Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Συντονιστής: Συντονιστές
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Το ζήτημα δεν είναι ο Κεμάλ ή ο κάθε Κεμάλ... το πρόβλημά μας είναι που δεν μαθαίνουμε τα δικά μας αλλά "εξυμνούμε" τα των ξένων και τα δικά μας τα μαθαίνουμε κουτσά στραβά κι ανάποδα!
Οταν η 25η Μαρτίου... είναι η επέτειος που νικήσαμε τους Γερμανούς... ΕΝΩ! ξέρουμε απ΄έξω κι ανακατωτά τη ζωή και τους έρωτες του σουλεϊμάν του σφαγέα των Χριστιανικών πληθυσμών... τι άλλο να πω!
Οταν η 25η Μαρτίου... είναι η επέτειος που νικήσαμε τους Γερμανούς... ΕΝΩ! ξέρουμε απ΄έξω κι ανακατωτά τη ζωή και τους έρωτες του σουλεϊμάν του σφαγέα των Χριστιανικών πληθυσμών... τι άλλο να πω!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
-
- Συστηματικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 159
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 13, 2011 8:40 am
- Τοποθεσία: Πελοπόννησος
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Αγαπητέ φίλε Johny West δεν διαφωνώ με τα όσα λες σχετικά με τη χρήση της λογοτεχνίας, έτσι είναι όπως τα λες. Αν όμως βουτήξουμε τους καλλιτέχνες από το λαιμό τότε δεν θα διαφέρουμε σε τίποτε από την πάλαι ποτέ Σοβιετία. Αυτοί όχι μόνον δεν άφηναν την καλλιτεχνική έκφραση ελεύθερη, αλλά είχαν και την στρατευμένη τέχνη, με ανθρώπους που εξυμνούσαν τις ιδεολογικές αηδίες που επικρατούσαν τότε στη Σοβιετική Ένωση.
Προσωπικά πιστεύω στην επίδειξη περιφρόνησης προς τον καλλιτέχνη και τα έργα του αν αυτά θίγουν τα πιστεύω μας. Οσο για το συγκεκριμμένο έργο τον "Κεμάλ" , δεν πιστεύω να είχε τίποτε το κακό-εκτός αν μάς ενοχλεί το όνομα.
Προσωπικά πιστεύω στην επίδειξη περιφρόνησης προς τον καλλιτέχνη και τα έργα του αν αυτά θίγουν τα πιστεύω μας. Οσο για το συγκεκριμμένο έργο τον "Κεμάλ" , δεν πιστεύω να είχε τίποτε το κακό-εκτός αν μάς ενοχλεί το όνομα.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Δισφωνώ πλήρως Μαρία μου..ΜΙΧΣ έγραψε:Το ζήτημα δεν είναι ο Κεμάλ ή ο κάθε Κεμάλ... το πρόβλημά μας είναι που δεν μαθαίνουμε τα δικά μας αλλά "εξυμνούμε" τα των ξένων και τα δικά μας τα μαθαίνουμε κουτσά στραβά κι ανάποδα!
Κατ' αρχήν ο Χατζιδάκης και ο Γκάτσος, είναι εντελώς δικοί μας, Έλληνες μέχρι το κόκκαλο,
και μάλιστα γίγαντες της αληθινής τέχνης..
Όσο για το συγκεκριμένο τραγούδι,
εις ό,τι με αφορά,
κάτι τέτοια ακούσματα και τέτοιες μορφές τέχνης,
με έχουν κάνει να έρχομαι πιό κοντά στην Πίστη μας..
Και ο Καζαντζάκης που ανέφερες παραπάνω αδελφή καλή μου,
αισθάνομαι πως μ΄έχει βοηθήσει,
δεν μ' έχει βλάψει..
Ο καθένας έχει την χαρακτήρα, την διάκριση και το αυτεξούσιό του....
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
To συγκεκριμένο τραγούδι αν και αξιόλογο, δεν είναι κατάλληλο για παιδιά και μάλιστα δημοτικού. ( Ούτε Γυμνασίου)
Το μήνυμά του αμφιβάλλω αν το κατανοούν ακόμα και πολλοί ΄΄μεγάλοι΄΄.
Αν για τους ΄΄μεγάλους΄΄ που τελικώς κατανοούν το μήνυμά του είναι ολίγον ψυχοπλακωτικό, για τους μικρούς είναι ακατανόητο και το μόνο που μένει είναι ο καλός πρίγκιπας .....κ.λ.π.
Η αντίδραση της δασκάλας ( η επικοινωνιακή φασαρία ) δείχνει ότι δεν έκανε τυχαία την συγκεκριμένη επιλογή.
Τα μικρά παιδιά πρέπει να τα τροφοδοτείς με αισιοδοξία ειδικά αυτή τη δύσκολη για όλους περίοδο, να τα κάνεις υπερήφανα για την πατρίδα τους και την πίστη τους, εκτός και αν ......έχεις ΄΄διαφορετική΄΄ αντίληψη επι του θέματος.
Το μήνυμά του αμφιβάλλω αν το κατανοούν ακόμα και πολλοί ΄΄μεγάλοι΄΄.
Αν για τους ΄΄μεγάλους΄΄ που τελικώς κατανοούν το μήνυμά του είναι ολίγον ψυχοπλακωτικό, για τους μικρούς είναι ακατανόητο και το μόνο που μένει είναι ο καλός πρίγκιπας .....κ.λ.π.
Η αντίδραση της δασκάλας ( η επικοινωνιακή φασαρία ) δείχνει ότι δεν έκανε τυχαία την συγκεκριμένη επιλογή.
Τα μικρά παιδιά πρέπει να τα τροφοδοτείς με αισιοδοξία ειδικά αυτή τη δύσκολη για όλους περίοδο, να τα κάνεις υπερήφανα για την πατρίδα τους και την πίστη τους, εκτός και αν ......έχεις ΄΄διαφορετική΄΄ αντίληψη επι του θέματος.
Αληθές είναι το πραγματικό, και Αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Όπως λέει και ο Γιάννης ο Δυτικός , αυτά είναι η κορυφή του παγόβουνου.. συμφωνώ , ... και όχι μόνο,... θα έλεγα επιπλέον..
Νάναι ευλογημένο Μαρία... μιά χαρά τα λες. κατά την γνώμη μου βέβαια.
Νάσαι καλά Κυριάκο...
Παναγιώτη, ε..ε .. τι να σου πω τώρα γιά τον Καζαντζάκη, .. καλά που υπάρχει και ο διάβολος λοιπόν ... και έτσι μπορεί και ν' αγιάσουμε ...
..πάρε δικά σου τώρα...
Κύριε ελέησον και συγχώρησον
Νάναι ευλογημένο Μαρία... μιά χαρά τα λες. κατά την γνώμη μου βέβαια.
Νάσαι καλά Κυριάκο...
Παναγιώτη, ε..ε .. τι να σου πω τώρα γιά τον Καζαντζάκη, .. καλά που υπάρχει και ο διάβολος λοιπόν ... και έτσι μπορεί και ν' αγιάσουμε ...
..πάρε δικά σου τώρα...
Κύριε ελέησον και συγχώρησον
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Φυσικά ο τρόπος για να αποτρέψουμε τέτοιες μορφές 'τέχνης' δεν είναι η χρήση βίας. Απεναντίας θα πρέπει να καλλιεργηθεί το κοινωνικό υποσυνείδητο ούτως ώστε να απαξιώνει και να αγνοεί τέτοιες προσπάθειες. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της διαφώτισης του κοινού, το οποίο θα πρέπει να γνωρίζει καλά τα ταπεινά ελατήρια όσων προσπαθούν να προβληθούν μέσω προκλητικών ανοσιουργημάτων τα οποία κάποιοι τα ονομάζουν τέχνη...Alexk έγραψε: Αν όμως βουτήξουμε τους καλλιτέχνες από το λαιμό τότε δεν θα διαφέρουμε σε τίποτε από την πάλαι ποτέ Σοβιετία.
Όσον άφορα τον βλάσφημο και μηδενιστή Καζαντζάκη, θα πρέπει να διαφωνήσω με τον αγαπητό φίλο Παναγιώτη. Η ζημία που επέφερε στον Έλληνα-Ρωμιό της εποχής μας είναι τεράστια, καθώς ο απύθμενος εγωισμός του κατεύθυνε το (ομολογουμένως κορυφαίο) καλλιτεχνικό του τάλαντο σε εξαιρετικά επικίνδυνα μονοπάτια, επιτυγχάνοντας την σταδιακή ιδεολογική διάβρωση και θρησκευτική εξαθλίωση εκατομμυρίων συμπατριωτών μας, που έπεσαν στην έντεχνη παγίδα του...panagiotisspy έγραψε: Και ο Καζαντζάκης που ανέφερες παραπάνω αδελφή καλή μου,
αισθάνομαι πως μ΄έχει βοηθήσει,
δεν μ' έχει βλάψει..
Αν και δεν είμαι ειδικός, είμαι πεπεισμένος ότι τα κορυφαία δείγματα τέχνης, απαντώνται στην υμνογραφία μας, η οποία με 'θεϊκό' θα λέγαμε τρόπο εκφράζει όχι μόνο ολόκληρη την Δογματική αλλά μορφές τέλειας τέχνης που κανείς Καζαντζάκης δεν μπόρεσε ούτε καν να ονειρευτεί ποτέ.
Τέλος, νομίζω, ότι θα ήταν αφάνταστα προτιμότερο για τα παιδιά μας να καλλιεργήσουν την σχέση τους με την Ορθόδοξη Εκκλησιαστική τέχνη και να αφήσουν Γκάτσους και Χατζηδάκηδες για αργότερα....
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Σωστός ειδικά ότι ειπώθηκε για την υμνογραφία! Αν και για τα μικρά λίγο δύσκολο. Υπάρχουν όμως κατάλληλα κείμενα που δεν αξιοποιούνται δυστυχώς γιατί είναι Ορθοδόξου περιεχομένου, και η παιδεία μας τις τελευταίες δεκαετίες έχει πάρει διαζύγιο από την Ορθοδοξία. Όσο για τον ταλαντούχο αλλά κακώς υλοποιηθέντα το τάλαντο, εκδημήσαντα συμπατριώτη μου, δυστυχώς συνεχίζει να ζημειώνει, μικρούς και μεγάλους.JohnyWest έγραψε:Φυσικά ο τρόπος για να αποτρέψουμε τέτοιες μορφές 'τέχνης' δεν είναι η χρήση βίας. Απεναντίας θα πρέπει να καλλιεργηθεί το κοινωνικό υποσυνείδητο ούτως ώστε να απαξιώνει και να αγνοεί τέτοιες προσπάθειες. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της διαφώτισης του κοινού, το οποίο θα πρέπει να γνωρίζει καλά τα ταπεινά ελατήρια όσων προσπαθούν να προβληθούν μέσω προκλητικών ανοσιουργημάτων τα οποία κάποιοι τα ονομάζουν τέχνη...Alexk έγραψε: Αν όμως βουτήξουμε τους καλλιτέχνες από το λαιμό τότε δεν θα διαφέρουμε σε τίποτε από την πάλαι ποτέ Σοβιετία.
Όσον άφορα τον βλάσφημο και μηδενιστή Καζαντζάκη, θα πρέπει να διαφωνήσω με τον αγαπητό φίλο Παναγιώτη. Η ζημία που επέφερε στον Έλληνα-Ρωμιό της εποχής μας είναι τεράστια, καθώς ο απύθμενος εγωισμός του κατεύθυνε το (ομολογουμένως κορυφαίο) καλλιτεχνικό του τάλαντο σε εξαιρετικά επικίνδυνα μονοπάτια, επιτυγχάνοντας την σταδιακή ιδεολογική διάβρωση και θρησκευτική εξαθλίωση εκατομμυρίων συμπατριωτών μας, που έπεσαν στην έντεχνη παγίδα του...panagiotisspy έγραψε: Και ο Καζαντζάκης που ανέφερες παραπάνω αδελφή καλή μου,
αισθάνομαι πως μ΄έχει βοηθήσει,
δεν μ' έχει βλάψει..
Αν και δεν είμαι ειδικός, είμαι πεπεισμένος ότι τα κορυφαία δείγματα τέχνης, απαντώνται στην υμνογραφία μας, η οποία με 'θεϊκό' θα λέγαμε τρόπο εκφράζει όχι μόνο ολόκληρη την Δογματική αλλά μορφές τέλειας τέχνης που κανείς Καζαντζάκης δεν μπόρεσε ούτε καν να ονειρευτεί ποτέ.
Τέλος, νομίζω, ότι θα ήταν αφάνταστα προτιμότερο για τα παιδιά μας να καλλιεργήσουν την σχέση τους με την Ορθόδοξη Εκκλησιαστική τέχνη και να αφήσουν Γκάτσους και Χατζηδάκηδες για αργότερα....
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Αν είναι δυνατόν μπορείς να νας δώσεις κάποιο ιστορικό παράδειγμα;JohnyWest έγραψε:Η είδηση αυτή αποτελεί απλώς την κορυφή του παγόβουνου που λέγεται αλλοτρίωση ενός Έθνος μέσω της αποκοπής του από τις παραδόσεις, τα ήθη και πάνω απ' όλα την Ορθόδοξη συνείδησή του.
Το θέμα της λογοκρισίας στην τέχνη έχει αναχθεί σε ένα είδος ταμπού, που με το πρόσχημα της ελεύθερης διακίνησης ιδεών μεταβάλλεται στο ισχυρότερο όπλο επιβολής σαθρών προτύπων ζωής και άκρατου υλισμού κάτι που συνεπάγεται την μετάλλαξη του κοινωνικού συνόλου σε ανεγκέφαλη μάζα, πρόθυμη να απεμπολήσει τις όποιες αντιστάσεις της στον βωμό του καταναλωτισμού και της εφήμερης δόξας.
Ο ρόλος της αποκαλούμενης 'τέχνης' είναι πολύ σκοτεινός και άπειρα περισσότερο αποτελεσματικός από όσο δείχνουμε να αντιλαμβανόμαστε και αυτός είναι ο λόγος που θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει έλεγχος στα μηνύματα που αυτή περνάει στους λαούς.
Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, αυτό που ονομάζουμε τέχνη, είναι ένα μέσο επικοινωνίας, το οποίο έχει την δυναμική να περνάει τα μηνύματα του εντατικότερα από οποιοδήποτε άλλο. Βάση αυτού του χαρακτηριστικού, η 'τέχνη' μπορεί διαμορφώνει Εθνικά χαρακτηριστικά, να θεσμοθετεί κοινωνικές συμπεριφορές και ακόμα σε κάποιες περιπτώσεις να γεννήσει ένα νέο Έθνος. Με την ίδια λοιπόν συλλογιστική που δεν επιτρέπουμε την οπλοκατοχή ή την διακίνηση ναρκωτικών μπορούμε να καταλήξουμε στο ότι ο έλεγχος της 'τέχνης' είναι απαραίτητος αν θέλουμε να προστατεύσουμε το κοινωνικό σύνολο από την χειραγώγηση του σε προκαθορισμένα ηθικά πρότυπα, τα όποια μπορεί να έχουν σαν τελικό αποτέλεσμα την αποσύνθεση του.
Η προστασία της τέχνης δεν θα πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπό αλλά μέσο, το οποίο θα πρέπει να έχει την απαιτούμενη διακριτικότητα και να απορρίπτει 'έργα' που προσπαθούν να περάσουν διαβρωτικά μηνύματα. Ο ρόλος αυτού του διαχωρισμού και η αναγκαιότητα ύπαρξης του, αποτελεί με τεράστια διαφορά το πιο σημαντικό μηχανισμό για την εξυγίανση της κοινωνίας μας.
Προσωπικά δεν σε καταλαβαίνω.
Και φυσικά μιλάμε για τημ καθημερινή ζωή των λαικών, κοσμικών.
Αν μιλάς γενικά για ακραίες μορφές τέχνης, έχει καλώς. Είναι άσχετο όμως με το παρόν θέμα.
Αν όχιμ συγχώρεσέ με αλλά είμαι αλλού.
Αν πρέπει να λογοκρίνουμε τον κεμάλ... έ τότε ας αλλάξει το έθνος. Σε καλό θα του βγει...
Για να είμαι ειλικρινής πίστευα πως στο παρόν θέμα θα είχαμε 100% ομοφωνία.
Αρχίζω και ψιλοπροβληματίζομαι...
Μαρία, μην επιμένεις σε παρακαλώ... Δεν χωράει κουβέντα η ερμηνεία του Γκάτσου.... ΄
Μπορείς αν θέλεις να διαφωνήσεις με το τελικό του συμπέρασμα αλλά τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται.
Συγχωρέστε με...
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 24, 2009 12:53 pm
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Για να ξέρουμε και για τι μιλάμε:
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 24, 2009 12:53 pm
Re: Απαγόρευσαν σε δασκάλα να διδάξει τον «Κεμάλ»
Μ.Δ.Κ. έγραψε:To συγκεκριμένο τραγούδι αν και αξιόλογο, δεν είναι κατάλληλο για παιδιά και μάλιστα δημοτικού. ( Ούτε Γυμνασίου)
Το μήνυμά του αμφιβάλλω αν το κατανοούν ακόμα και πολλοί ΄΄μεγάλοι΄΄.
Αν για τους ΄΄μεγάλους΄΄ που τελικώς κατανοούν το μήνυμά του είναι ολίγον ψυχοπλακωτικό, για τους μικρούς είναι ακατανόητο και το μόνο που μένει είναι ο καλός πρίγκιπας .....κ.λ.π.
Η αντίδραση της δασκάλας ( η επικοινωνιακή φασαρία ) δείχνει ότι δεν έκανε τυχαία την συγκεκριμένη επιλογή.
Τα μικρά παιδιά πρέπει να τα τροφοδοτείς με αισιοδοξία ειδικά αυτή τη δύσκολη για όλους περίοδο, να τα κάνεις υπερήφανα για την πατρίδα τους και την πίστη τους, εκτός και αν ......έχεις ΄΄διαφορετική΄΄ αντίληψη επι του θέματος.