O Έρωτας...Το άσμα ασμάτων.

Πνευματικά άρθρα και Αναγνώσματα.Αποσπάσματα από διάφορα βιβλία.

Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές

Απάντηση
Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

O Έρωτας...Το άσμα ασμάτων.

Δημοσίευση από Misha »

Εικόνα



Γνωρίζουμε τον έρωτα μόνον στην απόσταση της αποτυχίας.



Πρίν την αποτυχία δεν υπάρχει γνώση. η γνώση έρχεται πάντα μετά την βρώση του καρπού. Σε κάθε έρωτα ξαναζεί η εμπειρία της γεύσης του παραδείσου. Σπουδάζουμε τον έρωτα μόνον εξόριστοι από την πληρότητα τής ζωής που αυτός χαρίζει.Στην εμπειρία του έρωτα είμαστε όλοι πρωτόπλαστοι. Η πείρα των άλλων δέν μας μαθαίνει τίποτα για τον έρωτα. Είναι για τόν καθένα μας το αρχέγονο και μέγιστο μάθημα της ζωής, η αρχέγονη και μέγιστη έξαπάτηση. Μέγιστο μάθημα, γιατί σπουδάζουμε στον έρωτα τόν τρόπο της ζωής.Και μέγιστη εξαπάτηση, αφού αυτός ο τρόπος αποδείχνεται ανέφικτος για την ανθρώπινη φύση μας.

Μετά την αποτυχία ξέρουμε ότι ο έρωτας είναι ο τρόπος της ζωής , αλλά τρόπος ανέφικτος για την ανθρώπινη φύση μας . Η φύση μας διψάει απεγνωσμένα τη σχέση, δίχως να ξέρει να υπάρχει με τον τρόπο της σχέσης. Δέν ξέρει να μοιράζεται να κοινωνεί .ξέρει μόνον να ιδιοποιείται τή ζωή, να την κατέχει και να την νέμεται. Αν η γεύση της πληρότητας είναι κοινωνία της ζωής με τον Αλλον,η ορμή της φύσης μας αλλοτριώνει την κοινωνία σε απαίτηση ιδιοκτησίας και κατοχής του Αλλου. Η απώλεια του Παραδείσου δεν είναι ποτέ ποινή , είναι μόνον αυτοεξορία...

...Με το πρώτο σημάδι αμοιβαιότητας αναδύεται η αμετρία της ευφροσύνης.Γεννιέται η πιο μεθυστική γεύση πληρότητας της ζωής.Είναι ο σύμπας κόσμος που προσφέρεται στο βλέμμα στο χαμόγελο του Αλλου. Αποκαλυπτική έκρηξη μεταμόρφωσης τού βίου, κι ο Αλλος γίνεται τόπος αυτής της αποκάλυψης. Ολα έκπληξη κι όλα καινούργια . Αμοιβαιότητα στόν έρωτα είναι η πρωτόπλαστη αίσθηση την πρώτη ημέρα της Δημιουργίας…

…Η «βλάβη» έρχεται αναπάντεχα. Ομως έρχεται πάντοτε μιά «βλάβη» να ανακόψει την λειτούργια του θαύματος. Γλυστράει αδιόρατα μέσα στην ζωή, σάν το φίδι στα φυλλώματα του παραδείσου.

Κάποια ασήμαντη αστοχία του Αλλου, κάποια παράλειψη, μια ανεπάρκεια στη συμπεριφορά του άλλου, μιά υστερόβουλη κίνηση, μια ελλειπτική ανταπόκριση στη δική μου δίψα. Και ανοίγουν ξαφνικά τά μάτια μου στην αντίστροφη αποκάλυψη, Ο Αλλος βρίσκεται απρόσμενα σε άπόσταση.

Αν πραγματικά είχαμε αγαπήσει – αν μας είχε χαριστεί κάποια ελάχιστη πραγματική αυτοπαραίτηση-ίσως στην πρώτη ρήξη να διακρίνουμε κάτι και από τα δικά μας υστερήματα όμως τό πιό συνηθισμένο είναι να μην βλέπουμε μέσα μας κανένα ψεγάδι.Τόν έρωτα τον προδίνει μόνο ό Άλλος .Εβαλε λιγότερα στό παιχνίδι σε σχέση με το τι προσφέρει, απολαμβάνει περισσότερα. Αρχίζω να μετράω , να λογαριάζω. Και οι λογαριασμοί με βγάζουν πάντα άδικημένο, άρα δικαιούμαι να αντιδρώ, να μεμψιμοιρώ, να γίνομαι επιθετικός, να μεταλλάζω τήν προδομένη μου στοργή σε απαίτηση.

