Περί ομοφυλοφιλίας από Αθανάσιο Λεμεσού
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 03, 2007 11:56 am
Απομαγνητοφώνηση από το χώρο www.pantokrator.info
Εξάλλου είναι τόσον ξεκάθαρη η θέση της εκκλησίας σ' αυτό το θέμα το οποίον δεν υπάρχει δηλαδή περιθώριο συζήτησης.
Το θέμα δεν είναι παιδιά να δικαιολογήσουμε την ομοφυλοφιλία.
Η ομοφυλοφιλία είναι μια ασθένεια, το πρόβλημα δεν είναι η ομοφυλοφιλία, το πρόβλημα είναι οι ομοφυλόφιλοι.
Δηλαδή δε θα αρχίσουμε να κάνουμε τώρα διάλεξη ας πούμε για τον καρκίνο τι μικρόβιο είναι και πόσα πόδια έχει, αλλά οι άνθρωποι που προσεβλήθησαν από τον καρκίνο πως θεραπεύονται και πως συμπαριστάμεθα σε αυτούς τους ανθρώπους και πως φυλαγόμαστε και εμείς αν γίνεται.
Η εκκλησία δηλαδή θεραπεύει τον άνθρωπο, δεν είναι φιλοσοφικόν ή ψυχολογικόn ή ιατρικό σύστημα να κάμει τώρα ας πούμε διαλέξεις περί αυτού του θέματος, την στιγμή μάλιστα που έχουμε εξ' αντικειμένου αντίθετες ας πούμε αφετηρίες.
Διότι εάν θέλουμε να μιλήσουμε για την ομοφυλοφιλία ή για οποιαδήποτε κατάσταση των πραγμάτων, εμείς ξεκινούμε πάντοτε έχοντας αφετηρία, την αποκάλυψη του Θεού, δηλαδή πως ο Θεός έπασε τον άνθρωπο;
Και έχουμε ένα δεδομένο, τον τέλειο άνθρωπο, τον Χριστό, τον Θεάνθρωπο, έχομε δεδομένο τον σκοπό του ανθρώπου, το τέρμα του ανθρώπου που είναι η βασιλεία του Θεού.
Και έχουμε και δεδομένο ακόμα την γνώση περί της κατασκεύης του ανθρώπου από τον Θεόν.
Εάν αυτά τα πράγματα δεν υφίστανται, δεν παραδέχονται, δεν αναγνωρίζονται, τότε σε ποιο επίπεδο μπορεί κανείς να μιλήσει;
Χωρίς τον Θεό και μακράν του Θεού υπάρχουν άλλα μάτια, υπάρχουν άλλες νοοτροπίες, όλα επιτρέπονται.
Και δεν είναι θέμα τώρα να αρχίσουμε να λέμε ότι ο τάδε σοφός και ο τάδε έξυπνος και ο τάδε γιατρός είπε ότι η ομοφυλοφιλία είναι διαστροφή.
Ε ωραία θα σου πεί και αυτός και ότι και ο άλλος σοφός είπε ότι δεν είναι διαστροφή.
Και θα αρχίσουμε να φέρουμε τώρα τους διάφορους σοφούς να λένε τις σοφές ανοησίες τους για να βγάλουμε άκραν τώρα τι γίνεται.
Και το αποτέλεσμα ποιό είναι;
Το αποτέλεσμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο πρώτον πληγώνουμε τους ανθρώπους που έχουν αυτό το πρόβλημα.
Δεύτερον αν έχει και κανέναν που είναι έτσι και έτσι, θα πιάσει τα μάτια του όπου τον βγάλει ο δρόμος.
Θα πεί αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται, άλλος από εδώ άλλος πάει από εκεί..........................................................
..........................................Οποσδήποτε η εκκλησία πέρα από τις προσωπικές γνώμες των διαφόρων μελών της, η αντικειενική της θέσης όπως μας την παρέδοσαν οι Άγιοι, η εκκλησία δεν είναι τίποτα άλλο παρά είναι μητέρα μας.
Είναι η μήτηρ εκκλησία η Αγία μητέρα μας εκκλησία η οποία. ότι και να κάμουμε εμείς και ότι και αν είμαστε δεν παύουμε να είμαστε παιδιά της εκκλησίας.
Το ίδιο πράγμα και ο Θεός είναι πατέρας μας.
Πρέπει να δώσουμε λοιπόν το πρώτο μήνυμα, την πρώτη βάση ότι δεν έχει σχέση αν είσαι ξέρω εγώ ομοφυλόφιλος ή αν δεν είσαι ή αν είσαι κλέφτης ή αν είσαι ψεύτης ή αν είσαι ξέρω γω απατεώνας.
