Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 8:27 am
από gol
KΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΧΑΗΛ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΕΝΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΔΙΑΛΥΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΑΥΤΗ Η ΤΑΡΑΧΗ.ΕΧΕ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ!!! ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Re: GIATI ?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 8:31 am
από lovethink
Kαλόψυχέ μου Μιχάλη
Θα σου πω και εγώ τι σκέφτομαι γιατί αυτό που λες είναι πασίγνωστο
Οι κακοί επιβιώνουν και οι καλοί αρωσταίνουν από τις πίκρες και τις στεναχώριες
ΑΛΛΑ ο θάνατος των "κακών" είναι αβάσταχτα επώδυνος
Ενώ ο θάνατος των καλών είναι λύτρωση από τα βάσανα
Εκτός αυτού όμως θα σου πω τι σκέφτομαι εγώ
Πολλές φορές λέω πως ακόμα και αυτή τη στιγμή που μιλάμε που ξέρουμε αν ο Θεός δεν μας προφυλάσει από κάτι ?
Πχ μπορεί σήμερα που ερχόμουν στη δουλειά αν δεν λυνόταν το κορδόνι μου ( λέμε τώρα ) να με χτυπούσε ένα αυτοκίνητο
Ποτέ δεν θα το μάθω γιατί "έτυχε" και λύθηκε το κορδόνι μου
Και θα έρθω στη δουλειά θα γκρινιάζω ότι ο Θεός με ξέχασε .... ΑΛΛΑ δεν θα μάθω ποτέ ότι ο Θεός με προφύλαξε με το απλό λύσιμο ενός κορδονιού
Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός
Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ νομίζω πως είναι μυστική με τρόπο που δεν μας καταπιέζει αλλά μας αφήνει ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ να αποφασίσουμε αν είναι δική του ή όχι βοήθεια

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 8:49 am
από alexakis
Όπως γράφουν και πολλοί,απαραίτητος είναι ο πνευματικός και γενικά η μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας, όπως και η προσευχή. Προσπάθησε Μιχαήλ.Καλές και οι συμβουλές των αδελφών, αλλά πρέπει να μην περιοριζόμαστε σε αυτές για να βοηθηθούμε.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 9:01 am
από antonbas
Να σου πω κατι Μιχάλη ..... Εγω εφτασα 50 χρονων και εχω ακομη την ιδια απορια ,το ιδιο γιατι. Το δυσκολο κομματι ειναι να εξηγησεις αυτο το γιατι σε ανθρωπους νεους (εν προκειμενω στον γιο μου που ειναι 19 χρονων ) που το ερωτημα του ειναι ακριβως ιδιο με το δικο σου ενω το επιχειρημα του αποστομωτικο "Πατερα ολο για εχει ο Θεος μου λες και καθημερινα σε βλεπω να πεθαινεις γιατι θες να εισαι καλος με ολους. Οι γυρω μας που δεν πιστευουν σε κανενα Θεο παρα μονο στο εγω τους περνανε μια χαρα χωρις να αντιμετωπιζουν ποτε κανενα προβλημα". Και πως να τον πείσω για το " Πλουσιοι επεινασαν και επτωχευσαν.............. " οταν καυε μερα βλεπει ακριβως το αντιθετο ????

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 9:35 am
από katerina71
Οι απορίες σου αποτελούν, πιστεύω, απορίες πολλών από εμάς. Διαβάζοντας τα γραφόμενά σου θυμήθηκα την έκφραση σεισμός-σωσμός, και μιας και βρίσκομαι στο γραφείο σου παραθέτω το ακόλουθο κείμενο που είχα διαβάσει και με είχε προβληματίσει (Πηγή: Οι σεισμοί της Ελλάδος-Β.Παπαζάχος-Κ.Παπαζάχου):

