Πιθανόν να εννοεί ότι οι σωματικές ατέλειες (εμφάνισης, ή νοητικές) να αποτελούν λόγο χλευασμού, όπερ μας υποβάλει σε - υποχρεωτική - ταπείνωση, ή ότι οι πάσης φύσεως νηστείες (εγκράτεια όλων τα παθών) αποτελούν μια - εκούσια - ταπείνωση.vasilikirimp έγραψε:Όταν λες το σώμα υπάρχει για να ταπεινώνει τη ψυχή = μπορείς λίγο να δώσες μια εξήγηση;
Ιεράρχηση των δύο στοιχείων του ανθρώπου
Συντονιστής: Συντονιστές
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25888
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Ιεράρχηση των δύο στοιχείων του ανθρώπου
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Ιεράρχηση των δύο στοιχείων του ανθρώπου
με πιάνετε αδιάβαστο εδώ...
Αφθόρμητα το έγραψα.
... ο αδελφος aposal το όρισε ωραία. Μια ασθένεια του σώματος μπορεί να μας ταπεινώσει. Ή όταν υπερηφανέυεται η ψυχή την ταπεινώνει το σώμα. Ένα πάθος ( π.χ. αλκοολισμος, κάπνισμα κ.α.) έχει μεγαλη πιθανότητα να οδηγήσει σε ασθένεια του σώματος που θα λειτουργήσει μετά θεραπευτικά για την εμπαθή ψυχή (δεν συμβαίνει βέβαια πάντοτε αυτό -οι ασθένειες δεν είναι πάντοτε αποτελέσματα των παθών-).
Αλλά ας το κλείσουμε το θέμα αυτό...
Αφθόρμητα το έγραψα.
... ο αδελφος aposal το όρισε ωραία. Μια ασθένεια του σώματος μπορεί να μας ταπεινώσει. Ή όταν υπερηφανέυεται η ψυχή την ταπεινώνει το σώμα. Ένα πάθος ( π.χ. αλκοολισμος, κάπνισμα κ.α.) έχει μεγαλη πιθανότητα να οδηγήσει σε ασθένεια του σώματος που θα λειτουργήσει μετά θεραπευτικά για την εμπαθή ψυχή (δεν συμβαίνει βέβαια πάντοτε αυτό -οι ασθένειες δεν είναι πάντοτε αποτελέσματα των παθών-).
Αλλά ας το κλείσουμε το θέμα αυτό...