Πρωτα ο Θεος, θα ειμαστε εκει, οσοι αδελφοι θελουν ας ερθουν εστω και για μια ωρα.
Πρεπει να δηλωνουμε παρουσια σε τετοιες πρωτοβουλιες, για να υπαρχει, και να φανει, μια αντιδραση,
στα σχεδια καποιων, κατα της ορθοδοξου αγωγης και παιδειας, κατα της ιδιοπροσωπειας μας ως λαου,
κατα των παραδοσεων μας, και εν τελει κατα της ιδιας της εθνικης και πνευματικης υποστασεως.
Να μην νομιζουν οτι παιζουν "'εν ου παικτοίς".
Και θα μας βοηθησει ο Κυριος να βγουμε περα.
Ολοι οι ομιλητες ειναι εκλεκτοι και φωτισμενοι.
Και θα παρει πολλα πραγματα οποιος αδελφος ερθει.
(θα ειναι και οι Πνευματικοι μας εκει, οχι τιποτα αλλο δηλαδη,
μην την κανουμε και κοπανα, γιατι θα πεσει κανονιδι μετα.. )
Πολύ καλή η ημερίδα, κατάμεστο το αμφιθέατρο με θεολόγους. Ηταν για μένα ευλογία να είμαι στην ίδια αίθουσα με τόσο κόσμο που έχει Χριστό στην καρδιά του αλλά και με τους Πατέρες που γνωρίζω από τα κηρύγματά τους στο ραδιόφωνο ή μέσω ομιλιών τους στο διαδίκτυο όπως ο πατέρας Γεώργιος Μεταλληνός και ο πατέρας Σαράντης Σαράντος. Εντυπωσιακοί ήταν όλοι οι ομιλητές και νομίζω είχαμε και έναν που δεν αναγράφεται στο πρόγραμμα ο οποίος ήταν στο συμβούλιο επικρατείας και ευτυχώς λόγο της πίστης του στον Τριαδικό Θεό και της νομικής του κατάρτησης συνάμα της Θεολογικής αντιστέκεται στις αντισυνταγματικές προτάσεις που του παρουσιάζονταν σχετικά με αποφάσεις ιδιαίτερα για το μάθημα των Θρησκευτικών. Αναστάσιος Μαρίνος το όνομα αυτού. Αυτός που ξύπνησε τα αίματα ήταν ο δάσκαλος από το 4ο Δημοτικό Κιλκίς Δημ. Νατσιός που είναι επικοινωνιακός και παραστατικός αλλά πάντα με ταπεινό φρόνημα και σεβασμό. Για ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το μέλλον αυτού του τόπου που είναι τα βλαστάρια μας αυτή η ημερίδα ας σταθεί βοήθεια για να πολεμήσουν με τα δικά τους μέτρα και σταθμά το κακό που υποθάλπεται και που προσπαθεί να κλέψει τις ψυχές των παιδιών μας. Οσοι έχουν τα παιδιά τους στα δημόσια σχολεία ας αντισταθούν και ας παλέψουν για το δικαίωμα που έχουν να διδάσκονται τα παιδιά αυτού του τόπου το Ορθόδοξο Χριστιανικό Δόγμα. Οσοι είναι στα ιδιωτικά... ας κάνουν δουλειά στο σπίτι, προσευχόμενοι και ζητούντες τη βοήθεια του Υψίστου. Αυτά σε γενικές γραμμές. Θα παραθέσω από τις σημειώσεις μου αυτά που μου έκαναν εντύπωση.
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ώστε να αντιστρέψουμε και να πολεμήσουμε αυτό το κακό... ότι δυο πράγματα δεν διδάσκονται στο δημοτικό
Τα δυο που ανάφερε ο πατέρας Γεώργιος Μεταλληνός είναι:
1. Η Θεότητα του Ιησού Χριστού
2. Η Ανάστασής Του
Εσκεμμένα και αδιάκριτα όλες οι απόψεις θρησκειών γίνονται αποδεκτές για να γνωρίσουν τα παιδιά μας τη διαφορετικότητα και απουσιάζει η σπουδαιότερη γνώση απ' όλες ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Σωτήρας του Κόσμου!
Εξαιτίας του ότι το σχολείο είναι ένας χώρος εμπιστοσύνης με το καινούργιο πρόγραμμα που δεν είναι βασισμένο στο Τριαδικό Δόγμα, οι μαθητές μας είναι εύκολη λεία γιατί δεν έχουν Ορθόδοξες αντιστάσεις.