Το 227 π.Χ. έγινε στη Ρόδο μεγάλος σεισμός μεγέθους 7,5 Rixter. Πρόκειται για το μεγάλο σεισμό ο οποίος προκάλεσε εκτεταμένες καταστροφές και γκρέμισε τον Κολοσσό της Ρόδου ποy ήταν ένα από τα επτά θαύματα της αρχαιότητας.
Ο σεισμός αυτός αναφέρεται ως κλασσικό παράδειγμα διεθνούς αλληλεγγύης σε περίπτωση συμφοράς αλλά και παράδειγμα αναβάθμισης μιάς περιοχής μετά τη γένεση ενός σεισμού. Έτσι οι Ρόδιοι κατόρθωσαν με τις προσωπικές και δημόσιες παραστάσεις να επιτύχουν δωρεές για την πόλη τους ώστε προέκυψε τελικώς γι΄αυτήν περισσότερο όφελος παρά ζημιά. Είναι αυτό που σήμερα αναφέρεται από το λαό μας ως "σεισμός-σωσμός".

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 10:35 am
από lovethink
Δηλαδή να ευχόμαστε να πέσει η Ακρόπολη ? για να μαζέψουμε χρήματα ?

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 10:50 am
από katerina71
Εννοώ, όπως κι εσύ ο ίδιος το είπες σε προηγούμενο μήνυμα, πως όταν μας συμβαίνει κάτι άσχημο (π.χ. να λυθεί το κορδόνι) πιθανόν η Θεία Πρόνοια να φρόντισε ώστε να αποφευχθεί κάτι άλλο (π.χ.να μας χτυπήσει αυτοκίνητο), ή να γίνει κάτι άλλο όπως στην περίπτωση του σεισμού στη Ρόδο που λιμοκτονούσαν, έγινε σεισμός και κατόπιν βοηθήθηκε.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 09, 2007 10:51 am
από Ionas
Φίλε Μιχαήλ θα προτιμήσω αντί των δικών μου, που σίγουρα θα είναι πολύ κατώτερα, να μεταφέρω τα Αγιοπνευματικά του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου στην ομιλία του για τη «Θεία Πρόνοια»:
Δια τούτο και ο Θεός άφησε τους πονηρούς αναμεμιγμένους με τους αγαθούς, και δεν έδωσε άλλη γη στους πονηρούς και άλλη στους αγαθούς. Οι αγαθοί γίνονται πιο δόκιμοι με το να τους εμποδίζουν οι πονηροί να ζήσουν με αρετή. Άφησε λοιπόν τους πονηρούς να είναι ανάμεσά τους για να λάμπουν περισσότερο με τα καλά τους έργα. Το κέρδος βέβαια δεν οφείλεται στους πονηρούς αλλά στην ανδρεία των αγαθών…Είναι όπως τα δένδρα που τα χτυπούν δυνατοί άνεμοι και γίνονται πιο ανθεκτικά από αυτό. Υπάρχει κέρδος όμως και στους πονηρούς, διότι ντρέπονται για τα κακά τους έργα, ώστε και αν δεν πάψουν να τα κάνουν, τα κάνουν κρυφά. Δεν είναι μικρό πράγμα το να μη γίνεται με παρρησία η παρανομία. Η ζωή των άλλων είναι κατήγορος στις πράξεις αυτών. Δεν είναι δε ασήμαντη αρχή διόρθωσης το να δαγκώνεται αυτός όταν κάνει το πονηρό από την παρουσία του δικαίου. Ξυπνάει έτσι και η συνείδησή του και γίνεται ένα πρόσθετο κώλυμα προς το κακό.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 10, 2007 8:53 am
από charis
Αγαπητέ φίλε Μιχάλη,σε συγχαίρω κατά αρχάς γιατί έχεις την καλή ανησυχία και ο θεός και ο προστάτης σου Αρχαγγελος Μιχαήλ βλέπουν αυτη την καλή ανησυχία και είμαι σίγουρος πως θα ερθει καιρός που θα απαντήσουν.Η γλωσσα του θεου ειναι η σιωπή και μεσω αυτής μας δινονται πολλες απαντησεις.Επισης σε συμβουλευω να διαβασεις την θεοπνευστη Αγια Γραφή και την ερμηνεια της απο φωτισμενους Πατέρες οπως π,χ,Ιωαννης Χρυσόστομος Μεγας Βασιλειος κ.α.Εκει για μένα κρυβονται οι περισσότερες απαντήσεις.Οπως π.χ. η παραβολή των ζιζανίων απαντα μερικως στισς απορίες σου.