Το θέμα είναι ότι είσαι παιδί του Θεού.
Και οφείλεις και εσύ όπως και αυτός, που δεν είναι αθώα όλα τα πράγματα, οφείλει να αγωνιστείς, να πλησιάσεις τον Θεόν να καθαρίσεις τον εαυτό σου από τα πάθη και την αμαρτία.
Ο καθένας έχουμε μπροστά μας τον δικόν του αγώνα, ο καθένας με τα δικά του πάθη.
Δεν συμαίνει δηλαδή ότι ο ομοφυλόφιλος είναι χειρότερος από αυτόν που αλλάζει μια γυναίκα την ημέρα ή από αυτόν που κλέβει ή από αυτόν που είναι εγωιστής.
Ο καθένας έχει τα πάθη του, είναι ένα πάθος, μια μορφή πάθους και πρέπει να αγωνιστεί να βρει τον τρόπο να αγωνιστεί, να απαλλαγεί από το συγκεκριμένο πάθος................................
.........................................Λοιπόν εγώ από την πήρα που έχω κουβεντιάζοντας με πολλούς ανθρώπους που έχουν αυτό το πρόβλημα και όσα άκουσα και είδα τέλος πάντων...
Νομίζω ότι υπάρχουν 2 κατηγορίες αυτών των ανθρώπων.
Η μία κατηγορία των ανθρώπων είναι πράγματι άνθρωποι οι οοίοι εκ' φύσεως, μάλλον να μην το πω εκ' φύσεως, από την παιδική τους ηλικία έχουν μια ροπή πρός το ίδιον φύλο.
Και λένε οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι είναι βιολογικόν το θέμα αυτό. Δηλαδή υπάρχουν ορισμένες ορμόνες οι οποίες βγαίνουν σε πιο πολύ βαθμό από τις κανονικές, δεν ξέρω να σας τα πω εγώ με τους ιατρικούς όρους..........................................
......................................................Υπάρχει και μία άλλη ομάδα ανθρώπων που είναι μεγαλύτερη, πιο μεγάλη η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων, η οποία έχει τάσεις προς το ίδιον φύλλον και αιτία δεν είναι βιολογική.....................................το πρόβλημα είναι καθαρά ψυχικόν για να μην το πω ψυχολογικόν.
Δηλαδή ο άνθρωπος κατά έναν δαιδαλώδη τρόπο της ψυχής του, είτε για ορισμένες στερήσεις που είχε, είτε για το ότι ας πούμε έχει μια ψυχή πιο λεπτή, έναν ψυχικό κόσμο πιο λεπτό πιο ευαίσθητο, πιο συναισθηματικόν, πιο αδύνατον ακόμα, τέλος πάντων να μην απαριθμήσουμε αιτίες, καταλήγει στο να αισθάνεται μιαν πληρότητα στο ίδιον φύλλον.
Πιστεύω απόλυτα ότι αυτή η στάσης δεν είναι καθαρά σαρκική ή ΄πως την λέτε εσείς σεξουαλική, είναι τάσης πνευματικής ανάγκης...........................
...........................................Κάποτε διάβαζα από αυτούς τους φιλοσόφους τους αρχαίους, πριν κάμποσα χρόνια, δεν ξέρω αν ξέρετε ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, οι ένδοξοι, οι πάνσοφοι, οι σπουδαίοι, περί των οποίων καυχόμεθα ότι ήμαστε απόγονοι είσαν σχεδόν όλοι ομοφυλόφιλοι, σχεδόν όλοι.
Με πρώτον και κατ' εξοχήν τον Σωκράτη και τον Πλάτωνα, αυτό δεν το λέω εγώ το λένε τα έργα τους, τα έργα τους δηλαδή όχι οι πράξεις τους αλλά τα έργα που έγραψαν περί αυτών και ο Αριστοτέλης.
Τώρα για πιο λόγο κατεχόμαστε τόσο πολύ, γιατί βέβαια ήταν φιλόσοφοι..................................
