Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Εδώ μπορείτε να συζητήσετε σχετικά με τους Αγιορείτες Πατέρες που έχετε επισκεφθεί στο Αγιον Όρος

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4117
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Δημοσίευση από filotas »

Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό και τις έριδες γύρω από το θέμα αυτό
11 Ιαν 2014

Εικόνα

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 23ῃ Ἰανουαρίου 1969 Σεβαστέ πάτερ Χαράλαμπε.
Ἐπειδή βλέπω τόν μεγάλον σάλον πού γίνεται εἰς τήν Ἐκκλησίαν μας, ἐξ αἰτίας τῶν διαφόρων φιλενωτικῶν κινήσεων καί τῶν ἐπαφῶν τοῦ Πατριάρχου μετά τοῦ Πάπα, ἐπόνεσα καί ἐγώ σάν τέκνον Της καί ἐθεώρησα καλόν, ἐκτός ἀπό τίς προσευχές μου, νά στείλω καί ἕνα μικρό κομματάκι κλωστή (πού ἔχω σάν φτωχός μοναχός), διά νά χρησιμοποιηθῆ καί αὐτό, ἔστω καί γιά μία βελονιά, διά τό πολυκομματιασμένο φόρεμα τῆς Μητέρας μας. Πιστεύω ὅτι θά κάμετε ἀγάπην καί θά τό χρησιμοποιήσετε διά μέσου τοῦ θρησκευτικοῦ σας φύλλου. Σᾶς εὐχαριστῶ.
Θά ἤθελα νά ζητήσω συγγνώμην ἐν πρώτοις ἀπ' ὅλους, πού τολμῶ νά γράψω κάτι, ἐνῶ δέν εἶμαι οὔτε ἅγιος, οὔτε θεολόγος. Φαντάζομαι ὅτι θά μέ καταλάβουν ὅλοι, ὅτι τά γραφόμενά μου δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά ἕνας βαθύς μου πόνος διά τήν γραμμήν καί κοσμικήν ἀγάπην, δυστυχῶς, τοῦ πατέρα μας κ. Ἀθηναγόρα. Ὅπως φαίνεται, ἀγάπησε μίαν ἄλλην γυναίκα μοντέρνα, πού λέγεται Παπική Ἐκκλησία, διότι ἡ Ὀρθόδοξος Μητέρα μας δέν τοῦ κάμνει καμμίαν ἐντύπωσι, ἐπειδή εἶναι πολύ σεμνή. Αὐτή ἡ ἀγάπη, πού ἀκούσθηκε ἀπό τήν Πόλι, βρῆκε ἀπήχησι σέ πολλά παιδιά του, πού τήν ζοῦν εἰς τάς πόλεις. Ἄλλωστε αὐτό εἶναι καί τό πνεῦμα τῆς ἐποχῆς μας: ἡ οἰκογένεια νά χάση τό ἱερό νόημά της ἀπό τέτοιου εἴδους ἀγάπες, πού ὡς σκοπόν ἔχουν τήν διάλυσιν καί ὄχι τήν ἕνωσιν.
Μέ μία τέτοια περίπου κοσμική ἀγάπη καί ὁ Πατριάρχης μας φθάνει στή...
Ρώμη. Ἐνῶ θά ἔπρεπε νά δείξη ἀγάπη πρῶτα σέ μας τά παιδιά του καί στή Μητέρα μας Ἐκκλησία, αὐτός, δυστυχῶς, ἔστειλε τήν ἀγάπη του πολύ μακριά. Τό ἀποτέλεσμα ἦταν νά ἀναπαύση μέν ὅλα τά κοσμικά παιδιά, πού ἀγαποῦν τόν κόσμον καί ἔχουν τήν κοσμικήν αὐτήν ἀγάπην, νά κατασκανδαλίση ὅμως ὅλους ἐμᾶς, τά τέκνα τῆς Ὀρθοδοξίας, μικρά καί μεγάλα, πού ἔχουν φόβο Θεοῦ.
Μετά λύπης μου, ἀπό ὅσους φιλενωτικούς ἔχω γνωρίσει, δέν εἶδα νά ἔχουν οὔτε ψίχα πνευματική οὔτε φλοιό. Ξέρουν, ὅμως, νά ὁμιλοῦν γιά ἀγάπη καί ἑνότητα, ἐνῶ οἱ ἴδιοι δέν εἶναι ἑνωμένοι μέ τόν Θεόν, διότι δέν Τόν ἔχουν ἀγαπήσει.