Ο πατέρας Σαράντης Σαράντος που μίλησε εκτός σειράς προγράμματος μας είπε ότι Ο Χριστός δίνει τις απαντήσεις προσεγγίζοντας την αμαρτωλότητά μας και ο Θεολόγος στα σχολεία ανοίγει το δρόμο για να κατανοήσουν τα παιδιά τη διδασκαλία των Θρησκευτικών. Το έργο του Θεολόγου δισχαιρένεται από την ανθρώπινη πτωτική στάση και τα επίκτητα ή κληροδοτούμενα πάθη, αναφερόταν στα παιδιά.
Τόνισε ότι για να σταθεί ο Χριστιανός έναντι στους αλλοδόξους χρειάζεται Τριαδική εν Χριστώ φιλοθεϊα και ειδικότερα ψυχική, σωματική και πνευματική ισορροπία.
Ο κ. Μαρίνος Αναστάσιος, ανώτατος δικαστικός και Θεολόγος τόνισε ότι είμαστε κράτος θρησκευτικής ελευθερίας και όχι ανεξήθρησκο κράτος και στάθηκε στο θέμα της διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών επί ικανό αριθμό ωρών μαζί με προσευχή και τη διδασκαλία του Ορθόδοξου Χριστιανικού Δόγματος.
Ο δάσκαλος Δημ. Νατσιός άνοιξε την ομιλία του με αναφορά στη μέρα μνήμης των Ρωμηών του Πόντου και της γενοκτονίας τους, αναφέρθηκε στους δυο που συνεχίζουν να πατούν πάνω σε αυτή τη θυσία και αρνούνται έστω και ενός λεπτού σιγή και σεβασμό... και συνέδεσε αυτήν την αναφορά με τα τρία μαθήματα που πολεμούνται. Την ιστορία μας που συντηρεί την εθνική μας μνήμη, τα Θρησκευτικά που κρατούν την πίστη μας στο Χριστό και τη γλώσσα μας την Ελληνική που ενώνει και τα τρία και τα ανακεφαλαιώνει όταν έχει ελληνορθόδοξη διδασκαλία. Δυστυχώς αυτό που γίνεται τώρα από τους πολέμιους της πίστης μας είναι ότι ράβεται στο μάθημα των Θρησκευτικών ξυλώνεται στο μάθημα της γλώσσας.
Οι δάσκαλοι που έχουν την Ελληνορθόδοξη πίστη πρέπει να διδάσκουν την 1η και 2α Δημοτικού είπε. Και αυτά ήταν λόγια από γέροντα της πίστης μας.
Δυστυχώς τα παιδιά μας της 1ης Δημοτικού δε μαθαίνουν ότι τα Χριστούγεννα είναι το γεγονός της γέννησης του Χριστού και δε μαθαίνουν για τους αγίους μας ούτε και γι αυτόν που έχουν το όνομά του μιας και όλα αντικαταστάθηκαν από τα γενέθλια και δεν υπάρχει πια αναφορά στην ονομαστική εορτή ή το μαρτύριο του αγίου. Ο κ. Νατσιός ανάφερε πολλά που εξοργίζουν και φέρνουν ντροπή σε όσους έχουμε Χριστό στην καρδιά μας. Αυτά που είπε είναι ότι την περιφορά του Επιταφίου την αποκαλούν βόλτα στο βιβλίο και γελοιοποιούν το πέρασμα κάτω από τον Επιτάφιο με το περνά περνά η μέλισα... (ΑΙΣΧΟΣ!) Στα βιβλία του δημοτικού εξευτελίζουν τον παπά και το δάσκαλο τους δυο θεσμούς που τα παιδιά χρειάζονται για να μάθουν πίστη σωστή και γράμματα βάζοντάς τους σε αγώνα ποδοσφαίρου να κάνουν τους τερματοφύλακες και να υβρίζονται μεταξύ τους. Μαθαίνουν για μάγισες και ακούν λέξεις άσχημες και ανάρμοστες. Τη Φανέρωση της Αγίας Τριάδας και τη Βάπτιση του Χριστού την μετάτρεψαν στα βιβλία σε αγώνα κολύμβησης και θεατρικής αγωγής. Και το φρικαλέο... παιδιά δημοτικού καλούνται να υποδυθούν δαιμόνια σε θεατρική παράσταση και σε φωτογραφία έχουν μοναστήρι άνευ του Σταυρού. {αποδοκιμασίες για όλα αυτά που βρίσκονται στα βιβλία ακούγονται από το ακροατήριο}
Ενώ για όλες τις θρησκείες γράφουν τα πάντα που θέλουν να ξέρουν τα παιδιά μας, για την Ορθή Πίστη διδάσκουν στα παιδιά ότι οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι ο Χριστός ΉΤΑΝ Ο Υιός του Θεού. Οσο για το θέμα της προσευχής... ανύπαρκτο εκτός από έναν σκύλο που κάνει προσευχή και μια γάτα που κάνει τις ακαθαρσίες της στην Αγία Πρόθεση. Για να φρίτουμε... Αυτά διδάσκονται τα παιδιά μας και κανείς δεν αντιστέκεται! Εκανε εδώ ένα σχόλειο για Θεός να σχωρέσει την πολέμια της Ελληνορθόδοξης Παιδίας... σωστά το είπε... να την συγχωρέσει ο Κύριος... αν και είναι ακόμη εν ζωή. Ανάφερε ότι ο Καζαντζάκης κατέχει μεγάλη θέση στα βιβλία 1ης Γυμνασίου με το χειρότερο κείμενο με τον Σάκης... και η παιδεραστεία διδάσκεται ως μάθημα. Μέχρι και τηλεαστρολόγους έχουν στο βιβλίο τους τα παιδιά μας. Παπαδιαμάντης, Κόντογλου και Παλαμάς άφαντοι! Διδασκαλία για τον δάσκαλο του έθνους μας τον πατέρα Κοσμά τον Αιτωλό από πέντε σελίδες κατέληξε σε πέντε σειρές με την κατάληξη... "εκτελέστηκε" από τους Τούρκους λες και ήταν κατάδικος του ποινικού δικαίου σχολίασε ο κ. Νατσιός και όχι οσιομάρτυρας που μαρτύρησε για την πίστη του.
Ο κ. Νατσιός είπε ότι αυτά που γίνονται στην πατρίδα μας ακυρώνουν την επανάσταση του '21 και με την ευχή της Παναγίας της Σουμελά πρέπει να πετάξουμε τα άχρηστα βιβλία και να ξαναπιάσουμε στα χέρια μας αυτά που διδάσκουν ορθά τα της πίστεως και της ιστορίας του τόπου μας.
συνεχίζεται...
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Ο επόμενος ομιλητής ο πατέρας Λάμπρος Φωτόπουλος υπενθύμισε τα λόγια άγιου γέροντα ότι οι γονείς πρέπει και οφείλουν να κάνουν παρεμβάσεις και να διαμαρτύρονται υπέρ της διδασκαλίας της πίστης μας ώστε αυτοί που τη μάχονται να κάνουν πίσω. Η ομιλία του επικεντρώθηκε στον εθνομάρτυρα και 'Αγιο της πίστης μας Κοσμά τον Αιτωλό του οποίου η διδασκαλία ήταν ηθικοπλαστική, θεολογική και παιδαγωγική με κεντρικό κήρυγμα "Χριστός και Ψυχή σας χρειάζεται" Ο πατέρας Λ. Φωτόπουλος τόνισε ότι τέτοιο σύνθημα ελευθερίας δεν έχει ξανακουστεί και ο Πατροκοσμάς ήταν γνήσιος ηγέτης ενός βασανισμένου λαού διδάσκοντάς τον τι είναι Θεός, τι είναι η Αγία Τριάς, τι είναι άγγελοι, δαίμονες, κλπ. Σε αντιπαράθεση έφερε τον Αδ. Κοραή που ήταν πολέμιος της ελληνορθόδοξης πίστης και με το έργο του «Ο Παπατρέχας» περιγέλασε τον Έλληνα παπά.
Αυτός ο Αγιασμένος Ελληνας παπάς ο πατέρας Κοσμάς ο Αιτωλός είδε ότι οι μεγάλες δυνάμεις της εποχής ετοίμαζαν μια κολοβή ελευθερία, το ψευτορωμαίικο, με καταφρονημένη τη πίστη και με προδομένη την εθνική ανεξαρτησία. Καταλάβαινε ότι χωρίς το σχολείο θα παραμείνουμε για πάντα υποτελείς στους βαρβάρους της Δύσης και κήρυττε να γίνονται σχολειά για να εννοείται το 'Αγιο Ευαγγέλιο, καθώς όλες οι άλλες θρησκείες ήταν ψεύτικες και το μόνο που έσωζε ήταν να πιστεύουμε και να βαπτιζόμεθα εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Δίδασκε ότι έχουμε την ανόθευτη αλήθεια και δεν πρέπει να αλληθωρούμε προς τη Δύση.
Στη συνέχεια είχαμε ομιλητές που μίλησαν περί νομοθεσιών σχετικά με το μάθημα των θρησκευτικών λέγοντας ότι οι μαθητές πρέπει να αποκτήσουν θρησκευτική συνήδηση, όχι μόνο γνώσεις και κάθε κράτος οφείλει να παρέχει εκπαίδευση θρησκευτική σύμφωνα με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των γονέων.