Ανθρωπος γεωργός εσπειρε μεσα στον αγρό του τον καλο σπορο.την ωρα ομως οπου εκοιμοντουσαν οι ανθρωποι του, ηρθε ο εχθρός και έσπειρε ζιζάνια αναμεσα στο σιταρι και εφυγε.Οταν το αντελειφθησαν οι εργατες του ειπαν κυριε δεν φυτεψες σπορον καλο? τα ζιζανια απο που προερχονται?καποιος που ειναι εχθρος μου το εκανε αυτό απαντησε οκυριος.Θελεις λοιπόν κυριε να ξεριζωσουμε τα ζιζανια?Οχι μήπως με τα ζιζανια εκριζώσετε και το σιτάρι.Αφηστε τα να μεγαλωσουν και την εποχη του θερους θα πω στους θεριστες να μαζέψουν πρώτα τα ζιζάνια να τα δεσουν και να τα κατακαυσουν το δε σιτον να τον μαζέψουν στην αποθηκη μου.[ματθ.ιγ 24-30]
επομένως ο Κυριος εσπειρε τον λόγο του στην εκκλησία και εκκλησια ειναι το σωμα του Χριστου και εμεις τα μελη του με σκοπο να τα αυξησουμε να φερουμε καρπους την αρετη την αγιοτητα.παράλληλα ομως ο εχθρός του χριστου και της εκκλησσιας διαβολος σπερνει τα ζιζανια την αμαρτια ,την αδικία με σκοπό να διαστρεβλώσει τον λόγο του θεού και να μας οδήγησει στην απώλεια.Και αυτό πότε γινετε? οταν οι ανθρωποι κοιμουνται πνευματικά χαλαρωνουμε ειμαστε σε αμελεια ερχεται ο διαβολος και σπενει ζιζανια.Για αυτο ο Απ. Παυλος μας προτρεπει"Γρηγορειτε, στηκετε εν τη πιστει,ανδρίζεσθε,κραταιούσθε,πάντα υμών εν αγάπη γινέσθω"[κορ.Α ιστ 13-14]Ο κυριος επισης παρεμποδιζει την εκριζωση των ζιζανιων πριν το θερος,γιατι πρωτον ο Χριστός δεν ηρθε για να κρίνει αλλα δια να σώσει τον κόσμο.Δεν τιμωρει ουτε αιρετικους .ουτε κακους ουτε αμαρτωλους δεν διωχνει κανενα αντίθετα περιμένει ολους τηνεπιστροφη τους την μετανοια τους.παραδειγμα ο ΑΠ' ΠΑΥΛΟς ο οποιος ηταν ζιζανιο οφοβος και ο τρομος των ανθρωπων δεν το εκριζωσε αλλα επιτραπει να ζησει και το ζιζανιο μετατραπει σε σιτο με πολλες αρετες και δεν ειναι λιγα τα παραδειγματα οπου ζιζανια εγιναν καλοι καρποι αλλα και σιταρια εγιναν ζιζανια.και επισης ζουνε ολοι μαζι μεγαλωνουν ζιζανια και σιτος διοτι ζωντας με αιρετικους με δυσκολους ανθρωπους .με συκοφαντες .με πειρασμους θα φανουν οι εναρετοι και οι δικαιιοι θα ξεχωρισουν οι γνησιοι οι πιστοι εις τον Χριστόν και θα ερθει ο θερισμος ηδευτερα παρουσια οπου θα ξεχωρισουν τα ζιζανια σε δεσμες και θα καουν και ο καλος καρπος το σιταρι θα μπει στην αποθηκη του κυριου την βασιλεια των ουρανων.αμην.
περιεχονται και αποσπασματα απο το βιβλιο
"Ο ΠΑΡΑΒΟΛΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ τόμος Α Αρχ.Χριτοφόρου Τσιακκα εκδοσεις ιερα μονη τροοδιτισσης Κύπρος"

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 10, 2007 9:03 am
από PRETORIAN
ΒΡΕ ΜΙΧΑΛΗ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. ΜΗΝ ΑΝΑΛΩΝΕΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ. ΜΗΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΣΑΙ.
ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ.ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