Θά ἤθελα νά παρακαλέσω θερμά ὅλους τούς φιλενωτικούς ἀδελφούς μας: Ἐπειδή τό θέμα τῆς ἑνώσεως τῶν Ἐκκλησιῶν εἶναι κάτι τό πνευματικόν καί ἀνάγκην ἔχουμε πνευματικῆς ἀγάπης, ἄς τό ἀφήσουμε σέ αὐτούς πού ἀγαπήσανε πολύ τόν Θεόν καί εἶναι θεολόγοι, σάν τούς Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας, καί ὄχι νομολόγοι, πού προσφέρανε καί προσφέρουν ὁλόκληρο τόν ἑαυτόν τους εἰς τήν διακονίαν τῆς Ἐκκλησίας (ἀντί μεγάλης λαμπάδας), τούς ὁποίους ἄναψε τό πῦρ τῆς ἀγάπης τοῦ Θεοῦ καί ὄχι ὁ ἀναπτήρας τοῦ νεωκόρου. Ἄς γνωρίζωμεν ὅτι δέν ὑπάρχουν μόνον φυσικοί νόμοι, ἀλλά καί πνευματικοί. Ἑπομένως, ἡ μέλλουσα ὀργή τοῦ Θεοῦ δέν μπορεῖ νά ἀντιμετωπισθῆ μέ συνεταιρισμόν ἁμαρτωλῶν (διότι διπλήν ὀργήν θά λάβωμεν), ἀλλά μέ μετάνοιαν καί τήρησιν τῶν ἐντολῶν τοῦ Κυρίου.

Ἐπίσης, ἄς γνωρίσωμεν καλά ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας δέν ἔχει καμμίαν ἔλλειψιν. Η μόνη ἔλλειψις πού παρουσιάζεται, εἶναι ἡ ἔλλειψις σοβαρῶν Ἱεραρχῶν καί Ποιμένων μέ πατερικές ἀρχές. Εἶναι ὀλίγοι οἱ ἐκλεκτοί. Ὅμως, δέν εἶναι ἀνησυχητικόν. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καί Αὐτός τήν κυβερνάει. Δέν εἶναι Ναός, πού χτίζεται ἀπό πέτρες, ἄμμο καί ἀσβέστη ἀπό εὐσεβεῖς καί καταστρέφεται μέ φωτιά βαρβάρων, ἀλλά εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Χριστός. «Καί ὁ πεσῶν ἐπί τόν λίθον τοῦτον συνθλασθήσεται, ἐφ' ὄν δ' ἄν πέση λικμήσει αὐτόν» (Ματθ. καί 44-45). Ὁ Κύριος, ὅταν θά πρέπη, θά παρουσιάση τούς Μάρκους τούς Εὐγενικούς καί τούς Γρηγορίους Παλαμάδες, διά νά συγκεντρώσουν ὅλα τά κατασκανδαλισμένα ἀδέλφια μας, διά νά ὁμολογήσουν τήν Ὀρθόδοξον Πίστιν, νά στερεώσουν τήν Παράδοσιν καί νά δώσουν χαράν μεγάλην εἰς τήν Μητέρα μας.

Εἰς τούς καιρούς μας βλέπομεν ὅτι πολλά πιστά τέκνα τῆς Ἐκκλησίας μας, μοναχοί καί λαϊκοί, ἔχουν, δυστυχῶς, ἀποσχισθῆ ἀπό αὐτήν, ἐξ αἰτίας τῶν φιλενωτικῶν. Ἔχω τήν γνώμην ὅτι δέν εἶναι καθόλου καλόν νά ἀποχωριζώμεθα ἀπό τήν Ἐκκλησίαν κάθε φορᾶ πού θά πταίη ὁ Πατριάρχης. Ἀλλά ἀπό μέσα, κοντά στήν Μητέρα Ἐκκλησία ἔχει καθῆκον καί ὑποχρέωσι ὁ καθένας ν' ἀγωνίζεται μέ τόν τρόπον του. Τό νά διακόψη τό μνημόσυνον τοῦ Πατριάρχου, νά ἀποσχισθῆ καί νά δημιουργήση ἰδικήν του Ἐκκλησίαν καί νά ἐξακολουθῆ νά ὁμιλῆ ὑβρίζοντας τόν Πατριάρχην, αὐτό, νομίζω, εἶναι παράλογον.
Ἐάν διά τήν α ἤ τήν β λοξοδρόμησι τῶν κατά καιρούς Πατριαρχῶν χωριζώμεθα καί κάνωμε δικές μας Ἐκκλησίες - Θεός φυλάξει! - θά ξεπεράσωμε καί τούς Προτεστάντες ἀκόμη. Εὔκολα χωρίζει κανείς καί δύσκολα ἐπιστρέφει. Δυστυχῶς, ἔχουμε πολλές «ἐκκλησίες» στήν ἐποχή μας. Δημιουργήθηκαν εἴτε ἀπό μεγάλες ὁμάδες ἡ καί ἀπό ἕνα ἄτομο ἀκόμη. Ἐπειδή συνέβη στό καλύβι τῶν (ὁμιλῶ διά τά ἐν Ἁγίῳ Ὄρει συμβαίνοντα) νά ὑπάρχη καί ναός, ἐνόμισαν ὅτι μποροῦν νά κάνουν καί δική τους ἀνεξάρτητη Ἐκκλησία. Ἐάν οἱ φιλενωτικοί δίνουν τό πρῶτο πλῆγμα στήν Ἐκκλησία, αὐτοί, οἱ ἀνωτέρω, δίνουν τό δεύτερο. Ἄς εὐχηθοῦμε νά δώση ὁ Θεός τόν φωτισμόν Του σέ ὅλους μας καί εἰς τόν Πατριάρχην μας κ. Ἀθηναγόραν, διά νά γίνη πρῶτον ἡ ἕνωσις αὐτῶν τῶν «ἐκκλησιῶν», νά πραγματοποιηθῆ ἡ γαλήνη ἀνάμεσα στό σκανδαλισμένο ὀρθόδοξο πλήρωμα, ἡ εἰρήνη καί ἡ ἀγάπη μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Ἀνατολικῶν Ἐκκλησιῶν καί κατόπιν ἄς γίνη σκέψις διά τήν ἕνωσιν μετά τῶν ἄλλων «Ὁμολογιῶν», ἐάν καί ἐφ' ὅσον εἰλικρινῶς ἐπιθυμοῦν νά ἀσπασθοῦν τό Ὀρθόδοξον Δόγμα.

Θά ἤθελα ἀκόμη νά εἰπῶ ὅτι ὑπάρχει καί μία τρίτη μερίδα μέσα εἰς τήν Ἐκκλησίαν μας. Εἶναι ἐκεῖνοι οἱ ἀδελφοί, πού παραμένουν μέν πιστά τέκνα Αὐτῆς, δέν ἔχουν ὅμως συμφωνίαν πνευματικήν ἀναμεταξύ τους. Ἀσχολοῦνται μέ τήν κριτικήν ὁ ἕνας τοῦ ἄλλου καί ὄχι διά τό γενικώτερον καλόν τοῦ ἀγῶνος. Παρακολουθεῖ δέ ὁ ἕνας τόν ἄλλον (περισσότερον ἀπό τόν ἕαυτόν του) εἰς τό τί θά εἰπῆ ἤ τί θά γράψη, διά νά τόν κτυπήση κατόπιν ἀλύπητα. Ἐνῶ ὁ ἴδιος ἄν ἔλεγε ἤ ἔγραφε τό ἴδιο πράγμα, θά τό ὑπεστήριζε καί μέ πολλές μάλιστα μαρτυρίες τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Πατέρων. Τό κακό πού γίνεται εἶναι μεγάλο, διότι ἀφ' ἑνός μέν ἀδικεῖ τόν πλησίον του, ἀφ' ἑτέρου δέ καί τόν γκρεμίζει μπροστά στά μάτια τῶν ἄλλων πιστῶν. Πολλές φορές σπέρνει καί τήν ἀπιστία στίς ψυχές τῶν ἀδυνάτων, διότι τούς σκανδαλίζει. Δυστυχῶς, μερικοί ἀπό ἐμᾶς ἔχουμε παράλογες ἀπαιτήσεις ἀπό τούς ἄλλους. Θέλουμε οἱ ἄλλοι νά ἔχουν τόν ἴδιο μέ ἐμᾶς πνευματικόν χαρακτήρα. Ὅταν κάποιος ἄλλος δέν συμφωνῆ μέ τόν χαρακτήρα μας, δηλαδή ἤ εἶναι ὀλίγον ἐπιεικής ἤ ὀλίγον ὀξύς, ἀμέσως βγάζομε τό συμπέρασμα ὅτι δέν εἶναι πνευματικός ἄνθρωπος. Ὅλοι χρειάζονται εἰς τήν Ἐκκλησίαν. Ὅλοι οἱ Πατέρες προσέφεραν τάς ὑπηρεσίας των εἰς Αὐτήν. Καί οἱ ἤπιοι χαρακτῆρες καί οἱ αὐστηροί. Ὅπως διά τό σῶμα τοῦ ἀνθρώπου εἶναι ἀπαραίτητα καί τά γλυκά καί τά ξινά καί τά πικρά ἀκόμη ραδίκια (τό καθένα ἔχει τίς δικές του οὐσίες καί βιταμίνες), ἔτσι καί διά τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας. Ὅλοι εἶναι ἀπαραίτητοι. Ὁ ἕνας συμπληρώνει τόν πνευματικόν χαρακτήρα τοῦ ἄλλου καί ὅλοι εἴμεθα ὑποχρεωμένοι νά ἀνεχώμεθα ὄχι μόνον τόν πνευματικόν του χαρακτήρα, ἀλλά ἀκόμη καί τίς ἀδυναμίες, πού ἔχει σάν ἄνθρωπος.