...................................Ο Απόστολος Παύλος έχει μια αναφορά σε αυτούς και λέει για τους φιλοσόφους ότι:
Αυτοί οι άνθρωποι επειδή είχαν πολύ νού και μπορούσαν με τον νού τους τον πολύ να γνωρίσουν τον Θεόν τον αληθινό, διότι ο Θεός αποκαλύπτετο είς τον άνθρωπον και δια της κτήσεως ακόμα, δια της δημιουργίας και όμως επειδή δεν θέλησαν να γνωρίσουν τον Θεόν, γιατί;
Διότι είχαν υπερήφανο νού, γι' αυτόν τον λόγο λέει ο Θεός παρέδοκε αυτούς σε αδόκιμο νού σε ανόητο μυαλό, να κάμουν πράγματα ανόητα και να κάνουν πράγματα αισχρά και να περιπέσουν σε πάθη ατιμίας και τρόπον τινά ήταν σαν ένα ράπισμα σ' αυτούς του φιλοσόφους τους σπουδαίους οι οποιόι πράγματι περί τη σοφία μίλησαν, ασχολήθηκαν, αλλά δεν κατάλαβαν ότι τα της σαρκός πάθη δεν είναι όμοια με την σοφίαν.
Και έτσι λοιπόν ενώ τρόπον τινά μας παρουσίασαν ένα ωραίο φαγητό με ποικιλία πραγμάτων μέσα, έβαλαν ας πούμε όπως έλεγε και ο Γέρων Παΐσιος μια κουτσουλιά.
Ξέρετε τι είναι κουτσουλια στην Κύπρο;
Μια κοπριά, οπόταν λέει όταν μέσα σε έναν ωραίο φαγητό πέσει μια κοπριάν πάει και το καζάνι μαζί..................................
..............................................Τι γίνεται με εμάς όλους που έχουμε το πρόβλημα αυτό το λογισμό;
Είπα την προηγούμενη φορά σας είπα ότι κάθε άνθρωπος κάθε περίπτωση τέτοια είναι μοναδική, προσωπική οπόταν μην κάνετε το λάθος παιδιά να βγάζετε αποφάσεις και να χαρακτηρίζετε τον εαυτό σας κατά τον Α ή Β τρόπο μόνοι σας ή διαβάζοντας εγκυκλοπαίδειες ή περιοδικά ή ρωτώντας τους φίλους σας ή προσπαθώντας να ακούσετε για αυτό το θέμα.
Είδα πολλά παιδιά τα οποία έφτασαν σε φοβερά αδιέξοδα και σε φοβερά προβλήματα διότι δεν είχαν το θάρρος να μιλήσουν το πρόβλημα αυτό και ή το έλεγαν απέξω στους φίλους τους ή διάβαζαν περιοδικά τέτοια ή εγκυκλοπαίδειες τέτοιες και τελικά έκαμαν τον εαυτό τους τέτοιο χωρίς να υπήρχε λόγος δηλαδή.
Και να υπάρχει λόγος τέλος πάντων ας υπάρξει λόγος θα δούμε τι θα γίνει, πάει πολύ ας πούμε να περιπλεχθεις όλον αυτόν τον κυκεώνα χωρίς λόγο.
Πρώτον είναι αυτό να μην βγάζετε βεβιασμένα συμπεράσματα, δεύτερον να έχετε το θάρρος να πλησιάσετε έναν πνευματικό άνθρωπο και να του αποκαλύψετε το πρόβλημα.
Και ο πνευματικός άνθρωπος θα διακρίνει ακριβώς την ρίζα του προβλήματος, εως να σας βοηθήσει να καταλάβαιτε πως πρέπει να προχωρήσετε.
Και τρίτων ποτέ σας να μην δικαιολ
ογείτε αυτή την πράξη, διότι είναι χειρότερο το να δικαιολογούμε την πράξη αυτήν.
Τον άνθρωπο ο οποίος έχει το πρόβλημα το δικαιολογούμε διότι είναι άνθρωπος και έχει να παλέψει με ένα συγκεκριμένο θέμα, αλλά έχει μεγάλη διαφορά το να πούμε ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσικόν φαινόμενον και είναι καλόν όπως θα πούν την Τετάρτη αυτοί που θα μιλήσουν, από το να πούμε ότι ο ομοφυλόφιλος είναι άνθρωπος και είναι καλός και είναι τέκνο Θεού, αλλά η ομοφυλοφιλία δεν είναι καλή, δεν είναι ευλογημένη από τον Θεό, δεν είναι κατά φύσην....................................
................................Δεν είναι φυσικόν φαινόμενο παιδιά, ο Θεός έπλασε τον άνδρα και την γυναίκα, τον Αδάμ και την Εύα, έτσι αυτοί οι δύο συνέρχονται εις σάρκα μιαν και έχουν τέκνα........................
................................Εγώ γνώρισα πολλούς ανθρώπους ομοφυλόφιλους και τους αγαπώ, τους συμπαθώ, δεν αισθάνομαι τίποτα απέναντί των ανθρώπων αυτών αλίμονο.