Κι άν ο Αλλος αντιδράσει με τις δικές του μετρήσεις και τους δικούς του λογαριασμούς, τότε η ρήξη είναι άγρια , θηριώδης. Δέν παίζονται συμφέροντα βιοτικά, παίζεται η ζωή-όλα ή τίποτα. Ακόμα κι άν ο αλλος αποτραβηχτεί σιωπηλός στη θλίψη του, αφήσει έκθετες τις πληγές του, δέν έχω μάτια να δώ ,δεν μπορώ να πονέσω για την οδύνη του , έξακολουθώ νά μετράω μόνο τήν δική μου. Δεν έχει δίκιο να είναι θλιμμένος, μόνο εγώ έχω αυτό το δίκιο.

Ο Αλλος είναι η αποτυχία μου να ζήσω, είναι η επαλήθευση της μοναξιάς μου, η κολασή μου.Ισως παλεύει κι αυτός, σφαδάζει, ζεί την δική του παγερή μοναξιά . Κάποια ελάχιστη τρυφεράδα από μένα, ένα χάδι και πάλι, ένας λόγος γλυκός, θα μπορούσε να τον αναστήσει. Μα εγώ στο προσωπό του βλέπω μόνο το δικό μου κενό και τα μόνα λόγια της καρδιάς είναι το παραπονό μου.Εμένα ποιός με ρωτάει, ποιός μετράει τη δική μου ανάγκη και οδύνη.

Δεν υπάρχει οδύνη και πίκρα πιο βασανιστική από την αντιμαχία ανθρώπων που πίστεψαν πώς ήταν αμοιβαία και ολοκληρώτικα έρωτευμένοι.

Χ.Γιανναράς
Σπουδή στο «Ασμα Ασμάτων».




Εικόνα
lovethink
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5014
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am

Re: O Έρωτας...Το άσμα ασμάτων.

Δημοσίευση από lovethink »

Το Ασμα Ασμάτων είναι τι να πει κανείς είναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ

Επί κοίτην μου εζήτησαν αυτόν

Τα πόμολα λέει της πόρτας στάζουν μέλι

Θεέ μου τι ανατριχιαστικά ερωτικό ποιήμα είναι αυτό

Και στη πορεία αντί να υμνήσουμε τον έρωτα τον θάψαμε τον σκοτώσαμε τον εξουθενώσαμε ταυτίζοντάς τον με το σατανά και ζήσαμε ανέραστα και φτωχά και άδειοι από έρωτα είτε θείο είτε ανθρώπινο
Γιατί ο άνθρωπος χωρίς έρωτα δεν ζει
Αν ο άνθρωπος δεν είναι ερωτευμένος ζει μελαγχολικός σα να μη ζει
Είτε είναι ερωτευμένος με άνθρωπο είτε με Θεό είτε και με τα δύο είτε μέσα στο ένα βλέπει το άλλο
Ζωή χωρίς έρωτα είναι ζωή μισή

(Μη μου ζητάς λοιπόν να μην ζω ερωτευμένος όταν ο έρωτας ανυψώνει τη ψυχή και βλέποντας ότι μου λείπει συνειδητοποιώ πόσο πολύ έχει αδυνατήσει η ψυχή μου )

Μάνος
Σπουδή και μεταξεταστέος στο "Ασμα Ασμάτων" :roll: :wink:

(Μιλώ πάντα για το συναίσθημα του έρωτα . Διότι τα υπόλοιπα είναι έτσι κι αλλιώς στο πυρ το εξώτερον )
Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

Re: O Έρωτας...Το άσμα ασμάτων.

Δημοσίευση από Misha »

lovethink έγραψε: (Μιλώ πάντα για το συναίσθημα του έρωτα . Διότι τα υπόλοιπα είναι έτσι κι αλλιώς στο πυρ το εξώτερον )
Εικόνα
lovethink
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5014
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am

Re: O Έρωτας...Το άσμα ασμάτων.