Καί πάλιν ἔρχομαι νά ζητήσω εἰλικρινῶς συγγνώμην ἀπό ὅλους, διότι ἐτόλμησα νά γράψω. Ἐγώ εἶμαι ἕνας ἁπλός μοναχός καί τό ἔργον μου εἶναι νά προσπαθῶ, ὅσο μπορῶ, νά ἀπεκδύωμαι τόν παλαιόν ἄνθρωπον καί νά βοηθῶ τούς ἄλλους καί τήν Ἐκκλησίαν, μέσω τοῦ Θεοῦ διά τῆς προσευχῆς. Ἀλλ' ἐπειδή ἔφθασαν μέχρι τό ἐρημητήριό μου θλιβερές εἰδήσεις διά τήν Ἁγίαν Ὀρθοδοξίαν μας, ἐπόνεσα πολύ καί ἐθεώρησα καλό νά γράψω αὐτά πού ἔνοιωθα.
Ἄς εὐχηθοῦμε ὅλοι νά δώση ὁ Θεός τήν χάριν Του καί ὁ καθένας μας ἄς βοηθήση μέ τόν τρόπον του διά τήν δόξαν τῆς Ἐκκλησίας μας.
Μέ πολύν σεβασμόν πρός ὅλους Παΐσιος μοναχός

(Ἡ ἀνωτέρω σοφή καί διακριτική ἐπιστολή τοῦ Γέροντος Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου ἐστάλη στόν π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο τό 1969).

Πηγή: ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
pan
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 11, 2005 5:00 am

Re: Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Δημοσίευση από pan »

Με διάφορους τρόπους προσπαθήτε να μιώσεται τους παλαιοημερολογήτες.

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ της Ορθοδοξίας είναι σαφές, αμετάβλητες και απαράλακτες.

Ότι και να λέει ο καθένας, οι κανόνες από τις Οικουμενικές συνόδους δεν μπορεί να τις αλλάξη κανένας, ακόμη και Άγιοι.

Ο πεσών λαΪκός, κληρικός, επίσκοπος, Πατριάρχης, για θέματα πίστεως ΑΦΟΡΙΖΕΤΑΙ. Οπότε κόβετε το μνημόνιο του.


1) 45ος Αποστολικός κανόνας:

«Επίσκοπος ή πρεσβύτερος, ή διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον αφοριζέτω· ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως κληρικοίς ενεργήσαί τι, καθαιρήσθω».

Ο κανόνας αυτός με σαφήνεια λέει να αφορίζονται οι Ορθόδοξοι κληρικοί που προσεύχονται με αιρετικούς. Αν μάλιστα επιτρέψουν στους αιρετικούς να κάνουν κάποια ιερή τελετή αυτοί οι Ορθόδοξοι να καθαιρούνται.

Οι Οικουμενιστές «Ορθόδοξοι» προσεύχονται με αιρετικούς; Και βέβαια προσεύχονται. Σήμερα μάλιστα έχουν καθιερώσει και κοινές τελετές προσευχής.





2) 10ος Αποστολικός κανόνας:

«Εί τις ακοινωνήτω, κάν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω».

Ακοινώνητον εδώ εννοεί ο κανόνας αυτόν που βρίσκεται εκτός Εκκλησίας, δηλαδή εκείνον που έχει αφοριστεί. Ορίζει λοιπόν ο κανόνας ότι ακόμη και αν κάποιος πιστός προσευχηθεί σε σπίτι με ακοινώνητον αυτός ο πιστός να αφορίζεται.

Οι Οικουμενιστές «Ορθόδοξοι» πολύ συχνά συμπροσεύχονται με τους ακοινώνητους και αφορισμένους από την Εκκλησία αιρετικούς.



3) 65ος Αποστολικός κανόνας:

«Εί τις κληρικός, ή λαϊκός εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή αιρετικών προσεύξασθαι, ο μεν καθαιρείσθω, ο δε αφοριζέσθω».

Για κανένα λόγο λέει ο κανόνας αυτός δεν πρέπει να προσεύχεται κάποιος πιστός σε συναγωγή Εβραίων ή σε Ναό αιρετικών. Αν κάποιος πράξει αυτό, ο κανόνας προστάζει αν είναι κληρικός να καθαιρείται, αν είναι λαϊκός να αφορίζεται.