Αλλά είδα από αυτούς οι οποίοι λέγονται βιολογικά ομοφυλόφιλοι, όχι από τους άλλους, απ' αυτούς είδα φοβερή διαστροφή ψυχική, φοβερή κακία, φοβερή κακία, δηλαδή τέτοια διαστρεμένη ψυχική κατάσταση που πραγματικά ιλιγκιά ο νούς του ανθρώπου.
Και τότε κατάλαβα γιατί κάνουν φοβερά εγκλήματα, γιατί ακούτε κάθε λίγο ότι σκοτώνονται, αυτοί οι εραστές που από την πολύ τους αγάπη πνίγει ο ένας τον άλλον, κάθε λίγο πνίγονται ε τους πνίγουν, πιάνουν ένα σχοινί τον πνίγει ας πούμε, καλά δηλαδή τέλος αγάπης πνίξιμο;
Δηλαδή τούτο είναι η πολύ σου αγάπη;
Σήμερα τον αγαπά τον λατρεύει, πεθαίνει γιαυτόν, την άλλη μέρα τον εκδικήτε κατά τον χειρότερο τρόπο.
Και να έλεγε κανείς ότι τέλος πάντων ρε παιδί μου ας πούμε ότι άστο το Ευαγγέλιο στην άκρη τον Χριστό, τους παπάδες και τα λοιπά, άντε ζήστε τέλος πάντων ειρηνικά.
Δεν έχει συνέχεια, δεν υπάρχει δεσμός ομοφυλόφιλος ο οποίος διατηρήθηκε, διαλύονται ο ένας μετά τον άλλον και οι άνθρωποι αυτοί στο τέλος κουράζονται, είναι πολύ κουρασμένοι άνθρωποι...............
.....................................Αυτό ως αναφορά την πρώτη μερίδα, η δεύτερη πλευρά ακόμα πιο δυστυχισμένη διότι ενώ δεν έψαχναν αυτοί οι άνθρωποι για σαρκικόν σύντροφον αλλά έψαχναν για πνευματικό σύντροφο, για ένα ακούμπιμα πνευματικό, έγιναν υποχείρια των άλλων..........................και η στάση της εκκλησίας είναι γεμάτη πόνο για αυτά τα παιδιά της............................
.................Ξέρετε να σας πω και το άλλο, τα υπέρ τους ας πούμε, σχεδόν όλοι αυτοί είναι φοβερά μυαλά, πολύ έξυπνοι άνθρωποι ή είναι πως να πούμε έξυπνοι, συναισθηματικοί άνθρωποι φοβερά μυαλά που έχουν παραγογικότητα, είναι ποιητές, καλλιτέχνες, ζωγράφοι, αρχιτέκτονες, πως να πούμε συλλαμβάνουν μεγάλα πράγματα και ίσως, ίσως ένας πειρασμός που τους ωθεί προς αυτό είναι που είναι τέτοιας φύσεως.
Δηλαδή έχουν μια φοβερή διαίσθηση οπόταν επιζητούν κάτι το πιο δυνατόν, το οποίο βρίσκουν στο ίδιο φύλλο, αλλά είναι λάθος, διότι και σε αυτούς συμβαίνει ότι και στους αρχαίους.
Τα πάθη τα σαρκικά είναι αναμεμιγμένα με την αγάπη και μόλις κινηθούν να αγαπήσουν τον άλλον άνθρωπον, αμέσως έχουν σαρκική έλξη, γιαυτό συνυπάρχουν αυτά τα πράγματα, γιαυτό λέει η εκκλησία να προσέχουμε όλοι.
Διότι μόλις αγαπήσεις τον άλλον και προχωρήσεις να του εκδηλώσεις ένα αίσθημα αγάπης, τότε ταυτόχρονα κινήτε σαρκικά ο εαυτός μας απέναντι στον άλλον.
Διότι δεν αποβάλλαμε τον παλαιό άνθρωπο, όσοι αγωνίστηκαν και χώρισαν τα πάθη από την καθαρή αίσθηση της καρδιάς τους, από τις ενέργειες της καρδιάς τους, αυτοί μπορούν να αγαπούν τον άλλον άνθρωπο χωρίς κανέναν κύνδυνο..................................
.................Γίνετε αυτό μόνο όταν συνέχεια καλλιεργούνται αυτά τα πράγματα, ζυμόνεται όλο του το είναι και το βλέμμα του και τα χέρια του και τα μάτια του και τα πάντα του και η γλώσσα του όλα του ξέρω γω, γίνονται αυτό το πράγμα.
