Παναγία Γοργοϋπήκοος

Συζητήστε με τα μέλη μας για τύχον θαύματα που είδατε, αισθανθήκατε ή σας τα εξιστόρησαν φίλοι και γνωστοί σας.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
HXOS
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Δευ Σεπ 18, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΗΣ@ΚΡΗΤΗ

Παναγία Γοργοϋπήκοος

Δημοσίευση από HXOS »

ΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΕΟΡΤΑΖΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΓΟΡΓΟΫΠΗΚΟΟΣ
( ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΕΟΡΤΑΖΕΤΑΙ 13 ΗΜΕΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ)

Η θαυματουργός εικών της Θεοτόκου ευρίσκεται στην Ιερά μονή Δοχειαρίου Αγίου Όρους, μπροστά από την Τράπεζα της Μονής και είναι αγιογραφημένη επάνω στον τοίχο. Λόγω της θέσεώς της εικόνος οι μοναχοί περνούσαν συνέχεια και μεταξύ αυτών ο τραπεζάρης της Μονής, ο οποίος κρατούσε δαδιά και κάπνιζε την εικόνα. Η φωνή της Θεοτόκου παρόλο που τον είχε προειδοποιήσει να μη καπνίζει την εικόνα της, εκείνος συνέχιζε και έτσι ετυφλώθη. Οι παρακλήσεις των μοναχών προς την Παναγία έγιναν το μέσο προς το Θεό και ο Τραπεζάρης ανέβλεψε. Είδε όμως στον ύπνο του την Θεοτόκο, η οποία του είπε ότι μόνον εκείνη στο εξής θα φροντίζει γοργώς κάθε ανάγκη της μονής και των μοναχών. Από το όραμα εκείνο έλαβε την ονομασία «Γοργοϋπήκοος».

ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΤΗΣ «ΓΟΡΓΟΫΠΗΚΟΥ»

ΗΧΟΣ Α΄

ΩΣ ΘΕΟΒΡΥΤΟΝ ΚΡΗΝΗΝ ΤΩΝ ΑΥΛΩΝ ΧΑΡΙΤΩΝ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΝ ΣΟΥ ΕΙΚΟΝΑ, ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΛΟΥΤΗΣΑΝΤΕΣ, ΕΚ ΤΑΥΤΗΣ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΤΑΣ ΡΟΑΣ, ΑΝΤΛΟΥΜΕΝ ΔΑΨΙΛΩΣ ΩΣ ΕΞ ΕΔΕΜ. ΣΥ ΓΑΡ
ΓΟΡΓΟΫΠΗΚΟΣ ΒΟΗΘΟΣ , ΠΕΛΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΒΟΩΝΤΩΝ ΣΟΙ. ΔΟΞΑ ΤΟΙΣ ΣΟΙΣ ΧΑΡΙΣΜΑΣΙΝ ΑΓΝΗ, ΔΟΞΑ ΤΗ ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΣΟΥ, ΔΟΞΑ ΤΗ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΣΟΥ ΑΝΕΚΦΡΑΣΤΩ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΧΡΑΝΤΕ.
Εικόνα
ΣΥΝ ΘΕΩ ΠΑΝΤΑΧΟΥ,ΦΟΒΟΣ ΟΥΔΑΜΟΥ.
HXOS
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Δευ Σεπ 18, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΗΣ@ΚΡΗΤΗ

Δημοσίευση από HXOS »

ΑΥΡΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΕΟΡΤΑΖΕΙ
Ο ΟΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗΣ
ΆΡΙΣΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΚΕΛΑΔΟΣ. ΚΑΤΑΓΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΥΡΡΑΧΙΟ ΚΑΙ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΝΗΝΩΝ, ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΡΦΑΝΟΣ ΑΠΟ ΠΑΤΕΡΑ. Ή ΕΥΣΕΒΗΣ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ, ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΙΦΩΝΟ, ΟΛΟΙ ΤΟ ΦΩΝΑΖΑΝ ΑΓΓΕΛΟΦΩΝΟ. ΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΤΕΦΥΓΕ ΣΤΟ ΆΓΙΟΝ ΌΡΟΣ, ΟΠΟΥ ΜΟΝΑΣΕ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΩΝ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ. ΈΨΑΛΕ ΣΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΛΑΥΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΔΟΜΕΣΤΙΚΟ, ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. ΈΤΣΙ ΟΣΙΑΚΑ ΑΦΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ, ΨΑΛΛΟΝΤΑΣ ΘΕΣΠΕΣΙΟΥΣ ΥΜΝΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΑΠΕΒΙΩΣΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 15ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑΦΗΚΕ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΠΟΥ ΜΟΝΑΖΕ.
ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ. ΉΧΟΣ Δ'. ΤΑΧΥ ΠΡΟΚΑΤΑΛΑΒΕ.
ΖΗΛΩΝ ΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΝ ΗΛΙΚΙΑ ΑΚΜΗ ΤΟ ΟΡΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟ ΑΓΙΩΝΥΜΟΝ ΚΑΙ ΗΣΚΗΣΑΣ ΑΡΙΣΤΑ. ΟΘΕΝ ΕΝ ΤΗ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΥΜΝΩΔΩΝ ΚΑΘ’ ΕΚΑΣΤΗΝ ΗΥΞΗΣΑΣ ΤΟ ΔΟΘΕΝ ΣΟΙ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟΝ ΔΩΡΟΝ. ΔΙΟ ΣΕ, Ω ΙΩΑΝΝΗ, ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΕΙΨΕ.
Εικόνα
ΣΥΝ ΘΕΩ ΠΑΝΤΑΧΟΥ,ΦΟΒΟΣ ΟΥΔΑΜΟΥ.
HXOS
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Δευ Σεπ 18, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΗΣ@ΚΡΗΤΗ

Δημοσίευση από HXOS »

ΔΙΡΘΩΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ
ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ. ΉΧΟΣ Δ'. ΤΑΧΥ ΠΡΟΚΑΤΑΛΑΒΕ.
ΖΗΛΩΝ ΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΝ ΗΛΙΚΙΑ ΑΚΜΗ ΤΟ ΟΡΟΣ ΚΑΤΕΛΑΒΕΣ ΤΟ ΑΓΙΩΝΥΜΟΝ ΚΑΙ ΗΣΚΗΣΑΣ ΑΡΙΣΤΑ. ΟΘΕΝ ΕΝ ΤΗ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΥΜΝΩΔΩΝ ΚΑΘ’ ΕΚΑΣΤΗΝ ΗΥΞΗΣΑΣ ΤΟ ΔΟΘΕΝ ΣΟΙ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟΝ ΔΩΡΟΝ. ΔΙΟ ΣΕ, Ω ΙΩΑΝΝΗ, ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΕΙΨΕ.
Εικόνα
ΣΥΝ ΘΕΩ ΠΑΝΤΑΧΟΥ,ΦΟΒΟΣ ΟΥΔΑΜΟΥ.
KIXEM
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα-Θεσσαλονίκη

Βιβλίο

Δημοσίευση από KIXEM »

Εδώ και αρκετό καιρό ψάχνω βιβλίο με το βίο του αγίου Ιωάννου του Κουκουζέλη...Ξέρει κανείς πού υπάρχει και αν μπορώ να το βρω; Ευχαριστώ...
Η εμπιστοσύνη στο Θεό για ό,τι δεν γίνεται ανθρωπίνως είναι μια μυστική συνεχής προσευχή με θετικά αποτελέσματα.
plou73
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ Δεκ 19, 2005 6:00 am

Δημοσίευση από plou73 »

Σίγουρα μπορείς να βρείς στοιχεία για τον αγ.Ιωάννη τον Κουκουζέλη στον Συναξαριστή του μηνός Σεπτεμβρίου,σε όλα τα χριστιανικά βιβλιοπωλεία.Κάτι άλλο δεν γνωρίζω! :D
plou73
stratos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stratos »