Ο κανόνας όμως δεν εμποδίζει τους από Ορθοδόξους Οικουμενιστές να προσεύχονται στους ναούς των αιρετικών.



4) 46ος Αποστολικός κανόνας προστάζει·

«Επίσκοπον ή πρεσβύτερον, ή διάκονον, αιρετικών δεξαμένους βάπτισμα ή θυσίαν, καθαιρείσθω προστάσσομεν, τις γαρ συμφώνησις Χριστώ προς βελίαρ; ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου».



Οι Ιερείς των αιρετικών δεν έχουν Ιεροσύνη σύμφωνα με τους Αποστ. 68ος και οι συναφείς. Προστάζει ο κανόνας αυτός ότι αν κάποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ή Διάκονος κάνει δεκτό το βάπτισμα ή κάποια τελετή των αιρετικών να καθαιρείται.

Οι Οικουμενιστές όμως παραδέχονται τα μυστήρια των αιρετικών αφού τελούν μικτούς γάμους οι οποίοι απαγορεύονται από τον 72ο κανόνα της 6ης Οικουμ. Συνόδου.

Αγαπητε Νικόλαε, δεν ξέρω με ποιο σκεπτικό τα βάζεις αυτά τα θέματα;
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Re: Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Κανονικά αν πάρω τοις μετρητοίς την θέση σου δεν πρέπει να σου ομιλώ, αφού είσαι αιρετικός ως εκτός Εκκλησίας, με λαϊκούς που σαν καρναβάλι αυτοχειροτονούνται και τάχα παριστάνουν τους κληρικούς. Ειδικά ο γέρων Παΐσιος αποτελεί κόκκινο πανί, πλάνος γι΄αυτούς μεταξύ άλλων και γιατί έχει εγκαταλείψει αρχικούς γέροντες στο Όρος, ζηλωτές ντεμέκ όντες.

Ακόμα θυμάμαι στο Όρος που 4 ημέρες έμεινα σε ζηλωτή, δεν τελούσαν καμιά ακολουθία όσο ήμασταν εκεί (για να μην θεωρηθεί συμπροσευχή αλλά μας λέγανε ψέματα πως δεν έκαναν ακολουθίες πάρα μόνο στο κελί) και μια ημέρα που λείψαμε αρκετές ώρες, επιστρέψαμε ξαφνικά και τους πετύχαμε σαν κλέφτες να κάνουν εσπερινό, γιατί νόμιζαν ότι θα γυρίσουμε πιο αργά και δεν θα τους πετύχουμε.

Να φανταστείτε δε, πως στους παγανιστικούς κύκλους, η Εσφιγμένου θεωρείται κέντρο Ελληνικής Αντίστασης.
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4278
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Δημοσίευση από dionysisgr »

Παναγιωτη προκαλεις, και σε τρωει η πλατη σου απο οτι βλεπω.

Δεν κοιμομαστε, ουτε βαρυστομαχιασαμε απο την γαλοπουλα.

Κανουμε υπομονη μεν μεχρι βλακειας, αλλα εσυ τις γυρευεις και θα τις φας τις "τουφεκιες" σου.

Παναγιωτη οι κανονες αλλαζουν με νεα Οικουμενικη Συνοδο.

Γιαυτο λεγονται και κανονες, γιατι κανονιζουν θεματα εκκλησιαστικα, διαδικασιες, κλπ κλπ.

Δεν ειναι δογματα και αρχες πιστεως. Εχεις μπερδεψει τους κανονες με τα δογματα.

Τα δογματα δεν αναθεωρουνται, οπως και το Συμβολο της Πιστεως αλλωστε.

Ετσι για να μαθαινεις και κατι, οχι μονο να κανεις τον ψευδοδιδασκαλο στους αλλους.

Οι κανονες ειναι δυνατο και θεμιτο να αλλαξουν συμφωνα με τις περιστασεις και τις αναγκες της Εκκλησιας,
οπως αυτη πορευεται μεσα στην ιστορικη της διαδρομη, και οι συνθηκες αλλαζουν. Οπως και εχουν αλλαξει καποιοι.

Ενα κλασσικο παραδειγμα ειναι ο βαπτισμος των ενηλικων κατηχουμενων, που εγινε νηπιοβαπτισμος κατ'οικονομιαν.

Ανοιξε και κανενα σοβαρο εκκλησιαστικο βιβλιο,
εκτος απο τα ζηλωτικα δαιμονοφυλλαδια της κακιας ωρας, και διανοιας,
που σας εχουν φαει το μυαλο και την ψυχη..

Παντου εχθρους και δαιμονες βλεπετε, κοντευετε να πατε στον ψυχιατρο εαν δεν εχετε αργησει ηδη.

Ασε που υπαρχουν αυτοι την στιγμη στην Δυση θεολογοι και λαϊκοι,
που ειναι πολυ ορθοδοξοτεροι στην θεολογια και την ζωη τους,
απο οτι εσεις που παλλεστε απο κατηγορια και μισος για την Εκκλησια της Ελλαδος,
και μιλατε με αναρμοστα λογια γιαυτην και τα στελεχη της.

Κανε μου την χαρη, γιατι εχεις παρει μεγαλο κατηφορο που δεν θα σε βγαλει σε καλο.

Η Εκκλησια του Χριστου, ηδη ανακυρησσει αγιους, αυτους που εσεις λετε "πλανους".

Αυτο δεν σου αρκει; Αμα δεν σου αρκει κλαφτα..

Και που'σαι;

Σε περιπτωση που το ξεχασες, ακομα περιμενω να μου απαντησεις εδω και μηνες, ποιον εχεις Αρχιεπισκοπο..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Δημοσίευση από Dimitris39 »

konstantinoupolitis έγραψε:Κανονικά αν πάρω τοις μετρητοίς την θέση σου δεν πρέπει να σου ομιλώ, αφού είσαι αιρετικός ως εκτός Εκκλησίας, με λαϊκούς που σαν καρναβάλι αυτοχειροτονούνται και τάχα παριστάνουν τους κληρικούς. Ειδικά ο γέρων Παΐσιος αποτελεί κόκκινο πανί, πλάνος γι΄αυτούς μεταξύ άλλων και γιατί έχει εγκαταλείψει αρχικούς γέροντες στο Όρος, ζηλωτές ντεμέκ όντες.

Ακόμα θυμάμαι στο Όρος που 4 ημέρες έμεινα σε ζηλωτή, δεν τελούσαν καμιά ακολουθία όσο ήμασταν εκεί (για να μην θεωρηθεί συμπροσευχή αλλά μας λέγανε ψέματα πως δεν έκαναν ακολουθίες πάρα μόνο στο κελί) και μια ημέρα που λείψαμε αρκετές ώρες, επιστρέψαμε ξαφνικά και τους πετύχαμε σαν κλέφτες να κάνουν εσπερινό, γιατί νόμιζαν ότι θα γυρίσουμε πιο αργά και δεν θα τους πετύχουμε.

Να φανταστείτε δε, πως στους παγανιστικούς κύκλους, η Εσφιγμένου θεωρείται κέντρο Ελληνικής Αντίστασης.
Πω πω τι ειπε ο ανθρωπος.
Η αληθεια σκληρη αλλα πρεπει να λεγετε
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Δημοσίευση από Dimitris39 »

dionysisgr έγραψε: Και που'σαι;

Σε περιπτωση που το ξεχασες, ακομα περιμενω να μου απαντησεις εδω και μηνες, ποιον εχεις Αρχιεπισκοπο..
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
pan
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 11, 2005 5:00 am

Re: Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Δημοσίευση από pan »

Καλή χρονιά.
Αγίου Βασιλείου σήμερα, χρόνια πολλά σε όλους.
Πόσο χαρμολύπη έχει η ημέρα σήμερα.
Γιατί όλες οι Ορθόδοξες χώρες γιορτάζουν έκτος της Ελλάδος. ( Πλήν Αγίου Όρους, παλαιοημερολογίτες )

Όταν μιλάτε έτσι για τους Παλεοημερολογίτες, που στο κάτω κάτω θα έλεγα είναι περισσότεροι από τους νεοημερολογίτες, και όχι στο όνομα Ορθόδοξοι, αλλά συνηδιτοποιημένοι Ορθόδοξοι, που ξέρουν και τιρούν και τιμούν την Ορθοδοξία, σας γυρίζει μπούμερακ.

Αδελφοί μου είστε τυφλοί;

Δεν βλέπετε τι γίνετε γύρω σας;

Ποιό νέο ημερολόγιο;

Ποιούς κανόνες και δόγματα και παραδώσεις τιρή το νέο ημερολόγιο;

Από που να αρχήσω και που να τελειώσω;

Από τα παντελόνια; ( εάν θυμάστε παλοιά στην Θεσσαλονίκη νομίζω, ένας ιεραίας δεν κοινώνησε γυναίκα επειδή φορούσε παντελόνια, και τον φάγανε) .