Όπως ένας φιλάργυρος μόλις τον πλησιάσεις σε βλέπει σαν πορτοφόλι ας πούμε.................
Εξάλλου είναι τόσον ξεκάθαρη η θέση της εκκλησίας σ' αυτό το θέμα το οποίον δεν υπάρχει δηλαδή περιθώριο συζήτησης.
Το θέμα δεν είναι παιδιά να δικαιολογήσουμε την ομοφυλοφιλία.
Η ομοφυλοφιλία είναι μια ασθένεια, το πρόβλημα δεν είναι η ομοφυλοφιλία, το πρόβλημα είναι οι ομοφυλόφιλοι.
Δηλαδή δε θα αρχίσουμε να κάνουμε τώρα διάλεξη ας πούμε για τον καρκίνο τι μικρόβιο είναι και πόσα πόδια έχει, αλλά οι άνθρωποι που προσεβλήθησαν από τον καρκίνο πως θεραπεύονται και πως συμπαριστάμεθα σε αυτούς τους ανθρώπους και πως φυλαγόμαστε και εμείς αν γίνεται.
Η εκκλησία δηλαδή θεραπεύει τον άνθρωπο, δεν είναι φιλοσοφικόν ή ψυχολογικόn ή ιατρικό σύστημα να κάμει τώρα ας πούμε διαλέξεις περί αυτού του θέματος, την στιγμή μάλιστα που έχουμε εξ' αντικειμένου αντίθετες ας πούμε αφετηρίες.
Διότι εάν θέλουμε να μιλήσουμε για την ομοφυλοφιλία ή για οποιαδήποτε κατάσταση των πραγμάτων, εμείς ξεκινούμε πάντοτε έχοντας αφετηρία, την αποκάλυψη του Θεού, δηλαδή πως ο Θεός έπασε τον άνθρωπο;
Και έχουμε ένα δεδομένο, τον τέλειο άνθρωπο, τον Χριστό, τον Θεάνθρωπο, έχομε δεδομένο τον σκοπό του ανθρώπου, το τέρμα του ανθρώπου που είναι η βασιλεία του Θεού.
Και έχουμε και δεδομένο ακόμα την γνώση περί της κατασκεύης του ανθρώπου από τον Θεόν.
Εάν αυτά τα πράγματα δεν υφίστανται, δεν παραδέχονται, δεν αναγνωρίζονται, τότε σε ποιο επίπεδο μπορεί κανείς να μιλήσει;
Χωρίς τον Θεό και μακράν του Θεού υπάρχουν άλλα μάτια, υπάρχουν άλλες νοοτροπίες, όλα επιτρέπονται.
Και δεν είναι θέμα τώρα να αρχίσουμε να λέμε ότι ο τάδε σοφός και ο τάδε έξυπνος και ο τάδε γιατρός είπε ότι η ομοφυλοφιλία είναι διαστροφή.
Ε ωραία θα σου πεί και αυτός και ότι και ο άλλος σοφός είπε ότι δεν είναι διαστροφή.
Και θα αρχίσουμε να φέρουμε τώρα τους διάφορους σοφούς να λένε τις σοφές ανοησίες τους για να βγάλουμε άκραν τώρα τι γίνεται.
Και το αποτέλεσμα ποιό είναι;
Το αποτέλεσμα είναι ότι με αυτόν τον τρόπο πρώτον πληγώνουμε τους ανθρώπους που έχουν αυτό το πρόβλημα.
Δεύτερον αν έχει και κανέναν που είναι έτσι και έτσι, θα πιάσει τα μάτια του όπου τον βγάλει ο δρόμος.
Θα πεί αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται, άλλος από εδώ άλλος πάει από εκεί..........................................................
..........................................Οποσδήποτε η εκκλησία πέρα από τις προσωπικές γνώμες των διαφόρων μελών της, η αντικειενική της θέσης όπως μας την παρέδοσαν οι Άγιοι, η εκκλησία δεν είναι τίποτα άλλο παρά είναι μητέρα μας.
Είναι η μήτηρ εκκλησία η Αγία μητέρα μας εκκλησία η οποία. ότι και να κάμουμε εμείς και ότι και αν είμαστε δεν παύουμε να είμαστε παιδιά της εκκλησίας.
Το ίδιο πράγμα και ο Θεός είναι πατέρας μας.
Πρέπει να δώσουμε λοιπόν το πρώτο μήνυμα, την πρώτη βάση ότι δεν έχει σχέση αν είσαι ξέρω εγώ ομοφυλόφιλος ή αν δεν είσαι ή αν είσαι κλέφτης ή αν είσαι ψεύτης ή αν είσαι ξέρω γω απατεώνας.
