Αγία Μαρία η Μαγδαληνή, η άλλη Μαρία - Μια μεγάλη αδικημένη
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 07, 2007 8:16 am
MAΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΥΝΗ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΜΑΡΙΑ
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΗΚΗΜΕΝΗ
Ναι είναι αδικημένη γιατί ενώ είναι μία από της μεγαλύτερες Αγίες μας, και όμως την βρίζουν όχι μόνο οι ξένοι της(θρησκείας) αλλά και οι δικοί μας . και τι δεν έχει ακούσει από βρομερά χείλι που λένε ότι πλημμυρίζει την καρδιά τους. ¨Όμως εγώ θα αποδείξω μέσω της Γραφές ότι δεν έχει καμία σχέση με την πόρνη που αναφέρει ο Λουκάς Ιωάννου ΙΒ-1-3-Ο Ιησούς έξι μέρες πριν από το Πάσχα ήλθε στη Βηθανία, όπου ήταν ο Λάζαρος που είχε πεθάνει και τον οποίο ανάστησε από τους νεκρούς Εκεί του έκαναν δείπνο και η Μάρθα υπερετούσε 3) Η Μαρία ΄έφερα μία λίτρα μύρο, γνήσιο
Ματθαίου Κστ 6- Και Μάρκο –ΙΔ_3-Γιατί και οι δύο τα ίδια λένε Έπειτα από δύο μέρες ήταν η γιορτή του Πάσχα Και όταν βρισκόταν ο Ιησούς στη Βηθανία, στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού, την ώρα που είχε γείρει και έτρωγε στο (χαμηλό) τραπέζι), ήρθε μια γυναίκα έχοντας ένα αλαβάστρινο δοχείο με μύρο από γνήσια νάρδο
Λουκά Ζ-36-37-Και κάποιος Φαρισαίος προσκάλεσε τον Ιησού στο σπίτι του να του κάνει τραπέζι.. Και ιδού μία γυναίκα της πόλεως αυτής η οποία ήτο αμαρτωλή όταν έμαθε ότι ο Ιησούς τρώγει εις την οικία του Φαρισαίου έφερε ένα δοχείο γεμάτο μύρο Και τέλος Ματθαίου Ιε-39-Και αφού διέλυσε τα πλήθη μπήκε στο καΐκι και ήλθε στα όρια της περιοχής Μαγδαλά
Και λίγη ερμηνεία για να καταλάβουμε το κείμενο. Στου Ιωάννυ μας λέει –6-μερες πριν το Πάσχα Και στου Μάρκου και Ματθαίου δύο μέρες πριν στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού το ένα λέει 6ερες και το άλλο δύο δεν ταιριάζουν ετσι; Μη λέμε τα ίδια. Και ερχόμαστε σου Λουκά που είναι το κλειδι΄της υποθέσεως Και ιδού μια γυναίκα της πόλεως ταύτης, η Μαγδαληνή δεν ήταν της πόλεως ταύτης αλλά από τα Μαγδαλά και γιαυτό λέγεται και Μαγδαλυνη΄,και είναι στο σ΄πιτι του Φαρισαίου ενώ στο Μάρκο είναι στο σπίτι του Σίμωνα το λεπρου΄Πεστε μου αν ταιριάζει τίποτα από όλα αυτά τα σημεία που σας φανέρωσα γιαυτό κατά έναν άλλον τρόπο αγαπώ από τι γυναίκες Άγιες και πρώτη στην προτίμηση μου η Μαρία η Μαγδαληνή, γιατί ήταν πράγματι σαν κόρη της όλον αυτόν τον καιρό μέχρι τέλος. Και εάν όπως ξέρουμε ο Ιησούς κάθισε στα δεξιά του Πατρός η Μαγδαληνή, (αυτό είναι δικό μου) κάθισε στα δεξιά της Παναγίάς μας Αν κατάφερα να γράψω κάτι καλό , καλά ΄και αν δεν τα κατάρα μέχρι εκεί μπορούσα Και τώρα το ωραιότατο σημείο πο ύ όλοι το αγνοούμαι κατά την ώρα της Θ. Λειτουργίας όλο αυτό σημβαι΄νει εκείνη την στιγμή που κλείνει η ωραία Πύλη και διαβάζει τις πιο ωραίες προσευχές ο ερέας για το σώμα και αίμα χριστού, και όλοι κάθονται και γίνεται η πιο ζωηρή συζήτηση και επί πλέον βγαίνει και δίσκος για να παίξει το τραγούδι της δραχμής. Αυτήν τη στιγμή ούτε η κουτσή Μαρία που λένε δεν πρέπει να κάθετε. ΄είναι μια από τις πιο μεγάλες μου΄στιγμές.αλλά ποιος είπε σε αυτόν τον κόσμο να μη κάτσει αυτή την στιγμή? Ας πάει κι’αυτό μαζί με τα’ άλλα κ.τ.λ. Ματθαίο-ΚΖ-59-60-61—Και αφού επήρε το σώμα ο Ιωσήφ το τύλιξε σε καθαρό σενδόνι,και το έβαλε στο δικό του καινούριο τάφο που είχε ανοίξει στον βράχο,και αφού κύλησε μια μεγάλη πέτρα στην είσοδο του τάφου έφυγε. Ηταν δε εκεί η Μαρία η Μαγδαληνή και η άλλη Μαρία [Παναγία] οι οποίες κάθονταν απέναντι από τον τάφο, και τι έκαναν; Στείλε άνθρωπε μου την φαντασία σου με πίστη και καθαρή καρδιά όσο γίνεται και θα ιδείς ολοκάθαρα τι γίνεται.Κάθωνται και οι δύο και κλαίνε απαρηγόρητα. Ρωτάει η μία Μαρία Η Κυρία Θεοτόκος, την άλλη Μαρία που την βλέπει σαν κόρη της την Μαγδαλυνή.Πέσμου κόρη μου τι εβρίκαν οι άτιμοι Εβραίοι και τον θανάτωσαν; Μανούλα μου αυτό ακριβώς είναι το λάθος ότι δεν του εβρίκαν τίποτα γιατί δεν ήταν ένας από αυτούς.Είναι και οι δυο τους αγκαλιασμένες, λες και είναι ένα σώμα και κλαίνε χωρίς σταματιμό. Έλα Μανούλα πάμε να φύγουμε τώρα και ξαναρχόμαστε αύριο.Με δυσκολία καταλαβαίνεις μέσα από το κλάμα τ[ς λέξης. Όχι Κόρη μου εσύ πήγαινε εγώ θα μείνω εδώ δεν φεύγω. Όχι Μανούλα μου πρέπει να φύγουμε γιατί έχει αρχίσει και νυχτώνει για τα καλά ,αν μείνουμε εδώ θα μας φάνε τα θηρία. Κόρη μου πήγαινε εσύ εγώ θα μείνω εδώ και ούτε που με νοιάζει αν με φάνε τα θηρία.΄Τοτε αν δεν έρθεις και εσύ ούτε και εγώ φεύγω θα μείνω εδώ μαζί Σου και ας μας φάνε και τους δύο τα θηρία. Εντάξει Κόρη μου αν είμαι εγώ η αιτία να χάσης και εσύ την ζωή σου πάμε να φύγουμε. Έχασα τον Υιό Μου άδικα μην χάσω και την κόρη μου. Όμως δεν έχω δύναμη να στηριχθώ στα πόδια μου. Έλα Μανούλα ακούμπα επάνω μου και σιγά θα τα καταφέρουμε. Αύριο το πρωί θα αγοράσουμε αρώματα και θα ξανάρθουμε Λουκά—ΚΔ—1-5-κατά την πρώτη ημέρα της εβδομάδος Κυριακή ήρθαν οι γυναίκες στο μνήμα φέρνοντας αρώματα. Βρήκαν όμως το λίθο κυλισμένο ποιο πέρα. Παρουσιάστηκαν έξαφνα σ’αύτές δύο Άγκελοι και τους λένε. Τι ζητείτε τον Ζώντα μετά των νεκρών; Ό Θεέ και Κύριε δεν υπάρχουν ωραιότερα λόγια από καταβολής κόσμου.Αυτήν την βεβαίωση της Αναστάσεως του ανθρώπου και αναλήψεως μας κατά τον λόγο του Κυρίου.Ά-Κορινθίους-ΙΕ-16-.Διότι εάν οι νεκροί δεν ανασταίνονται ούτε ο Χριστός Αναστηθηκε.Ά-Κορινθίους-ΙΕ-29-Και εάν οι ΄΄άνθρωποι δεν ανασταίνονται τι ωφελεί το βάπτισμα;.Εάν θες να συμμετάσχεις και να παρηγορήσεις την Παναγία μας στον θρήνο της κάτω από τον Σταυρό, μείνε όρθιος σαν να είναι τώρα αυτή η στιγμή μη μιλάς με τον δηπλανόν σου γιατί τότε γίνεσαι ένα με τους Φαρισαίους που γελούν και κορο’ι’δεύουυν .Αλλά μείνε και εσύ κάτω από τον Σταυρό έστω και νοερός παρηγόρησε την πονεμένη Μανούλα του Κυρίου μας Μανούλα όλου του κόσμου μα ιδιαιτέρως των Ορθοδόξων Χριστιανών.Κυρία μου εγώ είμαι πεπεισμένος ότι είσαι μετά Θεό , Θεός και γιαυτό απευθύνομαι κατ’ευθείαν σε Εσένα για κάθε βοήθεια μετά τον Υιό σου και Θεό μας.Κατά άλλους πρέσβευε υπέρ υμών. Γένοιτο. ι
