Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Διάφορα Θέματα που δεν μπορούν να είναι σε άλλη κατηγορία

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από zefs2008 »

http://istologio.org/?p=406
ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από zefs2008 »

Δώδεκα λόγοι για να αρνηθούμε το μάθημα της «Σεξουαλικής αγωγής», του Φωτίου Μιχαήλ

Έχουμε τουλάχιστον δώδεκα λόγους
για να αρνηθούμε την εισαγωγή του μαθήματος
«Σεξουαλικής αγωγής» στις σχολικές αίθουσες
του δημοτικού σχολείου :
του Φωτίου Μιχαήλ
Ιατρού – Πολύτεκνου γονέα

1. Μονάχα με μια δόκιμη αγωγή οικογενειακού προσανατολισμού και όχι με πρώϊμες σεξουαλικές επεξηγήσεις, θα κατορθώσουμε να αναχαιτίσουμε τη διάλυση της οικογένειας, την όλο και αυξανόμενη μετάδοση αφροδισίων νοσημάτων και τα ραγδαίως αυξανόμενα διαζύγια.
2. Αγωγή προώθησης του θεσμού της οικογένειας μας χρειάζεται και όχι διδασκαλία πρόωρης σεξουαλικής ζωής, για να πετύχουμε επίλυση του δημογραφικού προβλήματος και ενίσχυση του φρονήματος της νεολαίας μας για προσφορά αγάπης και δημιουργική συμμετοχή στα κοινά .
3. Από μαθήματα αρμονικής συζυγίας έχουμε ανάγκη και όχι από πρόωρη σεξουαλική καθοδήγηση . Τα πρώτα, θα μας εξασφαλίσουν ευτυχισμένα νιάτα ενώ η δεύτερη, θα μας φορτώσει με σοβαρά σωματικά και ψυχικά τραύματα, όπως είναι οι ακριβοπληρωμένες επιπόλαιες σχέσεις , οι βαρειές καταθλίψεις και οι απόπειρες αυτοχειρίας.
4. Θεωρούμε άκαιρη και αντιπαιδαγωγική την πρόωρη ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου για θέματα πού δεν αντιστοιχούν στην κλίμακα της ψυχοσωματικής τους ωριμότητας. Οι μικροί μαθητές, τραυματικά και στανικά, θα χάσουν την παιδική τους αθωότητα και σε κάθε ευκαιρία θα ψάχνουν στα βλέμματα και τις χειρονομίες των γονιών τους διαθέσεις ή επιθυμίες «ζευγαρώματος» ! Με άλλα λόγια, το μάθημα σεξουαλικής αγωγής δεν είναι μονάχα άχρηστο σ’ αυτή την ηλικία , αλλά θα καταστεί και επικίνδυνο για την ομαλή ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον.
5. Η σεξουαλική αγωγή, έτσι όπως προσφέρεται από το σχολικό εγχειρίδιο, «υπηρετεί» εγωϊστικά και φίλαυτα το Άτομο, ενώ η αγωγή της εγκράτειας και της ανάδειξης της ευλογημένης συζυγίας μέσω της «Παιδείας και νουθεσίας Κυρίου» ενισχύει και εξυψώνει το Πρόσωπο : την πεμπτουσία του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού μας.
6. Η σεξουαλική αγωγή με την περιγραφή και αποκάλυψη λεπτομερειών, που δεν είναι απαραίτητες στην τρυφερή ηλικία των 10 ετών, θα σημάνει επικίνδυνα την απαξίωση της καθαρής φιλίας, την αποϊεροποίηση του γάμου και την αναγωγή της συζυγίας σε κατάσταση κτηνώδους συνεύρεσης(«ζευγαρώνουν» !!).
7. Οι χώρες, που έβαλαν πριν από εμάς σε εφαρμογή την εισαγωγή του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο, ομολογούν ότι όχι μόνον δεν πέτυχαν περιορισμό αλλ’ αντιθέτως εισέπραξαν άνοδο των δεικτών επιπολασμού των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων.
8. Μας φτάνει και μας περισσεύει η πλημμυρίδα των «κατάλληλων προϊόντων» της τηλοψίας για την διδασκαλία της «ασφαλούς πορνείας» σε παιδιά. Δεν έχουμε ανάγκη και από «εξειδικευμένη επίσημη μετεκπαίδευση» στα βλαστάρια μας του δημοτικού σχολείου.
9. Η προφύλαξη από ασθένειες που μεταδίδονται σεξουαλικώς αποδείχθηκε από την διεθνή πρακτική ότι δεν είναι υπόθεση σεξουαλικής κατατόπισης των μικρών παιδιών. Είναι απόκτημα της εγκράτειας και απόρροια της οικογενειακής συνοχής και σταθερότητας.
10. Αντί, λοιπόν, να γεμίσουμε τα άγουρα μυαλά των μικρών μας παιδιών με γνώσεις ριψοκίνδυνες πάνω σε θέματα άλλης τάξεως ωριμότητας, είναι καλύτερα να δούμε με ποιόν τρόπο θα επαναφέρουμε στα «βιβλία της γλώσσας» την υπόσταση της πολυμελούς οικογένειας, μέσα στην οποία κάθε παιδί, στην κατάλληλη ώρα και με τα κατάλληλα λόγια για κάθε περίπτωση, διδάσκεται, εδώ και αιώνες, τις απαραίτητες γνώσεις υγιούς σεξουαλικής συμπεριφοράς .
11. Η εμμονή των συγγραφικών ομάδων των «βιβλίων της γλώσσας», από την πρώτη κι’ όλας δημοτικού, στην προβολή της μονογονεϊκής οικογένειας και στην εξάλειψη κάθε πρότυπου αρμονικής συζυγίας προλείανε αποτελεσματικά τον δρόμο για την εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής. Ο κατακερματισμός της πολυμελούς πρότυπης ελληνικής οικογένειας στις συνειδήσεις των παιδιών και η παράδοση εξειδικευμένων γνώσεων σεξουαλικής συμπεριφοράς σε μειράκια θα σηματοδοτήσουν, δυστυχώς, τον αφανισμό μας. Πόσο μπορεί να ελπίζει κανείς σε παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς οικογένεια και σε νιάτα σημαδεμένα από τα «παράσημα» των συνεπειών της δήθεν σεξουαλικής απελευθέρωσης;
12. Εν τέλει, τα παταγωδώς αποτυχόντα δυτικά πρότυπα σεξουαλικής αγωγής, δεν δεχόμαστε να δρομολογήσουν και την δική μας ηθική και κοινωνική εξαθλίωση. Εμείς διαθέτουμε δικά μας δοκιμασμένα και αλάνθαστα πρότυπα παιδαγωγίας, βασισμένα πάνω στις διαχρονικής αξίας και οικουμενικής εμβέλειας παιδαγωγικές προτάσεις των Αρχαίων Προγόνων μας και των φωτισμένων Πατέρων της καθ’ ημάς Ανατολής.
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από zefs2008 »

εδώ και από τη φλόγα


http://www.floga.gr/08/05/08050004.asp
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από zefs2008 »

από http://thriskeftika.blogspot.com/2009/0 ... st_20.html

20/5/2009
Θάνος Ασκητής, Πρόγραμμα Σεξουαλικής Αγωγής για τα δημοτικά σχολεία

Με πληροφορίες από το blog Ακτίνες

Διαβάστε από την ιστοσελίδα του σεξοδασκάλου Θάνου Ασκητή τι γράφει για το μάθημα Σεξουαλικής αγωγής:

Από το Σεπτέμβριο στα δημοτικά το πρόγραμμα «Σεξουαλική Αγωγή και Διαφυλικές Σχέσεις» και «Ψυχική Υγεία και Διαπροσωπικές Σχέσεις»
Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2009
Το πρόγραμμα «Σεξουαλική Αγωγή και Διαφυλικές Σχέσεις» και «Ψυχική Υγεία και Διαπροσωπικές Σχέσεις» για παιδιά 6-8 και 9-12 ετών, θεωρείται απαραίτητο μάθημα, καθώς οι αναζητήσεις και απορίες των παιδιών γύρω από το σώμα και τη ζωή τους αρχίζουν να υπάρχουν από την πρώτη παιδική ηλικία των 5 και 6 ετών. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που θα αρχίσει να διδάσκεται την επόμενη σχολική χρονιά 2009-2010. Τα βιβλία αυτά πήραν την έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και βρίσκονται στον δρόμο της εκτύπωσης. Ο διαγωνισμός για τη συγγραφή τους προκηρύχτηκε πριν από δύο χρόνια από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας. Η συγγραφή του προγράμματος ανατέθηκε στην Ελληνική Εταιρεία Αγωγής Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, με πρόεδρο τον dr. Θάνο Ασκητή, για να εισαχθεί στο πρόγραμμα του δημοτικού σχολείου, στο πλαίσιο της «ευέλικτης ζώνης».
Το πρόγραμμα «Σεξουαλική Αγωγή και Διαφυλικές Σχέσεις» έγινε με στόχο να συμβάλλει στην προαγωγή της ψυχικής και σεξουαλικής υγείας, καθώς η σχολική ηλικία θεωρείται η κατάλληλη για να λάβει το παιδί τα πρώτα ερεθίσματα που θα συντελέσουν στην ομαλή ψυχοσεξουαλική του ανάπτυξη.
Η σεξουαλική αγωγή είναι απαραίτητη και στόχο έχει ένας άνθρωπος από την παιδική ηλικία να αποκτήσει τις απαραίτητες και σωστές γνώσεις για το σώμα του, τη λειτουργία του, αλλά και για ολόκληρο τον εαυτό του. Να μάθει, δηλαδή, να αγαπάει, να φροντίζει και να προστατεύει το σώμα του, να γνωρίζει τη λειτουργία και τη σημασία των γεννητικών οργάνων, καθώς και να καταλαβαίνει τις φυσιολογικές και ψυχολογικές του ανάγκες, τις επιθυμίες του και τα συναισθήματά του. Όλα τα παραπάνω αποσκοπούν σε αληθινή γνώση του «ποιος είμαι», στην υιοθέτηση σωστών συμπεριφορών, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, όπως ο αυτοσεβασμός και ο αλληλοσεβασμός, στην οργάνωση μίας υγιούς, καλά δομημένης και ολοκληρωμένης προσωπικότητας. Αυτό είναι αναγκαίο να πραγματοποιείται από τη γέννηση ενός παιδιού και καθ' όλη τη διάρκεια της βιολογικής, ψυχοσυναισθηματικής και κοινωνικής του ανάπτυξης, δίνοντάς του τα κατάλληλα εφόδια, που αντιστοιχούν στο ηλικιακό και γνωστικο-συναισθηματικό του επίπεδο.
Για να επιτευχθούν όλοι αυτοί οι στόχοι, είναι καθοριστική η συμβολή των γονιών, του σχολείου, του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος και της πολιτείας. Τον πρώτο ρόλο στη ζωή ενός παιδιού έχει η οικογένειά του και ειδικότερα, οι γονείς του. Από εκεί ξεκινάει το παιδί να χτίζει μία υγιή σχέση με το σώμα του και τον εαυτό του. Από εκεί παίρνει τα πρώτα του ερεθίσματα και μηνύματα για τη ζωή, τον εαυτό του, τους άλλους γύρω του και τον κόσμο.
Έπειτα, έρχεται το σχολείο, όχι μόνο για να του προσφέρει ακαδημαϊκές γνώσεις, αλλά η σχολική κοινότητα έχει έναν σπουδαίο ρόλο, συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση του παιδιού, στην απόκτηση κοινωνικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων επικοινωνίας και συναναστροφής με τους άλλους ανθρώπους (συμμαθητές-εκπαιδευτικός). Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, με πρωταγωνιστές τον εκπαιδευτικό, ως πρότυπο και πρόσωπο αναφοράς για τους μαθητές του, και τους γονείς ως συμμάχους, κρίνεται σκόπιμο να συντελείται, ξεκινώντας από το δημοτικό, μία συντονισμένη, οργανωμένη και καλά δομημένη μάθηση-ευαισθητοποίηση του παιδιού για «τον εαυτό μου, που αποτελείται από το σώμα μου και το μυαλό μου». Με άλλα λόγια, ένα παιδί από την ηλικία των έξι χρόνων είναι απαραίτητο να εξοικειώνεται και να μαθαίνει με επιστημονικό τρόπο και ταυτόχρονα προσαρμοσμένο στην ηλικιακή του φάση, στις ανάγκες του και τις δυνατότητές του, για την ανατομία και τη φυσιολογία των γεννητικών του οργάνων, τη φροντίδα τους, τη σημασία τους (αναπαραγωγική διαδικασία), τη μοναδικότητα του σώματός του και της ύπαρξής του, τις ομοιότητές του με τα παιδιά του ίδιου φύλου και τις διαφορές του με τα παιδιά του αντίθετου φύλου, τις σχέσεις του με τους σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή του, αλλά και όσα θα το βοηθήσουν να αναπτύξει υγιείς διαπροσωπικές και διαφυλικές σχέσεις στο μέλλον ως ενήλικας. Επιπλέον, είναι σημαντικό το παιδί να αρχίζει σταδιακά να επικοινωνεί με τον εαυτό του (σκέψεις και συναισθήματα), με τους άλλους, είτε αυτοί είναι οι γονείς του, είτε ο δάσκαλός του, είτε οι συνομήλικοι και οι φίλοι του , είτε άλλα πρόσωπα του περιβάλλοντός του, αλλά και να μάθει ότι η αγάπη και η καλή επικοινωνία με τον εαυτό του σημαίνει «σέβομαι τον εαυτό μου, τον φροντίζω σωματικά και ψυχοσυναισθηματικά και τον προστατεύω, κάνοντας σωστές επιλογές και αποφεύγοντας καταστάσεις που μπορεί να ενέχουν κινδύνους για την ομαλή εξέλιξή μου».
Η μέθοδος και το υλικό του προγράμματος έχουν στόχο να διακινήσουν το ενδιαφέρον των παιδιών και να προσεγγίσουν τη γνώση με τρόπο βιωματικό, αξιοποιώντας τη φαντασία τους και τη δημιουργικότητά τους. Τα θέματα που θίγονται δίνονται στο Τετράδιο του μαθητή με τη μορφή ιστοριών με πρωταγωνιστές τα παιδιά, οι οποίες πλαισιώνονται από σκίτσα. Η μετάδοση των γνώσεων και στάσεων ζωής πραγματοποιείται μέσα από ένα θετικό πρότυπο υιοθέτησης σωστών τρόπων συμπεριφοράς, που δεν προκαλεί φόβο στο παιδί και δεν το αποθαρρύνει, αλλά αντιθέτως ενισχύει και ισχυροποιεί την καλή και υγιή επαφή με τον εαυτό του και τη μοναδικότητά του και παράλληλα θέτει τα θεμέλια και τις βάσεις, που είναι απαραίτητες για τη σωματική, σεξουαλική και ψυχική του υγεία στη μετέπειτα ζωή του ως αυριανός ενήλικας.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ για τα παιδια ηλικιας 6-8 ετων
διαφυλικες σχεσεις και διαφυλικη επικοινωνια
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΣΩΜΑΤΟΣ ΑΓΟΡΙΟΥ και κοριτσιου
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ σωματος
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
συντροφικοτητα και αγαπη
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Οι σχεσεις μεταξυ των μελων τησ
προτυπα
φιλια
αυτοσεβασμος και αλληλοσεβασμος
αναγνωριση, εκφραση και διαχειριση συναισθηματων

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ για τα παιδια ηλικιασ 9-12 ετων
διαπροσωπικεσ και διαφυλικεσ σχεσεισ
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΓΟΡΙΟΥ και κοριτσιου
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ διαδικασια
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Οι σχεσεις μεταξυ των μελων της
προτυπα
αναγνωριση, εκφραση και διαχειριση συναισθηματων
δεξιοτητεσ επικοινωνιασ και τροποι επιλυσησ προβληματων
αυτοπροστασια και αυτοσεβασμος
προετοιμασια για την εφηβεια
αντισυλληψη και σεξουαλικα μεταδιδομενα νοσηματα (ΣΜΝ)
τηλεοραση, μμε, διαδικτυο

ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το πρόγραμμα βασίζεται στη βιωματική προσέγγιση, η οποία αναφέρεται στη διαδικασία οικειοποίησης της γνώσης μέσω της εμπειρίας, της ενεργούς συμμετοχής και παρέμβασης των μαθητών. Η βιωματική μέθοδος βοηθά στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των παιδιών και τους δίνει την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, να συνεργαστούν και να προσεγγίσουν τη γνώση με ευχάριστο τρόπο.
Για την επεξεργασία των θεμάτων, που διαπραγματεύεται το πρόγραμμα, προτείνονται τεχνικές ενεργητικής μάθησης, οι οποίες προωθούν τη συμμετοχή των παιδιών, προκαλούν το ενδιαφέρον τους, ενισχύουν τη γνώση και τη διάδραση μεταξύ των μαθητών. Τέτοιες τεχνικές είναι οι ελεύθεροι συνειρμοί, που αφορούν στην αυθόρμητη και ελεύθερη έκφραση σκέψεων, συναισθημάτων και ιδεών αναφορικά με ένα θέμα, το παιχνίδι ρόλων, το οποίο αναφέρεται σε διαδραμάτιση ρόλων, την παντομίμα, το κουκλοθέατρο, την καλλιτεχνική δημιουργία, όπως ζωγραφική και κολάζ, την μυθοπλασία και την εργασία σε ομάδες.
Τέλος, βασικό ρόλο στη διεξαγωγή του προγράμματος διαδραματίζει η συνεργατική σχέση του εκπαιδευτικού με τους γονείς, καθώς η συμμαχική στάση των γονιών μαζί του συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων του προγράμματος, στην έγκυρη πληροφόρηση και τη διαμόρφωση υγιών στάσεων ζωής του παιδιού.
Τη συγγραφή και επιμέλεια των βιβλίων ανέλαβε εξειδικευμένη στην παιδική ψυχολογία, παιδοψυχιατρική και κλινική ψυχολογία ομάδα, αποτελούμενη από 13 καθηγητές, γιατρούς, ψυχολόγους και εκπαιδευτικούς. Επιστημονικός υπεύθυνος του έργου είναι ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αγωγής Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, κ. Θάνος Ασκητής.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ:
Αθανάσιος Ε. Ασκητής,Νευρολόγος -Ψυχίατρος, Διδάκτωρ Ψυχιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών,Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Αγωγής Ψυχικής & Σεξουαλικής Υγείας
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Γεώργιος Α. Ζουπάνος, Ουρολόγος - Παιδοουρολόγος
Κωνσταντίνος Α. Ρόκκας, Ουρολόγος - Ανδρολόγος
Αθανάσιος Γ. Γιαννακούρης, Μαιευτήρας - Χειρ. Γυναικολόγος
Αθηναΐς Π. Παπαδοπούλου, Παιδοψυχίατρος
Μαρίνα Σ. Μόσχα, Απόφοιτος University of Indianapolis - M.D. Κλινικής Ψυχολογίας
Παρασκευή Ε. Μαχαιράκη, Ψυχολόγος
Χριστίνα Π. Χουσιάδα, Ψυχολόγος
Αγαθή Ν. Μητσογιάννη, Κλινική Ψυχολόγος
Αικατερίνη Ν. Κωστακιώτη, Εκπαιδευτικός, Ψυχολόγος, M.Sc Κοινωνικής Ψυχιατρικής - Παιδοψυχιατρικής
Γεώργιος Β. Λίγκρης, Ψυχολόγος
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
efadamop
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 30, 2009 8:54 am
Τοποθεσία: Παλλήνη Αττικής

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από efadamop »

Ευχαριστούμε Zefs για το πλούσιο υλικό που δημοσίευσες.
Τελικά υπάρχει αντίδραση ...
Το καζάνι βράζει. Σκοπός είναι να γίνουν έξυπνες κινήσεις έτσι ώστε να ματαιωθεί τελικά η εισαγωγή του μαθήματος τόσο φέτος όσο και τα επόμενα χρόνια. Μπορεί απλά να αποσύρουν την εισαγωγή του για κανα-δυο χρόνια και να επανέλθουν δριμύτεροι αργότερα
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από zefs2008 »

Αίτημα για την μη διδασκαλία του μαθήματος σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία
Πέμπτη, 04 Ιούνιος 2009 00:00 Ιωάννης Ευστρατιάδης Δικηγόρος παρ΄Αρείω Πάγω Η ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΝΕΟΤΗΤΑ
Αλλωστε και μόνο το γεγονός ότι δεν έγινε προδημοσίευση των βιβλίων στο internet δείχνει ότι οι θιασώτες του σεξουαλισμού θέλουν να μας καταλάβουν a priori. Τελικά όμως έχουν μαθευτεί αρκετά για το περιεχόμενό τους.

Τα ραγδαίως αυξανόμενα διαζύγια και η χαλάρωση του οικογενειακού ιστού στη χώρα μας, πρέπει να φέρουν προ των ευθυνών του και να οδηγήσουν κάθε σοβαρό πολιτικό σε δραστικές ενέργειες.

Για τον λόγο αυτό ζητώ :
1. Να μην διδαχθεί το απαράδεκτο αυτό μάθημα στα σχολεία κάθε βαθμίδος.
2. Να εισαχθεί το μάθημα της αγωγής της οικογένειας, που να θέτει τα πρώτυπα για τη δημιουργία υγειούς και αρμονικής οικογένειας και δη πολύτεκνης.
Τα αιτήματά μου αυτά και την ανταπόκρισή σας τα θεωρώ κριτήριο για το άν υπάρχει συνεπής κυβερνητική πολιτική στον τόπο μας.

Με εκτίμηση
Ο αιτών

Ιωάννης Ευστρατιάδης
Δικηγόρος παρ΄Αρείω Πάγω
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4117
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από filotas »

Από την παραπάνω συζήτηση έχουν προκύψει σημαντικά στοιχεία και προτάσεις. Πολύ σπάνια το ναι ή όχι είναι λύση, συνήθως χρειάζεται να εξετάζουμε και τις εναλλακτικές λύσεις.

Δεν συμφωνώ με τις στείρες αντιδράσεις. Η παραπάνω πρόταση του κ. Θάνου Ασκητή είναι σοβαρή και μελετημένη από την πλευρά της. Επομένως οι όποιες αντιδράσεις σ' αυτή πρέπει να είναι εξ ίσου σοβαρές και τεκμηριωμένες και να προσφέρουν τουλάχιστον κάποιες αξιόλογες άλλες προτάσεις.

Το θέμα της συναισθηματικής ανάπτυξης, της σχέσης των δύο φύλων και της αναπαραγωγικής διαδικασίας δεν είναι ταμπού για την Εκκλησία, επομένως δεν μπορεί να είναι ταμπού και για τη διαπαιδαγώγηση των νέων. Η προσέγγισή του όμως δεν μπορεί να είναι ξεκομμένη από την Ορθόδοξη θεώρηση του προορισμού του ανθρώπου.

Αυτό που πρέπει να παλέψουμε δεν είναι να μη συζητιέται το θέμα στα σχολεία, αλλά πως θα συζητιέται.
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από zefs2008 »