Δημοσίευση από lovethink »

Misha έγραψε:
lovethink έγραψε: (Μιλώ πάντα για το συναίσθημα του έρωτα . Διότι τα υπόλοιπα είναι έτσι κι αλλιώς στο πυρ το εξώτερον )
Εικόνα
Αντιηλιακό έφερες ? γιατί έχω ψιλοκαεί ήδη :lol:



Βρήκα το παρακάτω
*************************************************************
ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ

Διά ποίαν γυναίκα ομιλεί ο Σολομών εις το Aσμα ασμάτων; λέγων : "Τίς αύτη η εκκύπτουσα ωσεί όρθρος,καλή ως σελήνη, εκλεκτή ως ο ήλιος, θάμβος ως τεταγμέναι; (ΣΤ΄10).
"Ως κρίνον εν μέσω ακανθών, ούτως η πλησίον μου ανά μέσον των θυγατέρων" (Β΄2).
"Ιδού ει καλή η πλησίον μου, ιδού ει καλή, οι οφθαλμοί σου περιστεραί" (Α΄15, Δ΄1).
"Ως σπαρτίον το κόκκινον χείλη σου, και η λαλιά σου ωραία,...όλη καλή ει, πλησίον μου και μώμος ουκ έστιν εν σοι" (Δ΄3,7).
"κοιλία σου θημωνιά σίτου πεφραγμένη εν κρίνοις...ο τράχηλός σου ως πύργος ελεφάντινος...κεφαλή σου επί σε ως κάρμηλος,(Ζ΄3,6)...Μία εστί περιστερά μου, τελεία μου, μία εστι τη μητρί αυτής, εκλεκτή εστι τη τεκούση αυτήν. Είδοσαν αυτήν θυγατέρες και μακαριούσιν αυτήν, βασίλισσαι και γε πολλακαί και αινέσουσιν αυτήν"(ΣΤ΄9).
Ποία λοιπόν είναι αυτή η πλησίον του Θεού, η καλή ως κρίνο μέσα σε αγκάθια; που έχει μάτια αγνά σαν τα περιστέρια, και όμοιά της δεν υπάρχει άλλη; που η κοιλία της είναι θυμωνιά σταριού περιφραγμένη με κρίνα; Ποία άλλη είναι ει μη η Υπέραγνος Θεοτόκος;
Εν συνεχεία λέγει και διά την μετάστασή της. "Ανάστα, ελθέ η πλησίον μου, καλή μου, περιστερά μου, και ελθέ συ περιστερά μου, εν σκέπη της πέτρας, εχόμενα του προτειχίσματος, δείξον μοι την όψην σου, και ακούτησον με την φωνήν σου, ότι η φωνή σου ηδεία, και η όψις σου ωραία" (Β΄10-13)..."Τις αύτη η αναβαίνουσα από της ερήμου ως στελέχη καπνού τεθυμιαμένη σμύρναν και λίβανον από πάντων κονιορτών μυρεψού;"(Γ΄6).
"Τις αύτη η αναβαίνουσα λελευκανθισμένη, επιστηριζομένη επί τον αδελφιδόν αυτής;" (Η΄5).
"Ανάστηθι Κύριε, εις την ανάπαυσίν σου, συ και η ΚΙΒΩΤΟΣ του αγιάσματός σου" (Ψαλμ.131ος 8).
Και διά την αειπαρθενία της λέγει: "Κήπος ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ αδελφή μου νύμφη, κήπος ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ, πηγή ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ" (Δ΄12). Ο δε Ιεζεκιήλ ΜΔ΄2 λέγει: "Και είπε Κύριος προς με: η ΠΥΛΗ αύτη ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΗ 'εσται, ΟΥΚ ανοιχθήσεται, και ΟΥΔΕΙΣ μη διέλθη δι' αυτής, ότι Κύριος ο ΘΕΟΣ Ισραήλ ΕΙΣΕΛΕΥΣΕΤΑΙ δι΄αυτής, και ΕΣΤΑΙ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΗ".
(Aσμα Δ΄ΙΙ) "Και οσμή ιματίων σου υπέρ πάντα τα αρώματα, κηρίον αποστάζουσι χείλη σου νύμφη, μέλη και γάλα υπό την γλώσσάν σου, και οσμή ιματίων σου ως οσμή λιβάνου".
(Ψαλμ.44ος 10) "Παρέστη η βασίλισσα εκ δεξιών σου εν ιματισμώ διαχρύσω περιβεβλιμένη, πεποικιλμένη. Aκουσον θύγατερ και ίδε και κλίνον το ους σου και επιλάθου του λαού σου και του οίκου του πατρός σου και επιθυμήσει ο βασιλεύς του κάλλους σου...Πάσα η δόξα της θυγατρός του βασιλέως έσωθεν. Εν κροσσωτοίς χρυσοίς περιβεβλημένη, πεποικιλμένη. Απενεχθήσονται τω βασιλεί παρθένοι οπίσω αυτής, αι πλησίον αυτής απενεχθήσονταί σοι, απενεχθήσονται εν ευφροσύνη και αγαλλιάσει, αχθήσονται εις ναόν βασιλέως".(Τα εισόδια της Θεοτόκου).
"Πολλαί θυγατέρες εκτήσαντο πλούτον, πολλαί εποίησαν δύναμιν, συ δε υπέρκεισαι πάσας" (Παροιμ.ΚΘ΄29).
"Ιδού γαρ από του νυν μακαριούσι με πάσαι αι γενεαί" (Λουκ.Α΄48).
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε!

Όταν ο αρχάγγελος Γαβριήλ είπε στην Παναγία πως η συγγενής σου
Ελισάβετ (η οποία ήτο στείρα) είναι έγκυος έξι μηνών, έσπευσε να την
συγχαρεί "και εισήλθεν εις τον οίκο Ζαχαρίου και ησπάσατο την Ελισάβετ
.....και επλήσθη Πνεύματος Αγίου η Ελισάβετ και ανεφώνησεν φωνή μεγάλη
και είπεν....και πόθεν μοι τούτο ίνα έλθη η μήτηρ του Κυρίου μου προς με;" Δηλαδή, πως ήταν αυτό να έλθη η Μητέρα του Θεού μου σε μένα;
(Κύριόν της η Ελισάβετ εννοεί τον Θεόν).
Ο Θεός το Aγιον Πνεύμα αποκαλεί την Παναγίαν με το στόμα της Ελισάβετ
Μητέρα του Θεού, Θεομήτορα, Θεοτόκον.

"Θεοτόκον κυρίως και αληθώς την Αγίαν Παρθένον κηρύττομεν,
ως γαρ Θεός αληθώς ο εξ αυτής γεννηθείς, ούτως αληθής Θεοτόκος η τον
αληθινόν Θεόν εξ αυτής γεννήσασα" (Ιωάν. ο Δαμασκηνός).

Τι σε καλέσωμεν, ω Κεχαριτωμένη; Ουρανόν, ότι ανέτειλας τον Ήλιον της
Δικαιοσύνης. Παράδεισον, ότι εβλάστησας το άνθος της αφθαρσίας.
Παρθένον, ότι έμεινας άφθορος. Αγνή Μητέρα, ότι έσχες σαις αγίαις
αγκάλαις Υιόν, τον πάντων Θεόν, Αυτόν ικέτευε σωθήναι τας ψυχάς ημών.

Την υπερένδοξον του Θεού Μητέρα, και των αγίων Αγγέλων αγιωτέραν,
ασιγήτως υμνήσωμεν καρδία και στόματι, ΘΕΟΤΟΚΟΝ αυτήν ομολογούντες,
ως κυρίως γεννήσασαν ΘΕΟΝ σεσαρκωμένον, και πρεσβεύουσαν απαύστως
υπέρ των ψυχών ημών.

Ο γαρ Εμμανουήλ φύσεως μεν πύλας ήνοιξεν ως φιλάνθρωπος, παρθενίας
δε κλείθρα ου διέρρηξεν ως Θεός, αλλ' ούτως εκ μήτρας προήλθεν ως
δι' ακοής εισήλθεν, ούτως εσαρκώθη ως συνελήφθη, απαθώς εισήλθεν
αφράστως εξήλθε, κατά τον Προφήτην λέγοντα: Αύτη η πύλη κεκλεισμένη
έσται, ουδείς ου μη διέλθη δι' αυτής ειμή μόνος Κύριος ο Θεός Ισραήλ,
ο έχων το μέγα έλεος.

Ως γαρ η βάτος ουκ εκαίετο καταφλεγομένη, ούτω παρθένος έτεκες και
παρθένος έμεινας.


Είναι και λέγεται η αγιωτάτη Παρθένος Μήτηρ κατά δύο τρόπους. Πρώτον Μήτηρ Θεού, και δεύτερον Μήτηρ πάντων των χριστιανών. Και του Θεού μεν είναι Μήτηρ φυσική, των δε Χριστιανών είναι Μήτηρ θετή. Είναι Μήτηρ Θεού φυσική, αληθώς Θεοτόκος, διότι αληθώς εγέννησε αυτόν τον Υιόν του Θεού από την αδιάφθορον αυτής μήτραν, όπου ο θείος Λόγος ενυμφεύσατο την σάρκαν και ήνωσεν εις αδιαίρετον υπόστασιν την θείαν του με την ανθρωπίνην φύσιν. Υπέρ φύσιν και λόγον και έννοιαν είναι Μήτηρ θετή πάντων των Χριστιανών, διότι αν εμείς δια την χάριν της υιοθεσίας, είμεθα αδελφοί θετοί του Ιησού χριστού, τον οποίον εγέννησε η Παρθένος, και αυτός ο Ιησούς καθώς λέγει ο απ. Παύλος, είναι ανάμεσά μας ως πρωτότοκος εν πολλοίς αδελφοίς, έπεται ότι εμείς είμεθα υιοί θετοί της Θεομήτορος.
Τώρα ως Μήτηρ Θεού, διά το μητρικό αξίωμα πρέπει να έχει από τον Θεό τόση χάρη, όση πρέπει να έχει η Μήτηρ από τον Υιόν, και πάλιν ως Μήτηρ των Χριστιανών, δια την μητρικήν αγάπη πρέπει να δίδει τόση χάρη εις τους Χριστιανούς, όση πρέπει να δίδει η μητέρα προς τα παιδιά. Αλλ' η χάρη την οποία έχει η Παναγία Παρθένος από τον Θεό, πρέπει να συμμετρήται με το αξίωμα της Μητρός τού Θεού, τούτο δε το αξίωμα είναι άπειρον, λοιπόν και η χάρη την οποία λαμβάνει, είναι άπειρος, ομοίως και η χάρη που δίδει εις τους χριστιανούς, πρέπει να συμμετρήται με την αγάπη της Μητρός προς τα τέκνα, τούτη δε η αγάπη είναι άπειρος, λοιπόν και η χάρη την οποία δίδει είναι άπειρος.
Και συμμετρώντες πάλι την άπειρον χάρη, την οποία λαμβάνει από τον Θεό, ως Μήτηρ Θεού, και την άπειρον χάρη την οποία δίδει εις τους Χριστιανούς ως Μήτηρ των Χριστιανών, η Παρθένος είναι πέλαγος χαρίτων. Ως Μήτηρ Θεού, έχει περισσότερη από όλους τους αγίους και Αγγέλους την παρρησία έμπροσθεν εις τον Θεόν τον Υιόν της, και ως Μήτηρ των Χριστιανών περισσότερες από όλους τους αγίους και Αγγέλους, χαρίζει τας ευεργεσίας προς ημάς τα παιδιά της.
Οι άλλοι άγιοι παρακαλούν ως δούλοι Θεού, η Παναγία Παρθένος παρακαλεί ως μήτηρ Θεού. Ποίον παρακαλεί; Ένα Υιόν Θεόν, τον οποίον συνέλαβε, εγέννησε, έθρεψε, τον οποίο αγάπησε με όση αγάπη όλοι μαζί οι μακάριοι αγαπούν τον Θεό, και από τον οποίο αγαπήθη με όση αγάπη έχει ο Θεός προς όλους μαζί τους μακαρίους. Όλοι οι άγιοι παρακαλούν τον Θεό ως αυθέντη, η Παναγία Παρθένος τον παρακαλεί ως Υιόν. Δια ποιόν παρακαλεί; Δια τους χριστιανούς οι οποίοι είναι παιδιά της κατά φύση απόγονοι τού αυτού γένους, του αυτού αίματος, εξ ου και αυτή εγεννήθει και κατά χάρη αδελφοί εκείνου
του Υιού τον οποίον εγέννησε. Οι άλλοι άγιοι παρακαλούν δι' ημάς ως αδελφούς, η Παναγία Παρθένος παρακαλεί δι' ημάς ως διά παιδιά.
Όποιος δεν τιμά και δεν ευλαβείται την μητέρα του, δεν είναι άξιος να λέγεται άνθρωπος, όποιος δεν τιμά και δεν ευλαβείται την Μητέρα του Θεού, δεν είναι άξιος να ονομάζεται χριστιανός. Τις δύναται να καυχηθεί ότι είναι πιστός δούλος τού Ιησού, αν δεν είναι πιστός δούλος και της Μητρός Του; η ότι είναι ευλαβής τού Υιού, χωρίς να είναι και της Μητρός; Χριστιανοί, μικροί και μεγάλοι, όσοι λατρεύετε και προσκυνείτε το όνομα του Ιησού, τιμάτε και ευλαβείσθε και το όνομα της Παρθένου Μαρίας, της Μητρός του Ιησού και μητρός ημών.

Από βιβλίο Νικοδήμου του Αγιορείτου εκδοθέν εν Σμύρνη το 1910.
Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Misha »

λοιπόν Μάνο δεν πιστευω στα ματια μου!!!(ευχαριστη εκπληξη)

εβαλες κειμενο του αγιου Νικοδημου???!!!

σε λίγο σεβλεπω με το Εξομολογηταριο αναχειρας να μας απαριθμεις τα επιτιμια των Ι.Κανονων!!!!


Εικόνα
Dirfys
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 933
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dirfys »

Μανο?
εισαι υπεροχος και
χαιρομαι που ειμαι απο τους πρωτους που το καταλαβα..
απο την πρωτη μερα..

ναι..σωστα σκεφτηκες Μιχαλη..μονη μου καυχιεμε..
μην προλαβει κανεις αλλος...
Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Misha »

Dirfys έγραψε: ναι..σωστα σκεφτηκες Μιχαλη..μονη μου καυχιεμε..
μην προλαβει κανεις αλλος...
κι είχα μια μεγάλη πέτρα φυλαγμένη να τον λιθοβολήσω...:P :P

τωρα όμως??

κατι θα βρω να την κάνω.... :roll: :roll: :roll:

Εικόνα
Dirfys
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 933
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dirfys »

μικρη με πετρα εσπαγα καρυδια και αμυγδαλα για να τρωω
μαζευα και τα τριμματα που κολουσαν στην πετρα ...
κρατα την.....
lovethink
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5014
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από lovethink »

Γιατί σου προκάλεσε έκπληξη ?
Εχω σπίτι ολόκληρο βιβλίο του Αγίου Νικόδημου του Αγιορείτου .Περί ηδονών περί παθών περί πολλών θεμάτων ( ή δεν είναι ο ίδιος ? :lol: )
Και του Αγίου Ιωάννη Χρυσοστόμου έχω όλους τους τόμους ( τους είχα βρει στο παζάρι ΠΑΜΦΘΗΝΟΥΣ ) ,γιατί όχι ?
Και σε πληροφορώ ότι έχω και ένα φυλλάδιο αυτό με τις ερωτήσεις φυλαγμένο με τις αμαρτίες αριθμημένες (αν χόρεψες άσεμνους χορούς ή αν έπαιξες χαρτιά :p ) και το κρατάω για τρυφερή ανάμνηση γιατί τα έχω όλα σχεδόν σημειωμένα ( ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ) από όταν ήμουν παιδί
Με έχεις παρεξηγήσει Μιχάλη μου
Δεν έχω πρόβλημα με κανένα κανόνα με κανένα κείμενο με καμμιά αυστηρότητα
Το πρόβλημά μου και οι ενστάσεις μου είναι όταν γίνονται στα χέρια και στα στόματα των ανθρώπων επικίνδυνοι λόγοι
Διότι οι αυστηροί λόγοι είναι πολύτιμοι λίθοι
Αν πετάξεις στον άλλον στο κεφάλι με δύναμη ένα πολύτιμο λίθο λίγο τον νοιάζει αν ήταν πολύτιμος , το ίδιο θα πονέσει και την ίδια ζημιά θα κάνει
Ολα θέλουν τρόπο κόπο και υπομονή
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

Φίλε Misha για το κείμενο που έβαλες δεν έχω να πω τίποτα παρά να συμφωνήσω απόλυτα και να υποκλιθώ :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικά Αναγνώσματα”