Το θέμα είναι ότι είσαι παιδί του Θεού.
Και οφείλεις και εσύ όπως και αυτός, που δεν είναι αθώα όλα τα πράγματα, οφείλει να αγωνιστείς, να πλησιάσεις τον Θεόν να καθαρίσεις τον εαυτό σου από τα πάθη και την αμαρτία.
Ο καθένας έχουμε μπροστά μας τον δικόν του αγώνα, ο καθένας με τα δικά του πάθη.
Δεν συμαίνει δηλαδή ότι ο ομοφυλόφιλος είναι χειρότερος από αυτόν που αλλάζει μια γυναίκα την ημέρα ή από αυτόν που κλέβει ή από αυτόν που είναι εγωιστής.
Ο καθένας έχει τα πάθη του, είναι ένα πάθος, μια μορφή πάθους και πρέπει να αγωνιστεί να βρει τον τρόπο να αγωνιστεί, να απαλλαγεί από το συγκεκριμένο πάθος................................
.........................................Λοιπόν εγώ από την πήρα που έχω κουβεντιάζοντας με πολλούς ανθρώπους που έχουν αυτό το πρόβλημα και όσα άκουσα και είδα τέλος πάντων...
Νομίζω ότι υπάρχουν 2 κατηγορίες αυτών των ανθρώπων.
Η μία κατηγορία των ανθρώπων είναι πράγματι άνθρωποι οι οοίοι εκ' φύσεως, μάλλον να μην το πω εκ' φύσεως, από την παιδική τους ηλικία έχουν μια ροπή πρός το ίδιον φύλο.
Και λένε οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι είναι βιολογικόν το θέμα αυτό. Δηλαδή υπάρχουν ορισμένες ορμόνες οι οποίες βγαίνουν σε πιο πολύ βαθμό από τις κανονικές, δεν ξέρω να σας τα πω εγώ με τους ιατρικούς όρους..........................................
......................................................Υπάρχει και μία άλλη ομάδα ανθρώπων που είναι μεγαλύτερη, πιο μεγάλη η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων, η οποία έχει τάσεις προς το ίδιον φύλλον και αιτία δεν είναι βιολογική.....................................το πρόβλημα είναι καθαρά ψυχικόν για να μην το πω ψυχολογικόν.
Δηλαδή ο άνθρωπος κατά έναν δαιδαλώδη τρόπο της ψυχής του, είτε για ορισμένες στερήσεις που είχε, είτε για το ότι ας πούμε έχει μια ψυχή πιο λεπτή, έναν ψυχικό κόσμο πιο λεπτό πιο ευαίσθητο, πιο συναισθηματικόν, πιο αδύνατον ακόμα, τέλος πάντων να μην απαριθμήσουμε αιτίες, καταλήγει στο να αισθάνεται μιαν πληρότητα στο ίδιον φύλλον.
Πιστεύω απόλυτα ότι αυτή η στάσης δεν είναι καθαρά σαρκική ή ΄πως την λέτε εσείς σεξουαλική, είναι τάσης πνευματικής ανάγκης...........................
...........................................Κάποτε διάβαζα από αυτούς τους φιλοσόφους τους αρχαίους, πριν κάμποσα χρόνια, δεν ξέρω αν ξέρετε ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, οι ένδοξοι, οι πάνσοφοι, οι σπουδαίοι, περί των οποίων καυχόμεθα ότι ήμαστε απόγονοι είσαν σχεδόν όλοι ομοφυλόφιλοι, σχεδόν όλοι.
Με πρώτον και κατ' εξοχήν τον Σωκράτη και τον Πλάτωνα, αυτό δεν το λέω εγώ το λένε τα έργα τους, τα έργα τους δηλαδή όχι οι πράξεις τους αλλά τα έργα που έγραψαν περί αυτών και ο Αριστοτέλης.
Τώρα για πιο λόγο κατεχόμαστε τόσο πολύ, γιατί βέβαια ήταν φιλόσοφοι..................................