KIXEM ωραια υπογραφη :!:
Εικόνα
KIXEM
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα-Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από KIXEM »

Thanks strato. Ευχαριστώ! Χε! Το θέμα είναι ότι το ψάχνω για ένα χριστιανικό βιβλιοπωλείο γιατί το ζητάει κάποιος και δεν μπορούμε να το βρούμε!!!
Η εμπιστοσύνη στο Θεό για ό,τι δεν γίνεται ανθρωπίνως είναι μια μυστική συνεχής προσευχή με θετικά αποτελέσματα.
Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

Re: Βιβλίο

Δημοσίευση από Misha »

KIXEM έγραψε:Εδώ και αρκετό καιρό ψάχνω βιβλίο με το βίο του αγίου Ιωάννου του Κουκουζέλη...Ξέρει κανείς πού υπάρχει και αν μπορώ να το βρω; Ευχαριστώ...

Ιωάννης Μαίστωρ Κουκουζέλης και η εποχή του Μετά 63 αποδεικτικών πινάκων

Κατηγορία: Μουσική
Εκδότης: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
Ημερ/νία έκδοσης: 1992


Όσιος Ιωάννης Κουκουζέλης Η εποχή του και η εποχή μας

Συγγραφέας: Αββακούμ, Μοναχός
Εκδότης: ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
Αριθμός σελίδων: 112
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

ΟΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗΣ

O Βίος και το έργο του

Ο ονομαστότατος αυτός μελοποιός των βυζαντινών χρόνων, η δεύτερη πηγή της Μουσικής μετά τον Δαμασκηνό, ο οποίος χαρακτηρίζεται και «Μαΐστωρ της μουσικής» , αποτελεί ιδίαν εποχή στην ιστορία της ιεράς τέχνης όχι μόνο γιατί κατακόσμησε την εκκλησιαστική ψαλμωδία με μελιστάλακτα άσματα, αλλά και για τις τροποποιήσεις και μεταβολές ή προσθαφαιρέσεις που επεχείρησε στα σημεία της καθιερωθείσης συμβολικής γραφής των μελωδιών του φωστήρα της Δαμασκού Ιωάννη, τις οποίες και ερμήνευσε με βραχεία ερμηνεία, η οποία μαρτυρεί ότι ένα μουσικό σημείο, ως π.χ. το Ουράνισμα, συνίσταται, παρʼ αυτώ από 20 απλά σημεία.

Η χρήσις της παρασημαντικής του Κουκκουζέλη γίνονταν μέχρι των μέσων του ΙΗ' αιώνα, οπότε ο Πρωτοψάλτης της Μ. Εκκλησίας Ιωάννης ο Τραπεζούντιος (1756), κελεύσει του Οικουμενικού Πατριάρχου Κυρίλλου του από Νικομηδείας, χάριν ευχερέστερης μετάδοσης της ψαλμωδίας άλλαξε το σύστημα των χαρακτήρων, εισάγοντας απλούστερη μέθοδο παρασημαντικής.
Ο Ιωάννης γεννήθηκε κατά τον ΙΒ' αιώνα στο Δυρράχιο της Ιλλυρίας, και ονομάστηκε δε Κουκκουζέλης γιατί όταν τον ρωτούσαν οι μαθητές του στην αυτοκρατορική σχολή της Κωνσταντινουπόλεως, τι τρώγει, απαντούσε «κουκκία και ζέλια» (μπιζέλια), γιατί ήταν φτωχός.

Ο Ιωάννης είχε κλίση από παιδί προς τα γράμματα αλλά και προς την ιερή μουσική, διαπρέποντας δε και για το ηδυμελίφθογγο της φωνής του, προσελήφθη και στην βασιλική Μουσική Σχολή, όπου και αναδείχθηκε κράτιστος μύστης της θείας τέχνης και εφελκύσας την αγάπη των μεγιστάνων της εποχής και την εύνοια του αυτοκράτορα, από τον οποίο διορίζεται, αρχιμουσικός των αυτοκρατορικών ψαλτών.

Αλλά ο Ιωάννης, παρότι απολάμβανε στο Παλάτι όλα τα αγαθά, και γνωρίζοντας την επιθυμία του αυτοκράτορα όπως εισαγάγη αυτόν εις συγγενική συνάφεια με κάποιον από τους μεγιστάνας, προνοών όμως μάλλον περί της ψυχής αυτού, αποφασίζει να εγκαταλείψει το Παλάτι. Επί τούτω απατά τον αυτοκράτορα και μεταβαίνει στον τόπο όπου γεννήθηκε για να λάβει δήθεν την μητρική συγκατάθεση για τον γάμο. Εκεί εμέλισε την θρηνωδία (μοιρολόγι) που λέγεται «Βουλγάρα», την οποία άκουσε κρυφά ιστάμενος εντός της οικίας παρά της θρηνωδούσης μητρός αυτού, προς την οποία φίλοι του Ιωάννου ψευδώς και σκοπίμως ανήγγειλαν τον θάνατον του γιου της.

Επανερχόμενος ο Ιωάννης στην Κωνσταντινούπολη και πληροφορηθείς παρά του ένεκα υποθέσεων εν τω Βυζαντίω ευρισκομένου ηγουμένου της εν Αγίω Όρει μονής της Μεγίστης Λαύρας τα περί του βίου των εν Άθω ερημιτών, απεφάσισε να δραπετεύσει και να μεταβεί στο Άγιον Όρος, φέροντας μαζί του την ράβδο και τον χιτώνα του. Εκεί στη μονή της Λαύρας ερωτηθείς ο Ιωάννης από τον θυρωρό ποιος ήταν, και τι θέλει, απεκρίθη ότι είναι άνθρωπος χωρικός, ποιμήν προβάτων και ότι επιθυμεί το μοναχικό σχήμα. Εις την παρατήρηση δε του θυρωρού για το νεαρόν της ηλικίας του, ο Ιωάννης ταπεινά απήντησε το του Ιερεμίου «Αγαθόν ανδρί, όταν άρη ζυγόν εν τη νεότητι αυτού».
Στη Μονή της Λαύρας κείρεται μοναχός και διορίζεται, ποιμήν των τράγων της μονής. Ανεγνωρίσθηκε δε από τον ηγούμενο, από το εξής γεγονός: Κάποια μέρα ο Ιωάννης καθήμενος και φυλάττων το ποίμνιο του άρχισε να ψάλλει. Κάποιος ερημίτης άκουσε την γλυκυτάτη του φωνή και με έκπληξη παρατήρησε ότι και αυτοί oι τράγοι ητένιζον προς τον ποιμένα τους ως εκ τoυ μέλους της ψαλμωδίας του.

Αναγγέλλει τότε αυτά στον ηγούμενο της Λαύρας, ο οποίος και τον προσκαλεί, και αφού αναγνωρίζει τον Ιωάννη, τον επιτιμά ως μη δηλώσας εγκαίρως ότι ήταν ο πεφιλημένος ηδύφωνος μουσικός του αυτοκράτορα.
Ο ηγούμενος αναγγέλλει τα γενόμενα στον αυτοκράτορα, συγκατατεθέντα όμως να μη ενοχλήση τον αγαπητόν μουσικόν του που είχε δραπετεύσει από το Παλάτι.

Εκτοτε ο Ιωάννης ζούσε μέσα σε κελί της Λαύρας, τις δε Κυριακές και εορτές έψαλε στον ναό με κατάνυξη μαζί με τους άλλους ιεροψάλτες. Οι κόποι δε αυτού και ο προς την μελωδία ζήλος ανταμείφθηκαν διʼoυρανίου επισκέψεως. Κατά την παράδοση, σε κάποια παννυχίδα, Σάββατο της Ε΄ εβδομάδας των Νηστειών, όταν ψάλλεται ο Ακάθιστος ύμνος, μετά το τέλος του κανόνος ο Ιωάννης κουρασμένος από την αγρυπνία αποκοιμήθηκε στο στασίδι, και αφυπνισθείς βρίσκει στο χέρι του το δώρο της Θεοτόκου, χρυσό νόμισμα, του οποίου το μισό βρίσκεται σήμερα παρά την εικόνα της Θεοτόκου στο ναό της Λαύρας, το άλλο δε μισό ζητήθηκε, λόγω ευλαβείας, και εστάλη στην Ρωσσία. Έκτοτε ο Ιωάννης υπεραύξησε τον ζήλο του προς την ψαλμωδία και έψαλε στον ναό καθημερινά.

Ο Ιωάννης εθαυμάζετο για την τέχνη και γλυκύτητα της φωνής του και για την ωραία του μορφή. Κατατάχθηκε μεταξύ των αγίων της Εκκλησίας, γεραιρόμενος την 1 Οκτωβρίου.

Ο Κουκκουζέλης συνέγραψε θεωρητικό έργον περί Μουσικής τέχνης, και βιβλίο με μουσικά σημεία που περιέχει εκκλησιαστικά άσματα. Εποίησε το λεγόμενο Μέγα Ίσον της Παπαδικής. Προσέτι τον κυκλικό Μέγιστο Τροχό της μουσικής, ο οποίος έχει περί αυτόν άλλους τέσσερις μικρότερους Τροχούς, από τους οποίους οι μεν δύο, άνωθεν δεξιά και αριστερά, oι δε δύο κάτωθεν ομοίως. Έκαστος δε αυτών δια μαρτυριών παριστάνει την πλαγίαν πτώσιν ενός εκάστου πλαγίου ήχου προς τον εαυτού κύριο ήχο, και ένθα, παραβάλλει ο ποιητής τους καθʼημάς οκτώ ήχους μετά των οκτώ ήχων των αρχαίων.

Ανωθεν δε και κάτωθεν των μικροτέρων Τροχών φέρει ολογράφως τα ονόματα των κυρίων και πλαγίων ήχων, ως, Δώριος, Λύδιος, Φρύγιος, Μιξολύδιος, Υποδώριος, Υπολύδιος, Υποφρύγιος, Υπομιξολύδιος. Μουσούργησε προσέτι κατά τους οκτώ ήχους Χερουβικά σύντομα και μακρά έντεχνα, από τα οποία σώζεται ένα σε ήχο πλ.β΄ (παλατιανό), ένα Κοινωνικό «Αινείτε» εις ήχον πλ.α΄, και ένα «Γεύσασθε» σε ήχο πλ. α΄, τα μεγάλα και έντεχνα Ανοιξαντάρια, το αργό «Μακάριος ανήρ», το εις την αρτοκλασία «Χαίρε κεχαριτωμένη» κατʼαναγραμματισμό σε ήχον Α΄ τετράφωνο, Αλληλουάρια σε ήχο α΄ και πλ.α΄, το «Άνωθεν oι Προφήται», την φήμην «Τον δεσπότην και αρχιερέα», πολυελέους, δοχάς, καλοφωνικούς ειρμούς, πασαπνοάρια και άλλα πολλά, από τα οποία άλλα έχουν εκδοθεί και άλλα είναι ανέκδοτα.

Εικόνα

[Γεώργιος Παπαδόπουλος - Εκδόσεις "Τέρτιος", Κατερίνη]

http://www.ec-patr.net/Koukkouzelis.htm
KIXEM
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα-Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από KIXEM »

Να'στε καλά! Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, Misha, NIKOSZ! Καλή κι ευλογημένη χρονιά!
Η εμπιστοσύνη στο Θεό για ό,τι δεν γίνεται ανθρωπίνως είναι μια μυστική συνεχής προσευχή με θετικά αποτελέσματα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θαύματα”