Σελίδα 2 από 2

Re: Μετά πρώτης και δευτέρας παραιτού. Η συζήτηση με αιρετικ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 16, 2011 10:11 pm
από Μ.Δ.Κ.
angieholi έγραψε:Διότι επειδή αυτοί συνήθως είναι πολύ καλά διαβασμένοι και πολλές φορές πάνε 2-2 (βλεπε Ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά),
ώστε ο ένας να συμπληρώνει τον άλλο, υπάρχει ο κίνδυνος όχι μονο να "ρεζιλευτούμε" (λόγω άγνοιας),
Είναι πραγματικά ντροπή να λέμε ότι εμείς οι Ορθόδοξοι μελετάμε λιγότερο και επομένως γνωρίζουμε λιγότερο την Αγία Γραφή.
Αντί να λέμε ότι οφείλουμε να γνωρίζουμε αρκετά και ότι πρέπει να μελετάμε την Αγία Γραφή, έτσι ώστε να μην μας επηρεάζουν οι πραγματικά άσχετοι και διαστρεβλωτές όπως αυτοί, καλλιεργούμε μια φοβία και μια αντίληψη ότι δήθεν όλοι αυτοί γνωρίζουν την Αγία Γραφή, και φυσικά χρησιμοποιούν και υπογραμμίζουν την αντίληψη αυτή προς όφελός τους, για να πείσουν ότι όντως έτσι έχουν τα πράγματα, ότι δηλαδή αυτοί είναι που γνωρίζουν την Αγία Γραφή.
Το δεν τους μιλάω επειδή δεν μελετάω, και φοβάμαι μην με τουμπάρουν δεν είναι ότι καλύτερο, και δεν μας τιμά, πρέπει να το τονίσουμε. Έχουμε και τις δικές μας ευθύνες.

Re: Μετά πρώτης και δευτέρας παραιτού. Η συζήτηση με αιρετικ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 17, 2011 1:05 am
από lovethink
Μ.Δ.Κ. έγραψε: Είναι πραγματικά ντροπή να λέμε ότι εμείς οι Ορθόδοξοι μελετάμε λιγότερο και επομένως γνωρίζουμε λιγότερο την Αγία Γραφή.
.
Δεν είναι μόνο θέμα "γνώσης" αλλά και "ερμηνείας" ,αλλιώς ερμηνεύουν αυτοί αλλιώς εμείς ,δεν αρκεί να τους πεις "παράγραφος τάδε στίχος τάδε" ,το θέμα είναι τι ερμηνεία μπορεί να δώσει κάποιος σε αυτήν την παράγραφο
Επίσης είναι και θέμα "πλύσης εγκεφάλου"
Μια ματιά σε κάποιο διάλογο μεταξύ αιρετικών και Ορθοδόξων θα μας πείσει ότι ακόμα και να τους παρουσιάσεις τις αποδείξεις πάλι θα βρουν κάτι για να τις αντικρούσουν
Συμφωνώ λοιπόν ότι θα έπρεπε να είμασταν απίστευτα διαβασμένοι και ετοιμόλογοι ,αλλά το ρισκάρεις να πεις σε κάποιον "άνοιξε κουβέντα" ; Γιατί να δώσεις και δικαίωμα στον αιρετικό να σκεφτεί "δεν ξέρει τι να μου απαντήσει άρα έχω δίκιο" ;
Ολα αυτά που λέμε φυσικά αφορούν το "δογματικό" μέρος ,αν κάποιος είναι αιρετικός και δεν προσπαθεί να μας προσυλητίσει ,εννοείται ότι του φερόμαστε με ευγένεια όπως σε κάθε άλλο άνθρωπο στις κοινωνικές μας συναναστροφές