Νέο και παλιό ημερολόγιο
Συντονιστής: Συντονιστές
-
- Συστηματικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 165
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 09, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Λεω να κανουμε αλλο ενα νεο ημερολογιο με 6 μερες διαφορα για να ισομοιρασουμε την διαφορα βρε παιδι μου!
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Αποστόλη,προσωπικά μίλησα αρκετές φορές και με τελείως διαφορετικά αποτελέσματα από τα δικά σου,είπα ότι κάποιοι είναι πολύ φανατισμένοι και άλλοι μετριοπαθείς.
Όμως δεν μίλησα για τέτοιες συζητησούλες,αλλά επίσημο διάλογο,με θεολόγους,Επισκόπους...Κανονικά,όπως γίνεται πχ με τις περίπου 300 προτεσταντικές αιρετικές "εκκλησίες"...
Όμως δεν μίλησα για τέτοιες συζητησούλες,αλλά επίσημο διάλογο,με θεολόγους,Επισκόπους...Κανονικά,όπως γίνεται πχ με τις περίπου 300 προτεσταντικές αιρετικές "εκκλησίες"...
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Όσο για την πρόταση του Θωμά, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, είναι εμπνευσμένη!!!
Μακάρι έτσι να λυνόταν αυτό το αγκάθι....
Μακάρι έτσι να λυνόταν αυτό το αγκάθι....
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Υπάρχουν "καλοί" και "κακοι" παλαιοημερολογίτες.grigoria-ka έγραψε:παιδια εχω μια απορια,ποιες οι διαφορες στο παλιο με το καινουριο ημερολογιο? πιο ειναι το σωστο?
Οι "καλοί" είναι αυτοί που μετράνε τον χρόνο ως ύπαρξη. Δηλαδή τον αναγνωρίζουν ως μέσω της καθημερινότητας τους (π.χ τώρα θα φάω, μετά θα κοιμηθώ κ.τ.λ). Είναι δηλαδή απλά τυπικό το θέμα. Τέτοιο ημερολόγιο έχουν στο Ἀγιο Όρος.
Οι "κακοί" είναι αιρετικοί (πρώην ορθόδοξοι) που άλλαξαν το δόγμα σύμφωνα με τα πιστεύω τους.
Αυτά με δυο λόγια... δεν ξέρω περισσότερα γιατί συνήθως δεν μιλάω με παλαιομερολογίτες
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25049
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Δεν είπα ότι οι παλαιοημερολογίτες είναι κακοί, για όνομα του Θεού. Τους θεωρώ ως αδέλφια μας που έφυγαν από την οικογένεια και συνεχίζουν μόνοι τους. Και εύχομαι κάποια στιγμή να επιστρέψουν σ' αυτήν.
Απλά σε συζητήσεις φορουμίστικες έπεσα πάνω σε σκληροπυρηνικούς, δεν άντεξα και έφυγα.
Απλά σε συζητήσεις φορουμίστικες έπεσα πάνω σε σκληροπυρηνικούς, δεν άντεξα και έφυγα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Όχι βέβαια δεν χρειάζεται να απολογείσαι. Ούτε εγώ τους λέω κακούς. Εξ' ου και τα εισαγωγικά. Απλά ήθελα να κάνω έναν διαχωρισμό για καλύτερη κατανόηση του νοήματος...
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4117
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Ναι αυτή είναι η προσέγγισή μου. Έχω ξεκαθαρίσει σε όλους τους τόνους ότι θεωρώ τις παλιοημερολογίτικες "εκκλησίες" σχισματικές, αλλά δεν θεωρώ τους οπαδούς του παλιού ημερολογίου αιρετικούς. Πόθος μου και προσπάθειά μου είναι να επιστρέψουν όλοι στη μητέρα Εκκλησία.eortologio_gr έγραψε:Η προσέγγιση πολλών αδελφών (με κυριο τον φίλτατο filota) είναι : "μιλάτε με τα αδέλφια μας και ίσως μπορέσουν να καταλάβουν ότι βρίσκονται σε λάθος δρόμο".
Η "συμπορευτική αυτή τακτική" με βρίσκει επίσης τελείως αντίθετο. Η δικιά σου αντίθεση, που τόσο εύγλωτα ξεκαθάρισες με το μηνυμά σου, ελπίζω να "διαβαστεί απο όλους μας" με την δέουσα προσοχή.
Χρ.
Η συμπόρευση αγαπητέ Χρήστο με όλους τους ανθρώπους αυτού του πλανήτη είναι αναγκαστική και επιθυμητή, εφόσον εμείς πιστεύουμε ότι κατέχουμε τη μια και μοναδική Αλήθεια, την οποία επιθυμούμε να μεταδώσουμε και στους άλλους. Ο μόνος τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι να διαλεγόμαστε μαζί τους. Διάλογος δε σημαίνει αποδοχή των θέσεων του άλλου, σημαίνει όμως κατανόηση των λόγων που τον κρατούν εκτός Εκκλησίας, ώστε να αρθούν και να ευοδωθεί η πολυπόθητη επιστροφή.
Αν ο Χριστός και οι Απόστολοι δε διαλεγόταν με τους μη Χριστιανούς, τότε πως θα μετέδιδαν το Ευαγγέλιο; Η συμπεριφορά ορισμένων μου θυμίζει την αντίδραση των εξ Εβραίων πρώτων Χριστιανών στην προσπάθεια του Αποστόλου Παύλου να μεταδώσει το Ευαγγέλιο στα έθνη.
"14 Υμείς εστε το φώς τού κόσμου. ου δύναται πόλις κρυβήναι επάνω όρους κειμένη· 15 ουδέ καίουσι λύχνον και τιθέασιν αυτόν υπό τον μόδιον, αλλ' επί την λυχνίαν, και λάμπει πάσι τοίς εν τή οικία. 16 ούτως λαμψάτω το φώς υμών έμπροσθεν των ανθρώπων, όπως ίδωσιν υμών τα καλά έργα και δοξάσωσιν τον πατέρα υμών τον εν τοίς ουρανοίς." (Ματθ. 5, 14-16)
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1644
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
- Επικοινωνία:
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Νικόλα, ΟΚ κατανοητό.filotas έγραψε:...Έχω ξεκαθαρίσει σε όλους τους τόνους ότι θεωρώ τις παλιοημερολογίτικες "εκκλησίες" σχισματικές, αλλά δεν θεωρώ τους οπαδούς του παλιού ημερολογίου αιρετικούς. Πόθος μου και προσπάθειά μου είναι να επιστρέψουν όλοι στη μητέρα Εκκλησία...
Το επεκτείνω και στο : "Η παπική εκκλησία σχισματικη (και αιρετική) αλλα οι παπικοί όχι"...
Ισχύει ΚΑΙ αυτό ?
Ισχύει και για τους Γιαχωβάδες, Προτεστάντες και λοιπούς άλλους εκτός της Ορθοδοξίας ?
Σου θυμίζω αυτό που έγραψες :
Όσο για το επίμαχο χωρίο από την προς Τίτον Επιστολή του Αποστόλου Παύλου: "9 μωράς δε ζητήσεις και γενεαλογίας και έρεις και μάχας νομικάς περιίστασο· εισί γάρ ανωφελείς και μάταιοι. 10 αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, 11 ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ών αυτοκατάκριτος." (Τίτον 3, 9-11), καλά είναι όταν τη χρησιμοποιούμε καλά είναι να ξέρουμε και το πραγματικό νοημά της.
Ο Απόστολος Παύλος συνιστά στον Τίτο, ως Ιεράρχη της Εκκλησίας ν' αποφεύγει να εμπλέκεται σε διαμάχες μέσα στο ποίμνιό του, επειδή συνήθως είναι μάταιες και βλαβερές για την Εκκλησία. Εάν, του λέει, προσπαθήσεις να συμβουλεύσεις μια και δυο φορές έναν άνθρωπο, που επιμένει με πείσμα στη γνώμη, τότε άφησέ τον, γιατί έχει ήδη ξεφύγει και αμαρτάνει, καταδικάζοντας μ' αυτό τον τρόπο τον ίδιο του τον εαυτό.
Βλέπω ότι συνεχίζεις "να επιμένεις και να νουθετείς" αλλα συγχρόνως βλέπεις ότι μιλάς στον τοίχο. Πως αντιμετωπίζεις το ερώτημα : Πότε θα σταματήσεις ?
Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Και όμως, το θέμα με το ΄΄παλιό΄΄ δεν είναι ούτε απλό, και είναι δυσεπίλυτο, αφού προσκρούει στον εγωισμό των ηγητόρων των 9 τουλάχιστον ΄΄παρατάξεων΄΄ των εν λόγω, που αρνούνται να χάσουν πατερίτσες και ΄΄ποίμνιο΄΄ - τι θα αρμέγουν μετά;- και που φροντίζουν να φανατίζουν και να συσπειρώνουν ( αφού γνωρίζουν καλά, ότι το θέμα της διαφοράς των ημερών δεν είναι τόσο σοβαρό ) με κατηγορίες, συκοφαντίες ( το τι έχω ακούσει, ακόμα και για τον μακαριστό Χριστόδουλο δεν λέγεται).
Έτσι πρόσθεσαν την συκοφαντία ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ότι αφού ακολουθούμε την επίσημη εκκλησία, ακολουθούμε εκκλησία που έχει οικουμενιστικές διαθέσεις. Γενόμενοι όμως αυτοί καταφυγή και σκέπη κάθε αποσχηματισμένου και δεδιωγμένου λόγω σοβαρών παραβάσεων, τέως ιερέως, ο οποίος ιδία βουλήσει τελεί ΄΄μυστήρια΄΄……. .
Και αφού δεν είναι σε θέση να συνεννοηθούν αυτοί οι 9 και να γίνουν 1, ενώ προσεχώς θα γίνουν 19, αποδεικνύοντας το αληθές της Γραφής ότι είναι ΄΄εαυτούς ποιμένοντες΄΄, όπως ακριβώς οι Προτεστάντες που αισίως θα φτάσουν τις μερικές χιλιάδες κομμάτια, πλείστα όσα δεν είναι πλέον καν χριστιανικά, αλλά εξόφθαλμα αντίχριστα.
Το φαινόμενο δεν είναι μόνο ελληνικό, στη Ρωσία π.χ. υπήρχαν οι Ρασκόλνικοι, που όταν χρειάστηκε να γίνουν κάποιες αλλαγές ως διόρθωση λαθών μεταφραστικών από τα ελληνικά στα Ρωσικά, των λειτουργικών βιβλίων, αυτοί ήθελαν ΄΄τα πάτρια΄΄ όπως έλεγαν, και κατέληξαν να κάνουν το σταυρό τους με τα δύο δάχτυλα, μέχρι που αποκόπηκαν τελείως…..
Οι δικοί μας φανατικοί, δεν μπαίνουν στις εκκλησίες μας, μας λένε χωρίς ντροπή και με θράσος αιρετικούς, αρνούνται τα μυστήρια μας, και δεν βγάζουν τις τσίμπλες από τα μάτια τους, αφού δεν τους αναγνωρίζει ούτε η μάννα τους. Τις προάλλες μια αντικειμενικώς αξιολύπητη ( θα μπορούσε κάλλιστα να είναι τρόφιμος σε ψυχιατρείο) αρνήθηκε – μας επέστρεψε πίσω τον άρτο που της δώσαμε, επειδή λέει ήταν διαβασμένος με το Νέο, έτσι της είπε ο ΄΄πνευματικός της΄΄.
ΥΓ
Συμφωνώ κατα τα λοιπά με τη θέση του Φιλώτα, ως προς την αντιμετώπιση ανάλογων καταστάσεων, αν και δεν κατάλαβα νομίζω καλά, την ερμηνεία του στη λέξη αιρετικός απο τις επιστολές του Απ Παύλου.
Έτσι πρόσθεσαν την συκοφαντία ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ότι αφού ακολουθούμε την επίσημη εκκλησία, ακολουθούμε εκκλησία που έχει οικουμενιστικές διαθέσεις. Γενόμενοι όμως αυτοί καταφυγή και σκέπη κάθε αποσχηματισμένου και δεδιωγμένου λόγω σοβαρών παραβάσεων, τέως ιερέως, ο οποίος ιδία βουλήσει τελεί ΄΄μυστήρια΄΄……. .
Και αφού δεν είναι σε θέση να συνεννοηθούν αυτοί οι 9 και να γίνουν 1, ενώ προσεχώς θα γίνουν 19, αποδεικνύοντας το αληθές της Γραφής ότι είναι ΄΄εαυτούς ποιμένοντες΄΄, όπως ακριβώς οι Προτεστάντες που αισίως θα φτάσουν τις μερικές χιλιάδες κομμάτια, πλείστα όσα δεν είναι πλέον καν χριστιανικά, αλλά εξόφθαλμα αντίχριστα.
Το φαινόμενο δεν είναι μόνο ελληνικό, στη Ρωσία π.χ. υπήρχαν οι Ρασκόλνικοι, που όταν χρειάστηκε να γίνουν κάποιες αλλαγές ως διόρθωση λαθών μεταφραστικών από τα ελληνικά στα Ρωσικά, των λειτουργικών βιβλίων, αυτοί ήθελαν ΄΄τα πάτρια΄΄ όπως έλεγαν, και κατέληξαν να κάνουν το σταυρό τους με τα δύο δάχτυλα, μέχρι που αποκόπηκαν τελείως…..
Οι δικοί μας φανατικοί, δεν μπαίνουν στις εκκλησίες μας, μας λένε χωρίς ντροπή και με θράσος αιρετικούς, αρνούνται τα μυστήρια μας, και δεν βγάζουν τις τσίμπλες από τα μάτια τους, αφού δεν τους αναγνωρίζει ούτε η μάννα τους. Τις προάλλες μια αντικειμενικώς αξιολύπητη ( θα μπορούσε κάλλιστα να είναι τρόφιμος σε ψυχιατρείο) αρνήθηκε – μας επέστρεψε πίσω τον άρτο που της δώσαμε, επειδή λέει ήταν διαβασμένος με το Νέο, έτσι της είπε ο ΄΄πνευματικός της΄΄.
ΥΓ
Συμφωνώ κατα τα λοιπά με τη θέση του Φιλώτα, ως προς την αντιμετώπιση ανάλογων καταστάσεων, αν και δεν κατάλαβα νομίζω καλά, την ερμηνεία του στη λέξη αιρετικός απο τις επιστολές του Απ Παύλου.
Αληθές είναι το πραγματικό, και η αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4117
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: νεο κ παλιο ημερολογιο
Χρήστο μου, είναι απλό, εγώ δεν είμαι Ιεράρχης, άρα ο Απόστολος Παύλος δεν το είπε για μένα .
Οι παλιοημερολογίτικες "εκκλησίες" είναι σχισματικές, όμως στην πραγματικότητα οι παλιοημερολογίτες δεν έχουν δογματικές διαφορές με μας και το μόνο που μας χωρίζει από μας είναι το πείσμα και η παραπληροφόρηση. Αυτή την παραπληροφόρηση δε θα πάψω ποτέ να την αντιπαλεύω και για χάρη των ίδιων των φίλων μας, που συμμετέχουν στο forum, και για όσους μας διαβάζουν.
Οι ετερόδοξοι είναι αιρετικοί και αυτοί και οι "εκκλησίες" τους. Ο διάλογος μαζί τους μπορεί να γίνει μόνο για να πεισθούν ότι οι πλάνες τους τους εμποδίζουν στη σωτηρία των ψυχών τους και ο μόνος τρόπος για να το διορθώσουν είναι να επιστρέψουν στη Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, που είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Οι παλιοημερολογίτικες "εκκλησίες" είναι σχισματικές, όμως στην πραγματικότητα οι παλιοημερολογίτες δεν έχουν δογματικές διαφορές με μας και το μόνο που μας χωρίζει από μας είναι το πείσμα και η παραπληροφόρηση. Αυτή την παραπληροφόρηση δε θα πάψω ποτέ να την αντιπαλεύω και για χάρη των ίδιων των φίλων μας, που συμμετέχουν στο forum, και για όσους μας διαβάζουν.
Οι ετερόδοξοι είναι αιρετικοί και αυτοί και οι "εκκλησίες" τους. Ο διάλογος μαζί τους μπορεί να γίνει μόνο για να πεισθούν ότι οι πλάνες τους τους εμποδίζουν στη σωτηρία των ψυχών τους και ο μόνος τρόπος για να το διορθώσουν είναι να επιστρέψουν στη Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, που είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία.