Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Συντονιστής: Συντονιστές
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Αλλιως ολο και θα ελεγε ο Αγιος Βαλεντινος πυρι τελειουται
η ξιφει τελειουται
η ξιφει τελειουται
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Δημήτριε αναφέρεται στο αγιολόγιον του Τσολακίδου Αδέρφι μου.
και μαρτύρησε δια αποκεφαλισμού μετά απο βασανιστήρια εν έτη 268 ή 269 την 14η Φεβρουαρίου
δες κι εδώ αν θέλεις, αυτό μόλις το βρήκα
http://o-nekros.blogspot.gr/2011/02/blog-post_14.html
και μαρτύρησε δια αποκεφαλισμού μετά απο βασανιστήρια εν έτη 268 ή 269 την 14η Φεβρουαρίου
δες κι εδώ αν θέλεις, αυτό μόλις το βρήκα
http://o-nekros.blogspot.gr/2011/02/blog-post_14.html
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Δηλαδη για να μην μπερδευομαι κατι το οποιο ειναι τακτικο σε μενα
η πρωτη εκδοση του Χρηστου Τσολακιδη η οποια εχω δεν τον εχει μεσα τον Αγιο αυτον
Δευτερον το συναξαρι στα μηναια οπως ειπα της Εκκλησιας τις Ελλαδος βασιζονται σε αλλα Αγιολογια και δεν τον αναφερουν τον Αγιο μεσα?
Δεν αμφιβαλει κανεις οτι μαρτυρησε ,προς Θεου,
αλλα το ερωτημα ειναι γιατι δεν τον εχει η Εκκλησια μας στο Αγιολογιο της
στο Αγιολογιο δεν συμπεραλαμβανονται οι Αγιοι οι Μαρτυρες οι Αγνωστοι,
πως αραγες να μην εχει εναν μαρτυρα?
Μου φαινετε περιεργο
η πρωτη εκδοση του Χρηστου Τσολακιδη η οποια εχω δεν τον εχει μεσα τον Αγιο αυτον
Δευτερον το συναξαρι στα μηναια οπως ειπα της Εκκλησιας τις Ελλαδος βασιζονται σε αλλα Αγιολογια και δεν τον αναφερουν τον Αγιο μεσα?
Δεν αμφιβαλει κανεις οτι μαρτυρησε ,προς Θεου,
αλλα το ερωτημα ειναι γιατι δεν τον εχει η Εκκλησια μας στο Αγιολογιο της
στο Αγιολογιο δεν συμπεραλαμβανονται οι Αγιοι οι Μαρτυρες οι Αγνωστοι,
πως αραγες να μην εχει εναν μαρτυρα?
Μου φαινετε περιεργο
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Τιμή μάρτυρος-Μίμησις μάρτυροςDimitris39 έγραψε:Δηλαδη για να μην μπερδευομαι κατι το οποιο ειναι τακτικο σε μενα
η πρωτη εκδοση του Χρηστου Τσολακιδη η οποια εχω δεν τον εχει μεσα τον Αγιο αυτον
Δευτερον το συναξαρι στα μηναια οπως ειπα της Εκκλησιας τις Ελλαδος βασιζονται σε αλλα Αγιολογια και δεν τον αναφερουν τον Αγιο μεσα?
Δεν αμφιβαλει κανεις οτι μαρτυρησε ,προς Θεου,
αλλα το ερωτημα ειναι γιατι δεν τον εχει η Εκκλησια μας στο Αγιολογιο της
στο Αγιολογιο δεν συμπεραλαμβανονται οι Αγιοι οι Μαρτυρες οι Αγνωστοι,
πως αραγες να μην εχει εναν μαρτυρα?
Μου φαινετε περιεργο
Τιμούμε τους αγίους μας και τον άγιο Βαλεντίνο όταν μιμούμαστε το θάρρος τους να διακηρύττουν την πίστη τους στο Σωτήρα Χριστό ακόμη και με κόστος την ίδια τους τη ζωή. Τους τιμούμε όταν τους επικαλούμαστε να πρεσβεύσουν στον Θεό να μας ελεήσει και να συγχωρέσει τις πολλές μας αμαρτίες. Τους τιμούμε όταν μας είναι υποδείγματα κατά Χριστόν ζωής. Δεν τιμούμε τους αγίους όταν εξαντλούμε την «τιμή» τους σε κοσμικές διασκεδάσεις και γλέντια στην καλύτερη περίπτωση… Τιμή μάρτυρος – Μίμησις μάρτυρος!
