Κανόνισε εσύ να είσαι εδώ τη Δευτέρα να ακούσουμε παρεούλα τον παπα-Νίκωνα!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Ο πατέρας Ματθαίος και ο Γέροντας Νίκων από την χθεσινή συζήτηση.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Το λείψανο του Αγ. Κοσμά του Αιτωλού που τίθεται σε προσκύνηση, στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου, μαζί με το λειψανο του αγίου μας, Αγίου Δημητρίου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άποψη από το πλήθος των πιστών που παρακολουθούσε τη συζήτηση στον ημιυπόγειο χώρο του ΙΝΑΔ. Κάπου εκεί μέσα φαίνομαι κι εγώ...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Παραθέτω την περιγραφή που έκανε ένας από τους πιστούς που παρακολούθησαν την χθεσινή συζήτηση με τον πατέρα Νίκωνα: Κάποια στιγμή, προς το τέλος της συζήτησης, ο π. Ματθαίος ανέφερε ότι πολύς κόσμος ασχολείται με την εσχατολογία. Ακόμα και στην εξομολόγηση φαίνεται ότι τους απασχολεί τι θα γίνει με το μέλλον, σχετικά με τις προφητείες, ακούνε για πόλεμο, για τρόφιμα να μαζεύουμε κλπ και ζήτησε από τον Γέροντα να το σχολιάσει.
Ο Γέροντας απήντησε ότι με αυτό τον τρόπο ο Διάβολος, ακόμα και μέσα από ανθρώπους ευσεβείς και Χριστιανούς, μας κάνει να ασχολούμαστε με το μέλλον και την μέλλουσα κρίση, (αντίχριστο κλπ) και έτσι "χάνουμε" και δεν ασχολούμαστε με την δική μας κρίση (από τον Χριστό) και το δικό μας τέλος που πιθανότατα θα έρθει πριν από όλα αυτά τα γεγονότα. Πρέπει λοιπόν να συγκεντρωνόμαστε στη δική μας μετάνοια, στο δικό μας τέλος και να αφήσουμε τον Αντίχριστο που θα έρθει, διότι βασικά κακό του κεφαλιού του θα κάνει. Η Αποκάλυψη το γράφει καθαρά: ο Χριστός θα τον πιάσει, θα τον δέσει και θα τον πετάξει στη λίμνη του πυρός!
Δεν δίνουμε σημασία σε αυτά. Κοιτάμε αποκλειστικά το παρόν διότι είναι το μόνο που μας ανήκει. Το μέλλον είναι στα χέρια του Θεού και το παρελθόν πάει πέρασε. Αν ασχολούμαστε με το τι θα γίνει στο μέλλον χάνουμε το παρόν!
Εδώ και 30 χρόνια, μας λένε, πάνω στη Μακεδονία (που έχει πολλούς εχθρούς τριγύρω), ότι κάθε Απρίλη, ξεκινάει ο πόλεμος με τους Τούρκους. Ε! κάποια στιγμή μπορεί να ξεκινήσει και τότε κάποιοι θα πουν: είδατε που σας τα λέγαμε!
Δεν πάει έτσι φυσικά...
Και μας είπε πάλι το παράδειγμα με τον γ. Εφραίμ, που κάποιος πήγαινε και του έλεγε: Γέροντα να πάρω τρόφιμα, γέροντα να πάρω τρόφιμα; Τον είχε πρήξει! Ε! κάποια στιγμή του λέει ο παππούλης: ε! πάρε λίγα να έχεις.
Βγαίνει αυτός και αρχίζει να διαδίδει: ο Γέροντας είπε να πάρουμε τρόφιμααααα!!!
Τον ακούει και μια γερόντισσα, ευσεβής άνθρωπος είναι αυτός σκέφτεται, πνευματικό παιδί του π. Εφραίμ, δεν λέει ψέματα, έτσι άρχισε και αυτή να διαδίδει να πάρουμε τρόφιμα... Και ο γέροντας σταυροκοπιόταν με αυτά που έβγαιναν εις βάρος του.
Δεν δίνουμε λοιπόν σημασία σε αυτά και μόνο με το δικό μας τέλος ασχολούμαστε!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
θα ήθελα καποιοι να μπορούσαν να ρωτήσουν τους γέροντες που θα μιλήσουν το εξής.
"σήμερα υπαρχει απο πολλούς πιστους διαμαρτυρία κ παράπονα απο διαφορους ιεραρχες
και πρακτικές της επίσημης Εκκλησίας. εμείς τί σταση πρεπει να κρατάμε απέναντι σε αυτό;"
και εκείνοι με την πείρα αλλα και την αγία ζωή τους, να έλεγαν 2-3 πραγματα.
διοτι καλό ειναι να μιλάμε προβληματιζόμενοι, αλλα να μην πέφτουμε σε άκρα κ υπερβολες.
τώρα το τί είναι ακρο και το τί δεν είναι...το αποτέλεσμα θα δείξει , αλλα καλό ειναι να εχουμε
συγκεκριμενες συμβουλες.