Από το θέμα των καθηκόντων που έχει έκαστος; ( Πρωινή προσευχή, απόδειπνο )

Από την μαντίλα; ( << Πάσα δε γυνή προσευχομένη ακατακαλύπτω τη κεφαλή καταισχύνει την κεφαλήν εαυτής... Εν υμίν αυτοίς κρίνατε πρέπον εστί γυναίκα ακατακάλυπτον τω Θεώ προσεύχεσθαι; >>. ( Α' Κορινθ. ια' 5, 13 ).
<< Αι γυναίκες είναι σεμνόν και άγιον το να προσεύχωνται με σκεπασμένον κεφάλι, κατά την εντολήν και παραγγελίαν του Αποστόλου, επειδή με το σκέπασμα της κεφαλής προξενούσι δόξαν εις τους άνδρας αυτών και τιμήν και σέβας εις τους Αγγέλους όπου τας φυλάττουν...
Ανίσως αι γυναίκες, όταν αναγινώσκουν κανένα ιερόν βιβλίον πρέπει να σκεπάζωνται, διά να δείξουν και με το έξω σχήμα την εσωτερικήν ευλάβειαν της καρδίας, καθώς λέγει ο ιερός Χρυσόστομος, πόσω μάλλον πρέπει να σκεπάζωνται, όταν απέρχωνται εις τον Ναόν του Θεού διά να προσευχηθούν; επειδή με το έξωθεν σκέπασμα φανερώνουσι την εσωτερικήν ευλάβειαν της ψυχής των >>
( Οσίου Νικοδήμου Αγιορείτου )
<< Με ταύτα τα λόγια αινιγματωδώς φανερώνει εδώ ο Απόστολος ένα άλλο φοβερώτατον δηλαδή, ότι αναφέρεται εις τον Θεόν η ύβρις και ατιμία οπού ακολουθεί, από το να μη σκεπάζωνται αι γυναίκες εις την προσευχήν >>.
( Αγίου Θεοφυλάκτου Βουλγαρίας ). )


Θα το πιστέψουν σιγά σιγά και θα κάνουν τον κοκακόλα άγιο. :twisted:

Πόσα άλλα να πω; ηπάρχουν εκατοντάδες.

Ήμουν με το νέο ημερολόγιο και τα ξέρω πολύ καλά τι γίνετε μέσα στον ΙΕΡΟ ΝΑΟ, στον Άγιο Παντελεήμονα Αχαρνών, εκεί εκκλησιαζόμουν, στο τέλος ( δεν ξέρω τώρα) της Θείας Λειτουργίας πέφτανε μπουνίες και κλοτσιές για το αντίδωρο, που το δίναν λαϊκοι και όχι ιερέας.

Σε ποιούς Ναούς διαβάζουν την Μετά την Θείαν Μετάληψη;

Αλλά βέβαια θέλουν να κάνουν τους ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ κέντρα συναυλιών και πασαρέλας, τα βλέπετε αλλά δεν μιλάτε, και όταν τρέχουν οι παλαιοημερολογήτες τους λέτε φανατικούς και ότι πολεμάμε την Ορθοδοξία, ότι παλεμάμε την Εκκλησία. Όταν λέμε ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ εσείς το βλέπετε αλλιώς;

Θέλετε κοσμικότητα και Θεό, εμ, δεν γίνετε και τα δύο. Να διαλέξετε ένα από τα δύο. Οι κανόνες γραυτίκανε οι παραδώσεις μας υσχείουν όποιος θέλει ακολουθή τον Κύριο μας Ιησού Χριστό. Αφήστε τους Παλαιοημερολογίτες τουλάχιστον να φωνάζουν για σας.

Τα λέμε με πολύ πόνο γιατί απομακρήνεσται όλο και ποιό πολύ. Μπορεί να φαινόμαστε ακραίοι αλλά είναι του Χριστού.

Δεν έχουμε μίσως για κανέναν σας, απλός σας ελένχουμε για τα κακός κείμενα που βλέπουμε και μας ξεσκίζουν την καρδιά. Και προσευχώμαστε να αλλάξετε.

Μην με απειλή τε αδελφοί μου σας αγαπώ και δεν θέλω το κακό σας. Απλός και εσείς άλλος πολύ και άλλος ποιό λίγο τα ξέρετε αλλά δεν μπορείτε προς το παρών να αντισταθείτε.
Η συνηδησή σας σας ελένχει και γι 'αυτό βάζετε τέτοια θέματα.

Όπως έχω πει επιθημώ και προσεύχωμε να ενώθουμε.

Μάθετε την λέξει ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, που γι 'αυτό διαφέρουμε από τον υπόλοιπο κόσμο.
Δεν το καταλαβένετε ότι θέλουν να μας αλλάξουν;

Δεν τα βάζω εγώ τα θέματα αλλά εσείς γιατι έχετε την μύγα, και θα απαντώ όταν βλέπω αυτά.