...................................Ο Απόστολος Παύλος έχει μια αναφορά σε αυτούς και λέει για τους φιλοσόφους ότι:
Αυτοί οι άνθρωποι επειδή είχαν πολύ νού και μπορούσαν με τον νού τους τον πολύ να γνωρίσουν τον Θεόν τον αληθινό, διότι ο Θεός αποκαλύπτετο είς τον άνθρωπον και δια της κτήσεως ακόμα, δια της δημιουργίας και όμως επειδή δεν θέλησαν να γνωρίσουν τον Θεόν, γιατί;
Διότι είχαν υπερήφανο νού, γι' αυτόν τον λόγο λέει ο Θεός παρέδοκε αυτούς σε αδόκιμο νού σε ανόητο μυαλό, να κάμουν πράγματα ανόητα και να κάνουν πράγματα αισχρά και να περιπέσουν σε πάθη ατιμίας και τρόπον τινά ήταν σαν ένα ράπισμα σ' αυτούς του φιλοσόφους τους σπουδαίους οι οποιόι πράγματι περί τη σοφία μίλησαν, ασχολήθηκαν, αλλά δεν κατάλαβαν ότι τα της σαρκός πάθη δεν είναι όμοια με την σοφίαν.
Και έτσι λοιπόν ενώ τρόπον τινά μας παρουσίασαν ένα ωραίο φαγητό με ποικιλία πραγμάτων μέσα, έβαλαν ας πούμε όπως έλεγε και ο Γέρων Παΐσιος μια κουτσουλιά.
Ξέρετε τι είναι κουτσουλια στην Κύπρο;
Μια κοπριά, οπόταν λέει όταν μέσα σε έναν ωραίο φαγητό πέσει μια κοπριάν πάει και το καζάνι μαζί..................................
..............................................Τι γίνεται με εμάς όλους που έχουμε το πρόβλημα αυτό το λογισμό;
Είπα την προηγούμενη φορά σας είπα ότι κάθε άνθρωπος κάθε περίπτωση τέτοια είναι μοναδική, προσωπική οπόταν μην κάνετε το λάθος παιδιά να βγάζετε αποφάσεις και να χαρακτηρίζετε τον εαυτό σας κατά τον Α ή Β τρόπο μόνοι σας ή διαβάζοντας εγκυκλοπαίδειες ή περιοδικά ή ρωτώντας τους φίλους σας ή προσπαθώντας να ακούσετε για αυτό το θέμα.
Είδα πολλά παιδιά τα οποία έφτασαν σε φοβερά αδιέξοδα και σε φοβερά προβλήματα διότι δεν είχαν το θάρρος να μιλήσουν το πρόβλημα αυτό και ή το έλεγαν απέξω στους φίλους τους ή διάβαζαν περιοδικά τέτοια ή εγκυκλοπαίδειες τέτοιες και τελικά έκαμαν τον εαυτό τους τέτοιο χωρίς να υπήρχε λόγος δηλαδή.
Και να υπάρχει λόγος τέλος πάντων ας υπάρξει λόγος θα δούμε τι θα γίνει, πάει πολύ ας πούμε να περιπλεχθεις όλον αυτόν τον κυκεώνα χωρίς λόγο.
Πρώτον είναι αυτό να μην βγάζετε βεβιασμένα συμπεράσματα, δεύτερον να έχετε το θάρρος να πλησιάσετε έναν πνευματικό άνθρωπο και να του αποκαλύψετε το πρόβλημα.
Και ο πνευματικός άνθρωπος θα διακρίνει ακριβώς την ρίζα του προβλήματος, εως να σας βοηθήσει να καταλάβαιτε πως πρέπει να προχωρήσετε.
Και τρίτων ποτέ σας να μην δικαιολ
ογείτε αυτή την πράξη, διότι είναι χειρότερο το να δικαιολογούμε την πράξη αυτήν.
Τον άνθρωπο ο οποίος έχει το πρόβλημα το δικαιολογούμε διότι είναι άνθρωπος και έχει να παλέψει με ένα συγκεκριμένο θέμα, αλλά έχει μεγάλη διαφορά το να πούμε ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσικόν φαινόμενον και είναι καλόν όπως θα πούν την Τετάρτη αυτοί που θα μιλήσουν, από το να πούμε ότι ο ομοφυλόφιλος είναι άνθρωπος και είναι καλός και είναι τέκνο Θεού, αλλά η ομοφυλοφιλία δεν είναι καλή, δεν είναι ευλογημένη από τον Θεό, δεν είναι κατά φύσην....................................
................................Δεν είναι φυσικόν φαινόμενο παιδιά, ο Θεός έπλασε τον άνδρα και την γυναίκα, τον Αδάμ και την Εύα, έτσι αυτοί οι δύο συνέρχονται εις σάρκα μιαν και έχουν τέκνα........................
................................Εγώ γνώρισα πολλούς ανθρώπους ομοφυλόφιλους και τους αγαπώ, τους συμπαθώ, δεν αισθάνομαι τίποτα απέναντί των ανθρώπων αυτών αλίμονο.
Αλλά είδα από αυτούς οι οποίοι λέγονται βιολογικά ομοφυλόφιλοι, όχι από τους άλλους, απ' αυτούς είδα φοβερή διαστροφή ψυχική, φοβερή κακία, φοβερή κακία, δηλαδή τέτοια διαστρεμένη ψυχική κατάσταση που πραγματικά ιλιγκιά ο νούς του ανθρώπου.
Και τότε κατάλαβα γιατί κάνουν φοβερά εγκλήματα, γιατί ακούτε κάθε λίγο ότι σκοτώνονται, αυτοί οι εραστές που από την πολύ τους αγάπη πνίγει ο ένας τον άλλον, κάθε λίγο πνίγονται ε τους πνίγουν, πιάνουν ένα σχοινί τον πνίγει ας πούμε, καλά δηλαδή τέλος αγάπης πνίξιμο;
Δηλαδή τούτο είναι η πολύ σου αγάπη;
Σήμερα τον αγαπά τον λατρεύει, πεθαίνει γιαυτόν, την άλλη μέρα τον εκδικήτε κατά τον χειρότερο τρόπο.
Και να έλεγε κανείς ότι τέλος πάντων ρε παιδί μου ας πούμε ότι άστο το Ευαγγέλιο στην άκρη τον Χριστό, τους παπάδες και τα λοιπά, άντε ζήστε τέλος πάντων ειρηνικά.
Δεν έχει συνέχεια, δεν υπάρχει δεσμός ομοφυλόφιλος ο οποίος διατηρήθηκε, διαλύονται ο ένας μετά τον άλλον και οι άνθρωποι αυτοί στο τέλος κουράζονται, είναι πολύ κουρασμένοι άνθρωποι...............
.....................................Αυτό ως αναφορά την πρώτη μερίδα, η δεύτερη πλευρά ακόμα πιο δυστυχισμένη διότι ενώ δεν έψαχναν αυτοί οι άνθρωποι για σαρκικόν σύντροφον αλλά έψαχναν για πνευματικό σύντροφο, για ένα ακούμπιμα πνευματικό, έγιναν υποχείρια των άλλων..........................και η στάση της εκκλησίας είναι γεμάτη πόνο για αυτά τα παιδιά της............................
.................Ξέρετε να σας πω και το άλλο, τα υπέρ τους ας πούμε, σχεδόν όλοι αυτοί είναι φοβερά μυαλά, πολύ έξυπνοι άνθρωποι ή είναι πως να πούμε έξυπνοι, συναισθηματικοί άνθρωποι φοβερά μυαλά που έχουν παραγογικότητα, είναι ποιητές, καλλιτέχνες, ζωγράφοι, αρχιτέκτονες, πως να πούμε συλλαμβάνουν μεγάλα πράγματα και ίσως, ίσως ένας πειρασμός που τους ωθεί προς αυτό είναι που είναι τέτοιας φύσεως.
Δηλαδή έχουν μια φοβερή διαίσθηση οπόταν επιζητούν κάτι το πιο δυνατόν, το οποίο βρίσκουν στο ίδιο φύλλο, αλλά είναι λάθος, διότι και σε αυτούς συμβαίνει ότι και στους αρχαίους.
Τα πάθη τα σαρκικά είναι αναμεμιγμένα με την αγάπη και μόλις κινηθούν να αγαπήσουν τον άλλον άνθρωπον, αμέσως έχουν σαρκική έλξη, γιαυτό συνυπάρχουν αυτά τα πράγματα, γιαυτό λέει η εκκλησία να προσέχουμε όλοι.
Διότι μόλις αγαπήσεις τον άλλον και προχωρήσεις να του εκδηλώσεις ένα αίσθημα αγάπης, τότε ταυτόχρονα κινήτε σαρκικά ο εαυτός μας απέναντι στον άλλον.
Διότι δεν αποβάλλαμε τον παλαιό άνθρωπο, όσοι αγωνίστηκαν και χώρισαν τα πάθη από την καθαρή αίσθηση της καρδιάς τους, από τις ενέργειες της καρδιάς τους, αυτοί μπορούν να αγαπούν τον άλλον άνθρωπο χωρίς κανέναν κύνδυνο..................................
.................Γίνετε αυτό μόνο όταν συνέχεια καλλιεργούνται αυτά τα πράγματα, ζυμόνεται όλο του το είναι και το βλέμμα του και τα χέρια του και τα μάτια του και τα πάντα του και η γλώσσα του όλα του ξέρω γω, γίνονται αυτό το πράγμα.
Όπως ένας φιλάργυρος μόλις τον πλησιάσεις σε βλέπει σαν πορτοφόλι ας πούμε.................