Η άποψη κάποιον ολίγων σε υψηλά πόστα εδώ στη χώρα μας ότι το μάθημα των θρησκευτικών δε διδάσκεται σε άλλες χώρες είναι εσφαλμένη και ο συνήγορος του πολίτη παραπλάνησε σε αυτό το θέμα και στην ουσία δεν υπάρχει καμιά υποχρέωση της Ευρώπης να καταστήσει το μάθημα των Θρησκευτικών προαιρετικό και συγκεκριμένα στη χώρα μας το μάθημα πρέπει να αναφέρεται στην Ορθόδοξη Χριστιανική Διδασκαλία και όχι στις άλλες θρησκείες.
Σε άλλες χώρες της Ευρώπης τα θρησκευτικά τους διδάσκονται ως Κατηχητικό, και το μάθημα απαντάται ως τακτικό στα σχολεία τους και δεν είναι σε ακραίες ώρες όπως η πρώτη ώρα ή η τελευταία.
Στην Αγγλία συγκεκριμένα λένε ότι το σύνολο των μαθημάτων πρέπει να κυριαρχείται από Χριστιανικές αρχές και όχι μόνο να διδάσκονται τα Θρησκευτικά.
Στις Προτεσταντικές χώρες όπως τις Σκανδιναβικές και στην Αγγλία ο ηγέτης είναι και προστάτης της πίστης και δεν υπάρχει διαχωρισμός εκκλησίας κράτους και το μάθημα των θρησκευτικών διδάσκεται κανονικά.
Τελευταία χώρα που εισήγαγε το μάθημα των θρησκευτικών στο σχολείο τους είναι η Ρωσία.
Ο ομιλητής κ. Κρίππας που ειδικεύεται στο συνταγματικό δίκαιο είπε ότι όλοι οι εγκληματολόγοι Ελληνες και ξένοι αναφέρουν ότι το μάθημα των θρησκευτικών αποτρέπει το έγκλημα και αναφέρθηκε σε μεγάλη έρευνα στις ΗΠΑ και οι παρατηρήσεις έδειχναν ότι το μάθημα των Θρησκευτικών αποτελεί παράγοντα αποφυγής εγκλήματος.
Είδα ότι η http://www.impantokratoros.gr/orthodoxh ... da.el.aspx ανέβασε σχετικές πληροφορίες... γι αυτό το λόγο θα τελειώσω με αυτά που είπε ο πατέρας Γεώργιος Ευθυμίου που μίλησε τελευταίος σχετικά με το διδάσκαλο του Θεολογικού μαθήματος.
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Ο τελευταίος ομιλητής μας πατέρας Γεώργιος Ευθυμίου: " κυβερνήτες άνευ πίστης και ευλάβειας οδηγούν το γένος εις παρακμή και εξάντληση" και με αυτή την εισαγωγή
Μίλησε για τον διδάσκαλο του Θεολογικού μαθήματος ο οποίος πρέπει να αγωνίζεται και να κοπιάζει ως συνεργός Θεού, διακριτικά και προσευχόμενος για τους άλλους και για τον εαυτόν του. Αυθεντικά πρόσωπα από την καθημερινότητα πρέπει να δίνονται ως παραδείγματα ζωής στους μαθητές μας και ένας Ορθόδοξος Θεολόγος με σωστή σχέση με τους συναδέλφους και τα παιδιά μαζί με τους γονείς είναι απαραίτητος στη ζωή τους γιατί εκτός από τα παιδιά ασχολείται και με τους συναδέλφους του, με την προσευχή του.
Ο πατέρας Γεώργιος τόνισε ότι για ανάληψη οποιασδήποτε αποστολής πρέπει να υπάρχει κλήση με ήτα όπως μιλά και ο Αγιος Νεκτάριος... κλήση απο τον Θεό, και κλίση με ιότα... εσωτερική και Β) να παρατηρείται συμφωνία και συνέπεια στη διατύπωση της διδασκαλίας με την Ορθοδοξία και να είναι πιστική αυτή η διδασκαλία στα παιδιά.
Απαραίτητη είναι η γνώση της τιμής που δίνεται στο λειτουργό του Θεολογικού μαθήματος που το διδάσκει και αυτό που αγιάζει αυτή την προσπάθεια διδασκαλίας είναι η προσευχή, η ευχή του Ιησού στο δρόμο για το μάθημα.
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Δεν ειχαμε ορθοδοξη παιδεία εδω και πολλα χρόνια.
Στην αρχη ειχαμε "αχρωμα " θρησκευτικα .
Τωρα θα μαθαινουν τα παιδια θρησκευτικά των αλλων θρησκευματων.
Η εκκλησια δεν αντέδρασε τοτε αρκετά, οποτε με την "σαλαμοποιηση" βαθμιαια και σιγα σιγα τα θρησκευτικα εγιναν θρησκειολογία .
οποιος θελει να διδαχθει το παιδι του την ορθοδοξη διδασκαλια καλυτερα να το στελνει ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