Θα μπορούσα να γράψω επί ώρες, αλλά σταματώ εδώ,
εάν σας στεναχώρησα, ζητώ συγνώμη, αλλά είναι η αληθειά, πικρή πάντοτε.
Συνχ. για τα ορθογραφικά μου. ας κάνει κάποιος μετάφραση, χαχαχα
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4278
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου για τον Οικουμενισμό

Δημοσίευση από dionysisgr »

Τι γραφεις βρε ανθρωπε του Θεου; Τι γραφεις;
Για γελια και για κλαματα ειναι η "απολογητικη" που κανεις..

Τον εαυτο σου προσπαθεις να πεισεις, η εμας;

Δηλαδη για πες μας, σημερα για σενα, που λες οτι ειναι του.. αγιου Βασιλειου,
προφανως εσυ εχεις πρωτοχρονια και αργια, και δεν εχεις παει για δουλεια, ετσι δεν ειναι;

Γιατι αμα εχεις παει για δουλεια, λυπαμαι, αλλα η ζωη σου ειναι μια σκετη σχιζοφρενεια.

Απο τη μια εχεις στο προσωπικο σου ημερολογιο-εορτολογιο σημερα 1η του Μηνα,
αλλα στην κοινωνικη σου ζωη και τις συναλλαγες-υποχρεωσεις-δικαιωματα σου, ειναι 14/1. :shock:

Δηλαδη αμα σου ειχε στειλει κανενα τελεσιγραφο η εφορια, η καποιος δημοσιος φορεας,
να πληρωσεις η να κανεις μια ενεργεια υποχρεωτικα εως σημερα 14/1, αλλιως θα ειχες συνεπειες,
εσυ θα τους γραψεις κανονικα στα παπουτσια σου, και θα κανονισεις την υποχρεωση σου 13 μερες μετα,
επειδη εισαι με το παλαιο;

Με ποιο ημερολογιο ζεις, και με ποιο εορταζεις; Για πες μου.

Στο ημερολογιο πιστευεις, η στον Θεο; Το εχεις για δογμα το ημερολογιο;
Ποιος κανονιζει την ζωη σου και την προκοπη σου;
Οι 13 μερες διαφορας; Αυτες θα σε αγιασουν;

Εχεις υπ'οψιν σου, μεσα στην θολουρα σου, οτι ο χρονος οπως τον μετραμε δεν υφισταται κατ'ουσιαν,
και δεν ειναι τιποτα αλλο παρα η κατ'αισθησιν μετρηση της κινησης μεσα στον χωρο αλλα και της ιδιας της φθορας,
δηλαδη μια μετρηση και παρατηρηση εναλλαγων μεσα στην κτιστη αλλοιουμενη πραγματικοτητα;

Και οτι απλα για λογους συννενοησης και προγραμματισμου εργασιων - οργανωσης ζωης,
και μονο, εχουμε τα ημερολογια ως εργαλεια;

Ειναι σαν να εισαι στην Εκκλησια και αντι για τον Χριστο, λατρευεις τα.. μανουαλια, τα στασιδια, τους πολυελεους,
και οτι χρηστικο αντικειμενο υπαρχει εκει μεσα.

Ετσι εσεις του παλαιου αναγαγετε σε μειζον-δογματικο ζητημα, κατι που ειναι χρηστικο εργαλειο.

Λοιπον..

Eχω αρχισει να πειθομαι οτι κανεις πλακα, για να ευθυμουμε λιγο.

Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι εννοεις οσα γραφεις, και τα γραφεις σοβαρα-σοβαρα..

Οτι να'ναι! Οχι τρεις, αλλα δεκατρεις λαλουν και κανα δυο χορευουν..

Αλλα δεν φταις εσυ, εμεις φταιμε που καθομαστε και ασχολουμαστε πολλες φορες με την παραζαλη σου..

Καλα δεν μου λες; αφου ειστε πιο πολλοι ( :20 :20 :20 ) εσεις του παλαιου, τι μας ζαλιζετε;

Με τις "αιρετικες" μειοψηφιες ασχολειστε, δεν εχετε κατι καλυτερο να κανετε;

Και μετα απο ολο το παραληρηματικο σεντονι που εγραψες,
ουτε καν σου περασε απο το νου, να απαντησεις ποιον εχεις ποιμενα και Αρχιεπισκοπο.

Σιγα να μην απανταγες...

Τοσο περηφανος εισαι γιαυτον, και τον κρυβεις μην γινει γνωστος και.. χασει την αρετη του;

Ασε μας βρε Παναγιωτη, εδω ο κοσμος καιγεται και εσυ αγρον ηγοραζεις..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αγιορείται Πατέρες”