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΗΚΗΜΕΝΗ
Ναι είναι αδικημένη γιατί ενώ είναι μία από της μεγαλύτερες Αγίες μας, και όμως την βρίζουν όχι μόνο οι ξένοι της(θρησκείας) αλλά και οι δικοί μας . και τι δεν έχει ακούσει από βρομερά χείλι που λένε ότι πλημμυρίζει την καρδιά τους. ¨Όμως εγώ θα αποδείξω μέσω της Γραφές ότι δεν έχει καμία σχέση με την πόρνη που αναφέρει ο Λουκάς Ιωάννου ΙΒ-1-3-Ο Ιησούς έξι μέρες πριν από το Πάσχα ήλθε στη Βηθανία, όπου ήταν ο Λάζαρος που είχε πεθάνει και τον οποίο ανάστησε από τους νεκρούς Εκεί του έκαναν δείπνο και η Μάρθα υπερετούσε 3) Η Μαρία ΄έφερα μία λίτρα μύρο, γνήσιο
Ματθαίου Κστ 6- Και Μάρκο –ΙΔ_3-Γιατί και οι δύο τα ίδια λένε Έπειτα από δύο μέρες ήταν η γιορτή του Πάσχα Και όταν βρισκόταν ο Ιησούς στη Βηθανία, στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού, την ώρα που είχε γείρει και έτρωγε στο (χαμηλό) τραπέζι), ήρθε μια γυναίκα έχοντας ένα αλαβάστρινο δοχείο με μύρο από γνήσια νάρδο
Λουκά Ζ-36-37-Και κάποιος Φαρισαίος προσκάλεσε τον Ιησού στο σπίτι του να του κάνει τραπέζι.. Και ιδού μία γυναίκα της πόλεως αυτής η οποία ήτο αμαρτωλή όταν έμαθε ότι ο Ιησούς τρώγει εις την οικία του Φαρισαίου έφερε ένα δοχείο γεμάτο μύρο Και τέλος Ματθαίου Ιε-39-Και αφού διέλυσε τα πλήθη μπήκε στο καΐκι και ήλθε στα όρια της περιοχής Μαγδαλά
Και λίγη ερμηνεία για να καταλάβουμε το κείμενο. Στου Ιωάννυ μας λέει –6-μερες πριν το Πάσχα Και στου Μάρκου και Ματθαίου δύο μέρες πριν στο σπίτι του Σίμωνα του Λεπρού το ένα λέει 6ερες και το άλλο δύο δεν ταιριάζουν ετσι; Μη λέμε τα ίδια. Και ερχόμαστε σου Λουκά που είναι το κλειδι΄της υποθέσεως Και ιδού μια γυναίκα της πόλεως ταύτης, η Μαγδαληνή δεν ήταν της πόλεως ταύτης αλλά από τα Μαγδαλά και γιαυτό λέγεται και Μαγδαλυνη΄,και είναι στο σ΄πιτι του Φαρισαίου ενώ στο Μάρκο είναι στο σπίτι του Σίμωνα το λεπρου΄Πεστε μου αν ταιριάζει τίποτα από όλα αυτά τα σημεία που σας φανέρωσα γιαυτό κατά έναν άλλον τρόπο αγαπώ από τι γυναίκες Άγιες και πρώτη στην προτίμηση μου η Μαρία η Μαγδαληνή, γιατί ήταν πράγματι σαν κόρη της όλον αυτόν τον καιρό μέχρι τέλος. Και εάν όπως ξέρουμε ο Ιησούς κάθισε στα δεξιά του Πατρός η Μαγδαληνή, (αυτό είναι δικό μου) κάθισε στα δεξιά της Παναγίάς μας Αν κατάφερα να γράψω κάτι καλό , καλά ΄και αν δεν τα κατάρα μέχρι εκεί μπορούσα Και τώρα το ωραιότατο σημείο πο ύ όλοι το αγνοούμαι κατά την ώρα της Θ. Λειτουργίας όλο αυτό σημβαι΄νει εκείνη την στιγμή που κλείνει η ωραία Πύλη και διαβάζει τις πιο ωραίες προσευχές ο ερέας για το σώμα και αίμα χριστού, και όλοι κάθονται και γίνεται η πιο ζωηρή συζήτηση και επί πλέον βγαίνει και δίσκος για να παίξει το τραγούδι της δραχμής. Αυτήν τη στιγμή ούτε η κουτσή Μαρία που λένε δεν πρέπει να κάθετε. ΄είναι μια από τις πιο μεγάλες μου΄στιγμές.αλλά ποιος είπε σε αυτόν τον κόσμο να μη κάτσει αυτή την στιγμή? Ας πάει κι’αυτό μαζί με τα’ άλλα κ.τ.λ. Ματθαίο-ΚΖ-59-60-61—Και αφού επήρε το σώμα ο Ιωσήφ το τύλιξε σε καθαρό σενδόνι,και το έβαλε στο δικό του καινούριο τάφο που είχε ανοίξει στον βράχο,και αφού κύλησε μια μεγάλη πέτρα στην είσοδο του τάφου έφυγε. Ηταν δε εκεί η Μαρία η Μαγδαληνή και η άλλη Μαρία [Παναγία] οι οποίες κάθονταν απέναντι από τον τάφο, και τι έκαναν; Στείλε άνθρωπε μου την φαντασία σου με πίστη και καθαρή καρδιά όσο γίνεται και θα ιδείς ολοκάθαρα τι γίνεται.Κάθωνται και οι δύο και κλαίνε απαρηγόρητα. Ρωτάει η μία Μαρία Η Κυρία Θεοτόκος, την άλλη Μαρία που την βλέπει σαν κόρη της την Μαγδαλυνή.Πέσμου κόρη μου τι εβρίκαν οι άτιμοι Εβραίοι και τον θανάτωσαν; Μανούλα μου αυτό ακριβώς είναι το λάθος ότι δεν του εβρίκαν τίποτα γιατί δεν ήταν ένας από αυτούς.Είναι και οι δυο τους αγκαλιασμένες, λες και είναι ένα σώμα και κλαίνε χωρίς σταματιμό. Έλα Μανούλα πάμε να φύγουμε τώρα και ξαναρχόμαστε αύριο.Με δυσκολία καταλαβαίνεις μέσα από το κλάμα τ[ς λέξης. Όχι Κόρη μου εσύ πήγαινε εγώ θα μείνω εδώ δεν φεύγω. Όχι Μανούλα μου πρέπει να φύγουμε γιατί έχει αρχίσει και νυχτώνει για τα καλά ,αν μείνουμε εδώ θα μας φάνε τα θηρία. Κόρη μου πήγαινε εσύ εγώ θα μείνω εδώ και ούτε που με νοιάζει αν με φάνε τα θηρία.΄Τοτε αν δεν έρθεις και εσύ ούτε και εγώ φεύγω θα μείνω εδώ μαζί Σου και ας μας φάνε και τους δύο τα θηρία. Εντάξει Κόρη μου αν είμαι εγώ η αιτία να χάσης και εσύ την ζωή σου πάμε να φύγουμε. Έχασα τον Υιό Μου άδικα μην χάσω και την κόρη μου. Όμως δεν έχω δύναμη να στηριχθώ στα πόδια μου. Έλα Μανούλα ακούμπα επάνω μου και σιγά θα τα καταφέρουμε. Αύριο το πρωί θα αγοράσουμε αρώματα και θα ξανάρθουμε Λουκά—ΚΔ—1-5-κατά την πρώτη ημέρα της εβδομάδος Κυριακή ήρθαν οι γυναίκες στο μνήμα φέρνοντας αρώματα. Βρήκαν όμως το λίθο κυλισμένο ποιο πέρα. Παρουσιάστηκαν έξαφνα σ’αύτές δύο Άγκελοι και τους λένε. Τι ζητείτε τον Ζώντα μετά των νεκρών; Ό Θεέ και Κύριε δεν υπάρχουν ωραιότερα λόγια από καταβολής κόσμου.Αυτήν την βεβαίωση της Αναστάσεως του ανθρώπου και αναλήψεως μας κατά τον λόγο του Κυρίου.Ά-Κορινθίους-ΙΕ-16-.Διότι εάν οι νεκροί δεν ανασταίνονται ούτε ο Χριστός Αναστηθηκε.Ά-Κορινθίους-ΙΕ-29-Και εάν οι ΄΄άνθρωποι δεν ανασταίνονται τι ωφελεί το βάπτισμα;.Εάν θες να συμμετάσχεις και να παρηγορήσεις την Παναγία μας στον θρήνο της κάτω από τον Σταυρό, μείνε όρθιος σαν να είναι τώρα αυτή η στιγμή μη μιλάς με τον δηπλανόν σου γιατί τότε γίνεσαι ένα με τους Φαρισαίους που γελούν και κορο’ι’δεύουυν .Αλλά μείνε και εσύ κάτω από τον Σταυρό έστω και νοερός παρηγόρησε την πονεμένη Μανούλα του Κυρίου μας Μανούλα όλου του κόσμου μα ιδιαιτέρως των Ορθοδόξων Χριστιανών.Κυρία μου εγώ είμαι πεπεισμένος ότι είσαι μετά Θεό , Θεός και γιαυτό απευθύνομαι κατ’ευθείαν σε Εσένα για κάθε βοήθεια μετά τον Υιό σου και Θεό μας.Κατά άλλους πρέσβευε υπέρ υμών. Γένοιτο. ι