Ο Θεός, αγαπά τον αμαρτωλό μάλλον ή τον δίκαιο;
Συντονιστές: pAntonios, Συντονιστές
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1080
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Μακεδονία
Είσαι σίγουρος; Προσωπικά δεν είμαι βέβαιος αν ο Δίκαιος έτερος υιός είναι καν σεσωσμένος άνθρωπος αλλά Άγγελος. Ο δε Χριστός είπε ότι η μερίδα του Δικαίου δεν θα αφαιρεθή.
Οι πεπτωκότες Άγγελοι έχασαν την Σωτηρία τους. Οι Άγγελοι Κυρίου πάλι βρίσκονται ταγμένοι αενάως δίπλα Του. Δεν τους δόθηκε πότε η τιμή της προσφοράς του Υιού.
Ο άνθρωπος αντίθετα ευτύχησε να έχει πολλαπλές ευκαιρίες σωτηρίας.
Οι πεπτωκότες Άγγελοι έχασαν την Σωτηρία τους. Οι Άγγελοι Κυρίου πάλι βρίσκονται ταγμένοι αενάως δίπλα Του. Δεν τους δόθηκε πότε η τιμή της προσφοράς του Υιού.
Ο άνθρωπος αντίθετα ευτύχησε να έχει πολλαπλές ευκαιρίες σωτηρίας.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25101
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Ο Θεός είναι τέλειος και δεν αγαπά άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο, αλλά όλα τα πλάσματά Του, το ίδιο.
Διαβαθμίσεις στην αγάπη έχουμε μόνο εμείς, οι αμαρτωλοί. Και όσο πιο αμαρτωλοί είμαστε, τόσο μεγαλύτερες οι διαβαθμίσεις. Ας μην ξενάμε ότι οι άγιοι αγαπούσαν του δήμιους και τους βασανιστές τους και προσευχόντουσαν γι' αυτούς.
Έχω την εντύπωση παντως, ότι δεν υπάρχουν δίκαιοι που ποτέ δεν έχουν πέσει χαμηλά. Για να φτάσει στο σημείο, κάποιος Χριστιανός, να είναι δίκαιος, πρέπει να έχει κάνει μεγάλο αγώνα, να έχει περάσει δια πυρός και σιδήρου, όπως οι άγιοί μας, να έχει συντριβεί η περηφάνια του, άρα να έχει πέσει χαμηλά. Για να είμαι πιο σωστός, ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ πόσο χαμηλά βρίσκεται και να έχει μετανοήσει γι' αυτό! Γιατί πολλοί είμαστε χαμηλά στα μάτια του Κυρίου μας, αλλά νομίζουμε το αντίθετο!
Όσον αφορά τις διαβαθμίσεις του Παραδείσου, έχω την εντύπωση ότι κι εκεί υπάρχουν. Ο κάθε ένας που είναι στο Παράδεισο δηλαδή, είναι ευτυχισμένος, αλλά και εκεί υπάρχουν διαβαθμίσεις, ανάλογα με τον αγώνα που έκανε στην επίγεια ζωή του. Απλά δεν νιώθει ότι κάποιος άλλος μπορεί να είναι πιο ευτυχισμενος από αυτόν, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να μετριασθεί η ευτυχία του!
Τέλος (και άσχετο με το θέμα) ήθελα να ρωτήσω τον αδελφό tinios αν κατάγεται από την Τήνο!
Διαβαθμίσεις στην αγάπη έχουμε μόνο εμείς, οι αμαρτωλοί. Και όσο πιο αμαρτωλοί είμαστε, τόσο μεγαλύτερες οι διαβαθμίσεις. Ας μην ξενάμε ότι οι άγιοι αγαπούσαν του δήμιους και τους βασανιστές τους και προσευχόντουσαν γι' αυτούς.
Έχω την εντύπωση παντως, ότι δεν υπάρχουν δίκαιοι που ποτέ δεν έχουν πέσει χαμηλά. Για να φτάσει στο σημείο, κάποιος Χριστιανός, να είναι δίκαιος, πρέπει να έχει κάνει μεγάλο αγώνα, να έχει περάσει δια πυρός και σιδήρου, όπως οι άγιοί μας, να έχει συντριβεί η περηφάνια του, άρα να έχει πέσει χαμηλά. Για να είμαι πιο σωστός, ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ πόσο χαμηλά βρίσκεται και να έχει μετανοήσει γι' αυτό! Γιατί πολλοί είμαστε χαμηλά στα μάτια του Κυρίου μας, αλλά νομίζουμε το αντίθετο!
Όσον αφορά τις διαβαθμίσεις του Παραδείσου, έχω την εντύπωση ότι κι εκεί υπάρχουν. Ο κάθε ένας που είναι στο Παράδεισο δηλαδή, είναι ευτυχισμένος, αλλά και εκεί υπάρχουν διαβαθμίσεις, ανάλογα με τον αγώνα που έκανε στην επίγεια ζωή του. Απλά δεν νιώθει ότι κάποιος άλλος μπορεί να είναι πιο ευτυχισμενος από αυτόν, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να μετριασθεί η ευτυχία του!
Τέλος (και άσχετο με το θέμα) ήθελα να ρωτήσω τον αδελφό tinios αν κατάγεται από την Τήνο!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Ποιος ειπε οτι δεν μπηκε ο αλλος υιος μεσα?
Η παραβολη τελειωνει αποτομα, δεν λεει κατι παραπανω για τον αλλο γιο, ο πατερας βγηκε εξω και παρεκαλει αυτον, του ειπε τα γνωστα, και τερμα η παραβολη,
εξω απο το σπιτι του ειπε κατι πολυ σωστο, μπορει μετα απο αυτο να ειπε ναι πατερα εχεις δικιο και να μπηκε στο σπιτι τελικα, εξ αλλου δεν παρεβει ποτε εντολη του οπως ειπε :D :D :D :D
Η αποψη μου παντως για τα παραπονα των 2 (υιος, εργατες αμπελωνος) ειναι η εξης, ο Χριστος θελει να δειξει το
χωρίς ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν
Που καποια στιγμη ισως το ξεχασαν οι συγκεκριμενοι δικαιοι.
Πανω που αρχιζεις να λες να κατι καταφερνω και εγω αρχιζουν τα βιολιά και επιτρεπει ο Κυρος ενα στραβοπατημα για να συνελθεις γιατι επακολουθουν τα...
εγω που ημουν συνεχεια με εσενα, μα να εγω ειμαι καλος Χριστιανος και δεν με ακους Χριστε μου, εγω που βασταξα το καυμα της ημερας, που ετσι που αλλιως, ξεχνωντας οτι
σε καλεσε στην πιστη ο Χριστος
αν καταλαβες 5 πραγματα σου ανοιξε τα ματια ο Χριστος
αν σωθεις σε εσωσε ΤΣΑΜΠΑ ο Χριστος κτλπ
και εσυ μου θες και παραπανω δηναρια........ :D :D :D :D :D
Η παραβολη τελειωνει αποτομα, δεν λεει κατι παραπανω για τον αλλο γιο, ο πατερας βγηκε εξω και παρεκαλει αυτον, του ειπε τα γνωστα, και τερμα η παραβολη,
εξω απο το σπιτι του ειπε κατι πολυ σωστο, μπορει μετα απο αυτο να ειπε ναι πατερα εχεις δικιο και να μπηκε στο σπιτι τελικα, εξ αλλου δεν παρεβει ποτε εντολη του οπως ειπε :D :D :D :D
Η αποψη μου παντως για τα παραπονα των 2 (υιος, εργατες αμπελωνος) ειναι η εξης, ο Χριστος θελει να δειξει το
χωρίς ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν
Που καποια στιγμη ισως το ξεχασαν οι συγκεκριμενοι δικαιοι.
Πανω που αρχιζεις να λες να κατι καταφερνω και εγω αρχιζουν τα βιολιά και επιτρεπει ο Κυρος ενα στραβοπατημα για να συνελθεις γιατι επακολουθουν τα...
εγω που ημουν συνεχεια με εσενα, μα να εγω ειμαι καλος Χριστιανος και δεν με ακους Χριστε μου, εγω που βασταξα το καυμα της ημερας, που ετσι που αλλιως, ξεχνωντας οτι
σε καλεσε στην πιστη ο Χριστος
αν καταλαβες 5 πραγματα σου ανοιξε τα ματια ο Χριστος
αν σωθεις σε εσωσε ΤΣΑΜΠΑ ο Χριστος κτλπ
και εσυ μου θες και παραπανω δηναρια........ :D :D :D :D :D
Αγαπητοί φίλοι
Φοβάμαι ότι υπάρχει κάποια παραξήγηση. Μόνο ο ματανοημένος αμαρτωλός γίνεται ευπρόσδεκτος και μπορεί να ελπίζει στην Θεία Χάρη. Αν κάποιος δεν έχει μετανοήσει, δηλαδή θέλει όπως λέει ο Χριστός να δουλεύει σε δυό κυρίους δεν έχει ελπίδα...Λέει δε ακόμη : " παν δένδρο μη ποιούν καρπόν εκκόπτεται και εις το πυρ βάλεται".
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου «Ας γίνη τό σπίτι σου Εκκλησία»
Αυτό κάνε καί συ ο άνδρας όχι μόνον η γυναίκα. Ας είναι το σπίτι σου Εκκλησία πού θα αποτελήται από άνδρες καί γυναίκες. Διότι μη νομίσης ότι επειδή είσαι μόνος εσύ ο άνδρας, ούτε επειδή εσύ η γυναίκα είσαι μόνη, ότι αυτό αποτελεί εμπόδιο" διότι λέγει· "Οπου είναι συγκεντρωμένοι δύο η τρεις στό όνομα μου, εκεί ανάμεσα τους βρίσκομαι καί εγώ" (Ματθ. ιη΄, 20). Όπου βρίσκεται ο Χριστός, εκεί υπάρχει μεγάλο πλήθος που βρίσκεται ο Χριστός, υποχρεωτικά εκεί βρίσκονται καί άγγελοι καί αρχάγγελοι και οι άλλες δυνάμεις.
Επομένως δέν είστε μόνοι, αφού έχετε τόν Κύριο των πάντων. Καί πάλι άκουσε τόν Προφήτη πού λέγει· "Είναι προτιμότερος ένας πού εκτελεί τό θέλημα του Κυρίου, παρά αμέτρητοι παράνομοι" (Σοφ. Σειρ. Ιστ΄, 3-4). Τίποτε πιο αδύνατο δεν υπάρχει από πολλούς παράνομους, ούτε πιο ισχυρό από τον ένα πού ζει σύμφωνα με τον νόμο του Θεού.
Φοβάμαι ότι υπάρχει κάποια παραξήγηση. Μόνο ο ματανοημένος αμαρτωλός γίνεται ευπρόσδεκτος και μπορεί να ελπίζει στην Θεία Χάρη. Αν κάποιος δεν έχει μετανοήσει, δηλαδή θέλει όπως λέει ο Χριστός να δουλεύει σε δυό κυρίους δεν έχει ελπίδα...Λέει δε ακόμη : " παν δένδρο μη ποιούν καρπόν εκκόπτεται και εις το πυρ βάλεται".
Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου «Ας γίνη τό σπίτι σου Εκκλησία»
Αυτό κάνε καί συ ο άνδρας όχι μόνον η γυναίκα. Ας είναι το σπίτι σου Εκκλησία πού θα αποτελήται από άνδρες καί γυναίκες. Διότι μη νομίσης ότι επειδή είσαι μόνος εσύ ο άνδρας, ούτε επειδή εσύ η γυναίκα είσαι μόνη, ότι αυτό αποτελεί εμπόδιο" διότι λέγει· "Οπου είναι συγκεντρωμένοι δύο η τρεις στό όνομα μου, εκεί ανάμεσα τους βρίσκομαι καί εγώ" (Ματθ. ιη΄, 20). Όπου βρίσκεται ο Χριστός, εκεί υπάρχει μεγάλο πλήθος που βρίσκεται ο Χριστός, υποχρεωτικά εκεί βρίσκονται καί άγγελοι καί αρχάγγελοι και οι άλλες δυνάμεις.
Επομένως δέν είστε μόνοι, αφού έχετε τόν Κύριο των πάντων. Καί πάλι άκουσε τόν Προφήτη πού λέγει· "Είναι προτιμότερος ένας πού εκτελεί τό θέλημα του Κυρίου, παρά αμέτρητοι παράνομοι" (Σοφ. Σειρ. Ιστ΄, 3-4). Τίποτε πιο αδύνατο δεν υπάρχει από πολλούς παράνομους, ούτε πιο ισχυρό από τον ένα πού ζει σύμφωνα με τον νόμο του Θεού.
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς