Δεν μπορώ να διαφωνίσω με αυτά που γράφεις μιας κ δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα καθόλου αλλά από αυτούς τους κανόνες προκύπτει ότι αν κάνεις 2ο γάμο είσαι εκτός κοινωνίας εκκλησιαστικής μιαρός και καταραμένος για όλη σου τη ζωή, ειδικά αν δεν μπορείς να μονάσεις.konstantinoupolitis έγραψε:Κανένας πνευματικός δεν είναι σε θέση να δώσει ευλογία για δεύτερο ή τρίτο Γάμο. Οι Λόγοι του Κυρίου, οι Λόγοι της Γραφής, οι Λόγοι των Κανονικών Οικουμενικών Συνόδων είναι ακατάλυτοι.
Απο τον Απόστολο Παύλο δίδεται η δυνατότητα τελέσεως 2ου Γάμου στις χήρες και με προτροπή να μην προχωρήσουν σε 2ο Γάμο. Και αυτό προφανώς απο τη δυσκολία επαγγελματικής αποκατάστασης της γυναικός κατα την αρχαιότητα.
Στην πορεία παρατύπως επετράπη η σύναψη 3ου Γάμου και αργότερα και 4ου Γάμου τη βοηθεία των Παπικών, το τελευταίο ευτυχώς δεν επικράτησε. Οι καινοτομίες αυτές έγιναν, ώστε οι τότε Αυτοκράτορες να παντρευτούν τις φιλεναδίτσες τους μιας και είχαν κάνει και άλλους Γάμους ενώ οι νόμιμες Αυγούστες, συχνά Αγίες της Εκκλησίας, μάθαιναν ότι .....θα κήρονταν μονάζουσες.. Η Εκκλησία τότε δημιούργησε σχίσματα σε αντίδραση των καινοτομιών αυτών.
Εμνήσθην ημερών αρχαίων.......
Αυτό που σήμερα έχει παγιωθεί, έχει νομιμοποιήσει και εκκλησιαστικά, μα όχι Ουράνια, την συστηματική τέλεση μοιχείας.
Όσο για το 2ο Γάμο οι Κανόνες απαγορεύουν την παρουσία επισκόπου στο Μυστήριο και την παρουσία ιερέα γενικώς στπ γλέντι. Ψιλά γράμματα.
Φυσικά και ο Γάμος με ετερόδοξο απαγορεύεται όπως και η ύπαρξη μοναχικής κουράς.Ψιλά επίσης πράγματα.
Το ερωτημα μου έπειτα από αυτή τη διαπίστωση είναι το εξής..
Πως γίνεται υπό έναν Θεό Ελευθερίας κ Αγάπης μία και μόνον αποτυχία να οδηγεί μία ψυχή στην απομώνωση και την κατάρα όταν ο ληστής μπήκε πρώτος στον παράδεισο;