Ἡ Κυβέρνησις, μὲ τὴν σύμφωνη γνώμη ὅλων τῶν κομμάτων, ἑτοιμάζεται νὰ εἰσαγάγη ἀπὸ τὸ φθινόπωρο σὲ ὅλες τὶς τάξεις τοῦ δημοτικοῦ σχολείου τὸ μάθημα τῆς σεξουαλικῆς ἀγωγῆς. Ἤδη ἑτοιμάσθηκαν καὶ ὁδεύουν πρὸς ἐκτύπωσιν δύο βιβλία, ἐκ τῶν ὁποίων τὸ ἕνα θὰ διδάσκεται στὴν Α΄ και Β΄ τάξι τοῦ δημοτικοῦ καὶ τὸ ἄλλο στὶς ὑπόλοιπες τάξεις.
Στὴν Σουηδία, στὴν ὁποία διδάσκεται ἡ σεξουαλικὴ ἀγωγή, παρατηροῦνται ἐγκυμοσύνες κοριτσιῶν δεκατριῶν καὶ δεκατεσσάρων ἐτῶν μὲ παράλληλη αὔξησι τῶν ἀφροδισίων νοσημάτων. Στὴν Ἀγγλία, στὴν ὁποία ἐπίσης ὑπάρχει σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγησις, ἀνήλικα κορίτσια ἀπὸ 12 ἕως 16 ἐτῶν εἶναι μητέρες, ἐνῷ προσφάτως ἔμεινε ὁλόκληρος ὁ πλανήτης ἄφωνος ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι δύο παιδιὰ ἐννέα καὶ δέκα ἐτῶν ἔφεραν στὸν κόσμο ἕνα παιδί.
Ἡ σοφὴ παιδαγωγικὴ παράδοσις τῶν Πατέρων μας στὸ θέμα αὐτὸ προσπαθεῖ νὰ ἐλέγξη τοὺς ἐρεθισμοὺς καὶ τὶς ἐντυπώσεις, ὥστε οἱ νέοι κατὰ τὸ δυνατὸν ἤρεμοι καὶ ἀπερίσπαστοι νὰ ἀσχοληθοῦν δημιουργικὰ μὲ τὴν παιδεία καὶ τὴν μάθησι ἀφ’ ἑνός, καὶ ἀφ’ ἑτέρου νὰ γευθοῦν τὶς χαρὲς αὐτῆς τῆς περιοχῆς μέσα στὸν εὐλογημένο θεσμὸ τοῦ γάμου, ὁ ὁποῖος ἔτσι καὶ σὲ φυσικὸ ἐπίπεδο παραμένει πηγὴ χαρᾶς καὶ εὐφροσύνης.
Οἱ σημερινοὶ ἀπαίδευτοι παιδαγωγοὶ δὲν ἀφήνουν ἡσύχους τοὺς νέους οὔτε μέσα στὸ σχολεῖο, ὅπου θὰ ἔπρεπε νὰ εἶχαν ἀποκλεισθῆ οἱ πειρασμοὶ καὶ οἱ ἐρεθισμοί, γιὰ νὰ λειτουργῆ ἡ παιδεία ὡς εὐγενικὴ διέξοδος καὶ κατάλληλος ἐργαστηριακὸς χῶρος γιὰ τὴν σπουδὴ καὶ τὴν μάθησι.
Πόσοι ἀπὸ τοὺς ἐκπαιδευτικοὺς εἶναι πρόσωπα ἠθικὰ καὶ πνευματικὰ καλλιεργημένα, ὥστε νὰ ἀναλάβουν μὲ σοβαρότητα καὶ εὐθύνη τὸ ἔργο αὐτό; Καὶ πόσοι ἀπὸ τοὺς γονεῖς θὰ δέχονταν εὐχαρίστως αὐτὴ ἡ κατ’ ἐξοχὴν ἱερὴ καὶ προσωπικὴ περιοχὴ τῶν παιδιῶν τους νὰ κακοποιηθῆ καὶ νὰ διαστραφῆ στὰ χείλη καὶ στὴν διδασκαλία τοῦ ὁποιουδήποτε δασκάλου, ὁ ὁποῖος μπορεῖ νὰ κουβαλᾷ στὸ θέμα αὐτὸ τὶς δικές του κακὲς ἐμπειρίες καὶ γνῶμες, ἀκόμη καὶ διαστροφές; Καὶ τί θὰ ἀπομείνη νὰ μάθουν καὶ νὰ γευθοῦν οἱ νέοι μέσα στὸν γάμο, ὅταν τὰ μαθαίνουν καὶ τὰ γεύωνται ἔξω ἀπὸ αὐτόν;
Γιὰ αὐτὸ ὁ γάμος καὶ ἡ οἰκογένεια ἔχουν χάσει στὶς ἡμέρες μας κάθε γοητεία καὶ ἕλξι, ἀφοῦ τελικῶς αὐτὸς ὁ ἱερὸς καὶ μοναδικὸς καὶ προσωπικὸς δεσμὸς δύο ἀνθρώπων ἑτεροφύλων κατήντησε ἕνας ἀπὸ τοὺς πολλοὺς δεσμούς, ποὺ εἶχαν πρὶν ἀπὸ αὐτὸν ἄνδρας καὶ γυναῖκα, συγκριτικὰ μάλιστα σὲ χειρότερη θέσι, ἀφοῦ συνδέεται μὲ τὰ προβλήματα τῆς ἀναγκαστικῆς συμβιώσεως καὶ τῶν ποικίλων δεσμεύσεων.

Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος εἶναι σαφής: Δὲν χρειάζεται διδασκαλία εἰς τὰ τοῦ γάμου. Εἶναι αὐτάρκης διδάσκαλος ἡ φύσις. Ἀκριβῶς ὅπως δὲν χρειάζεται νὰ μάθουμε πῶς θὰ φᾶμε, καὶ πῶς θὰ πιοῦμε καὶ πῶς θὰ κοιμηθοῦμε. Ὅλα τὰ ἄλλα εἶναι ἐκ τοῦ πονηροῦ. Γενεὲς γενεῶν ἀνθρώπων ἔκαναν γάμους καὶ οἰκογένειες, καὶ μάλιστα εὐτυχισμένες καὶ σταθερές, χωρὶς «σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγησι», ἡ ὁποία ἀποτελεῖ μία ἀκόμη τορπίλλη στὰ θεμέλια τῆς παιδείας καὶ τῆς οἰκογενείας.
Οἱ ὑπογράφοντες τὸ ἀνωτέρω κείμενο ἀξιώνουμε τὴν ἄμεση καὶ ὁριστικὴ ἀνάκλησι τῆς ἀποφάσεως εἰσαγωγῆς τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγωγήσεως στὰ ἑλληνικὰ σχολεῖα.
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4117
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από filotas »

zefs2008 έγραψε:Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος εἶναι σαφής: Δὲν χρειάζεται διδασκαλία εἰς τὰ τοῦ γάμου. Εἶναι αὐτάρκης διδάσκαλος ἡ φύσις. Ἀκριβῶς ὅπως δὲν χρειάζεται νὰ μάθουμε πῶς θὰ φᾶμε, καὶ πῶς θὰ πιοῦμε καὶ πῶς θὰ κοιμηθοῦμε. Ὅλα τὰ ἄλλα εἶναι ἐκ τοῦ πονηροῦ. Γενεὲς γενεῶν ἀνθρώπων ἔκαναν γάμους καὶ οἰκογένειες, καὶ μάλιστα εὐτυχισμένες καὶ σταθερές, χωρὶς «σεξουαλικὴ διαπαιδαγώγησι», ἡ ὁποία ἀποτελεῖ μία ἀκόμη τορπίλλη στὰ θεμέλια τῆς παιδείας καὶ τῆς οἰκογενείας.
Οἱ ὑπογράφοντες τὸ ἀνωτέρω κείμενο ἀξιώνουμε τὴν ἄμεση καὶ ὁριστικὴ ἀνάκλησι τῆς ἀποφάσεως εἰσαγωγῆς τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγωγήσεως στὰ ἑλληνικὰ σχολεῖα.
Και χιλιάδες άλλοι νέοι άνθρωποι, πολλοί περισσότεροι δυστυχώς από τους επιτυχημένους, κατέστρεψαν τη ζωή τους δημιουργώντας αποτυχημένες σχέσεις και αποτυχημένους γάμους.

Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος έχει δίκιο. Δεν χρειάζεται εκπαίδευση για το πως θα ολοκληρώσει τη σχέση του το ζευγάρι. Αλλά είναι βέβαιο ότι δεν έχει καμιά αντίρρηση στο να συζητήσουμε πως θα προετοιμαστεί κατάλληλα το ζευγάρι για μια επιτυχημένη σχέση, που να εξυπηρετεί το βασικό σκοπό τους ανθρώπου. Μάλιστα ο ίδιος ο Άγιος έχει πει πολλά πράγματα πάνω σ' αυτό το θέμα.

Δεν είναι δικαιολογία ότι δεν υπάρχουν κατάλληλοι εκπαιδευτικοί για ν' αναπτύξουν αυτό το θέμα. Αν αποφασίσουμε το πως θέλουμε να συζητηθεί το θέμα μπορούμε να βρούμε και από ποιους πρέπει να γίνει η συζήτηση.
zefs2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1153
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 03, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Παναγιώτα@Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης

Δημοσίευση από zefs2008 »

έβαλα και κάτι σωστό
Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον Ημάς.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα Θέματα”