Απο εκει και περα σιγουρα ο ΘΕος ξερει απλα ερωτηση καναμε και ανοιχθηκε το Θεμα για να ξεκαυαριζουμε μερικα πραγματα
για κατι που δεν γνωριζουμε
ευχαριστω
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4278
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Δεν υπαρχει λογος να προβληματιζεστε καποιοι τοσο εντονα. Προς τι ο λογος;
Τα συναξαρια, γραφθηκαν κατα πλειοψηφια στην Δυση. Σε συλλογες, και με προσθηκες.
Απο εκει ηρθαν μεταφρασμενα, και εμπλουτισθηκαν εν καιρω οπως ειναι φυσικο,
καθως η Εκκλησια πορευεται μεσα στον ιστορικο χρονο, και παραγει αγιους-οσιους-μαρτυρες εν Χριστω καθως αυτη ειναι η "δουλεια" της.
Τωρα ποιος, ποτε, με τι τροπο, τι ωρα, σε ποιο στενο μαρτυρησε, πολυ λιγο ενδιαφερει ως προς την λεπτομερεια του,
που ουτως η αλλως ειναι φυσικως αδυνατο να εξακριβωθει καθως μας χωριζουν δεκαδες αιωνων απο πολλους βιους αγιων.
Σαφως και αναριθμητοι αγιοι-μαρτυρες-οσιοι ανδρες-γυναικες παραμενουν αγνωστοι. Τους ξερει ο Θεος.
Ενα μικρο μονο μερος εορταζουμε απο τα νεφη των ανθρωπων που εδωσαν την ζωη τους για την αγαπη του Χριστου.
Τα υπολοιπα ενδιαφερουν κυριως φιλολογικες-ερευνητικες-ιστορικες και δεν ξερω και ποιες αλλες επιστημονικες σχολαστικες ανησυχιες.
Θεμιτες μεν, αλλα η ουσια δεν ειναι εκει.
Οπως λεει και ο Δημητρης, η Εκκλησια δεν μας προβαλλει τους αγιους, για να μαθαινουμε ιστορικη γνωση, αλλα για να παρουμε παραδειγματα,
και να κανουμε και εμεις το ελαχιστο, μεχρι να φτασουμε εαν επιτρεψει ο Θεος, και στο μεγιστο.
Να ζηταμε την μεριμνα τους, την προστασια τους, και να τους μνημονευουμε. Αυτο θελουν.
Τωρα οι λεπτομερειες, ποσοι ειναι, γιατι τους γραφει ο ενας, και τους ξεχναει ο αλλος, εαν ειναι "δυτικοι" η "ανατολικοι", δεν εχουν νοημα.
Ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος ειναι Αραβας.
Ο Αββας Ισαακ ο Συρος, -να μην το ξαναπω ειναι πλεονασμος- τι ειναι.
κλπ, κλπ..
Οι περισσοτεροι αγιοι δεν ειναι καν ελληνικης καταγωγης,
ουτε υπηρχαν τοτε σχισματα και διαιρεσεις, οταν γραφθηκαν τα συναξαρια, για να προβληματιζομαστε, εαν ειναι ορθοδοξοι η οχι.
Γενικως οταν ο Χριστιανος μαρτυρα για τον Χριστο, τοτε το δογμα-ομολογια, δεν νομιζω να του στερησει την σωτηρια.
Δηλαδη εαν ενας Ορθοδοξος κοτεψει σε εναν διωγμο, θα σωθει επειδη ορθοδοξει,
και ενας ρωμαιοκαθολικος-προτεσταντης-συριανος-κοπτης, δωσει το αιμα του υπερ Χριστου,
θα αποριφθει επειδη δεν ειχε ολο το ορθο δογματικο πλαισιο να τον υποστηριξει;
Αστεια πραγματα και ψευδοδιλημματα για αφελεις-αθεολογητους.
Το αιμα ειναι το απολυτο δογμα και η εσχατη αποδειξη αγαπης για τον Χριστο.
Ας μην γινομαστε αρτηριοσκληρωτικοι εν πνευματι, και βασιλικοτεροι του Βασιλεως.
Γενικα παντως ο κανονας ειναι οτι εως τον 11ο αιωνα, εορταζουμε κοινο αγιολογιο, και τους Παπες της Ρωμης, ως κανονικους Αρχιεπισκοπους.
Μετα αυτοι πηγαν αλλου, και εμεις μειναμε εκει που επρεπε να γυρισουν αυτοι. Εχει ο Θεος.
Η ποιος δεν θα εορτασει τον Αγιο Φραγκισκο της Ασιζης που εδωσε οτι ειχε και δεν ειχε υπερ του αδελφου και του Θεου;
Και αλλα πολλα παραδειγματα.
Οποτε ειρηνη, μην προβληματιζομαστε εκει οπου δεν υπαρχει νοημα.
Τα συναξαρια, γραφθηκαν κατα πλειοψηφια στην Δυση. Σε συλλογες, και με προσθηκες.
Απο εκει ηρθαν μεταφρασμενα, και εμπλουτισθηκαν εν καιρω οπως ειναι φυσικο,
καθως η Εκκλησια πορευεται μεσα στον ιστορικο χρονο, και παραγει αγιους-οσιους-μαρτυρες εν Χριστω καθως αυτη ειναι η "δουλεια" της.
Τωρα ποιος, ποτε, με τι τροπο, τι ωρα, σε ποιο στενο μαρτυρησε, πολυ λιγο ενδιαφερει ως προς την λεπτομερεια του,
που ουτως η αλλως ειναι φυσικως αδυνατο να εξακριβωθει καθως μας χωριζουν δεκαδες αιωνων απο πολλους βιους αγιων.
Σαφως και αναριθμητοι αγιοι-μαρτυρες-οσιοι ανδρες-γυναικες παραμενουν αγνωστοι. Τους ξερει ο Θεος.
Ενα μικρο μονο μερος εορταζουμε απο τα νεφη των ανθρωπων που εδωσαν την ζωη τους για την αγαπη του Χριστου.
Τα υπολοιπα ενδιαφερουν κυριως φιλολογικες-ερευνητικες-ιστορικες και δεν ξερω και ποιες αλλες επιστημονικες σχολαστικες ανησυχιες.
Θεμιτες μεν, αλλα η ουσια δεν ειναι εκει.
Οπως λεει και ο Δημητρης, η Εκκλησια δεν μας προβαλλει τους αγιους, για να μαθαινουμε ιστορικη γνωση, αλλα για να παρουμε παραδειγματα,
και να κανουμε και εμεις το ελαχιστο, μεχρι να φτασουμε εαν επιτρεψει ο Θεος, και στο μεγιστο.
Να ζηταμε την μεριμνα τους, την προστασια τους, και να τους μνημονευουμε. Αυτο θελουν.
Τωρα οι λεπτομερειες, ποσοι ειναι, γιατι τους γραφει ο ενας, και τους ξεχναει ο αλλος, εαν ειναι "δυτικοι" η "ανατολικοι", δεν εχουν νοημα.
Ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος ειναι Αραβας.
Ο Αββας Ισαακ ο Συρος, -να μην το ξαναπω ειναι πλεονασμος- τι ειναι.
κλπ, κλπ..
Οι περισσοτεροι αγιοι δεν ειναι καν ελληνικης καταγωγης,
ουτε υπηρχαν τοτε σχισματα και διαιρεσεις, οταν γραφθηκαν τα συναξαρια, για να προβληματιζομαστε, εαν ειναι ορθοδοξοι η οχι.
Γενικως οταν ο Χριστιανος μαρτυρα για τον Χριστο, τοτε το δογμα-ομολογια, δεν νομιζω να του στερησει την σωτηρια.
Δηλαδη εαν ενας Ορθοδοξος κοτεψει σε εναν διωγμο, θα σωθει επειδη ορθοδοξει,
και ενας ρωμαιοκαθολικος-προτεσταντης-συριανος-κοπτης, δωσει το αιμα του υπερ Χριστου,
θα αποριφθει επειδη δεν ειχε ολο το ορθο δογματικο πλαισιο να τον υποστηριξει;
Αστεια πραγματα και ψευδοδιλημματα για αφελεις-αθεολογητους.
Το αιμα ειναι το απολυτο δογμα και η εσχατη αποδειξη αγαπης για τον Χριστο.
Ας μην γινομαστε αρτηριοσκληρωτικοι εν πνευματι, και βασιλικοτεροι του Βασιλεως.
Γενικα παντως ο κανονας ειναι οτι εως τον 11ο αιωνα, εορταζουμε κοινο αγιολογιο, και τους Παπες της Ρωμης, ως κανονικους Αρχιεπισκοπους.
Μετα αυτοι πηγαν αλλου, και εμεις μειναμε εκει που επρεπε να γυρισουν αυτοι. Εχει ο Θεος.
Η ποιος δεν θα εορτασει τον Αγιο Φραγκισκο της Ασιζης που εδωσε οτι ειχε και δεν ειχε υπερ του αδελφου και του Θεου;
Και αλλα πολλα παραδειγματα.
Οποτε ειρηνη, μην προβληματιζομαστε εκει οπου δεν υπαρχει νοημα.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Συγχωρέστε με αλλά το Δημήτρη και το Κάπταιν δεν τους πολυκαταλαβαίνω
α) Για Δημήτρη. Έγραψαν ότι υπάρχει σε κάποια επίσημα αγιολόγια ο Αγ. Βαλεντίνος.
Στο εξήγησαν έτσι, στο εξήγησαν αλλιώς, στη Λέσβο που να ξέρουμε τι έγινε (;;;),
τι ακριβώς ψάχνεις; Εσύ γκρινιάρης δεν ήσουν ποτέ...
β) Για κάπταιν. Λογικές κάποιες από τις αιτιάσεις σου, αλλά βασικά εκτός θέματος.
Και το Αγ. Φανούριο τον τιμάμαι γιατί βρίσκει πράγματα...
Αφού υπάρχει σε κάποια αγιολόγια, τι ακριβώς ψάχνουμε;
Εσύ πάντως είσαι παραδοσιακά λίγο γκρινιάρης και δικαιολογήσε...
α) Για Δημήτρη. Έγραψαν ότι υπάρχει σε κάποια επίσημα αγιολόγια ο Αγ. Βαλεντίνος.
Στο εξήγησαν έτσι, στο εξήγησαν αλλιώς, στη Λέσβο που να ξέρουμε τι έγινε (;;;),
τι ακριβώς ψάχνεις; Εσύ γκρινιάρης δεν ήσουν ποτέ...
β) Για κάπταιν. Λογικές κάποιες από τις αιτιάσεις σου, αλλά βασικά εκτός θέματος.
Και το Αγ. Φανούριο τον τιμάμαι γιατί βρίσκει πράγματα...
Αφού υπάρχει σε κάποια αγιολόγια, τι ακριβώς ψάχνουμε;
Εσύ πάντως είσαι παραδοσιακά λίγο γκρινιάρης και δικαιολογήσε...
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Ως προς την φανερωση πραγματων ειναι ο Αγιον Μηνας
απλα οι ανθρωποι μπερδευτηκαν με το Φανουριος -Φανερωμα
Τελικα στην ΛΕσβο ειναι τα Λειψανα του Αγιου που τιμαται στις 27-10
η στις 14-02?...
απλα οι ανθρωποι μπερδευτηκαν με το Φανουριος -Φανερωμα
Τελικα στην ΛΕσβο ειναι τα Λειψανα του Αγιου που τιμαται στις 27-10
η στις 14-02?...
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Αυτό ακριβώς εννοώ...Dimitris39 έγραψε:Ως προς την φανερωση πραγματων ειναι ο Αγιον Μηνας
απλα οι ανθρωποι μπερδευτηκαν με το Φανουριος -Φανερωμα
- nickzark
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4403
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
- Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Κυπριακό έγινε το θέμα.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25044
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Αν είναι δυνατόν...Τα λείψανα του πιο διάσημου Άγιου
Αδελφοί Δημήτριε39 και Καπετάνιε είπα να μην επανέλθω αλλά δεν άντεξα ο τάλας!
Αφού σας λέω ότι στο Αγιολόγιο του Χρ. Τσολακίδη (από την Β΄ έκδοση, του 2001 και μετά) περιλαμβάνεται ο συγκεκριμένος άγιος στις 14 Φεβρουαρίου.
Αφού σας παραθέτω τι ακριβώς αναφέρει και σε ποια σελίδα.
Αφού σας δίνω και το url της Πηγής Ζωής (http://www.pigizois.net/index2.php) που περιέχει συναξάρι με στοιχεία από το αγιολόγιο του Χρ Τσολακίδη και αναφέρει τους δύο αγίους Βαλεντίνους που γιορτάζουν στις 14 Φλεβάρη.
Τι δεν καταλαβαίνετε;
Δεν θέλω να ξανατοποθετηθώ, αλλά δεν μπορεί να αιωρείται σε ένα Χριστιανικό φόρουμ μια ανακρίβεια.
Αφού σας λέω ότι στο Αγιολόγιο του Χρ. Τσολακίδη (από την Β΄ έκδοση, του 2001 και μετά) περιλαμβάνεται ο συγκεκριμένος άγιος στις 14 Φεβρουαρίου.
Αφού σας παραθέτω τι ακριβώς αναφέρει και σε ποια σελίδα.
Αφού σας δίνω και το url της Πηγής Ζωής (http://www.pigizois.net/index2.php) που περιέχει συναξάρι με στοιχεία από το αγιολόγιο του Χρ Τσολακίδη και αναφέρει τους δύο αγίους Βαλεντίνους που γιορτάζουν στις 14 Φλεβάρη.
Τι δεν καταλαβαίνετε;
Δεν θέλω να ξανατοποθετηθώ, αλλά δεν μπορεί να αιωρείται σε ένα Χριστιανικό φόρουμ μια ανακρίβεια.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.