Σελίδα 5 από 6

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 23, 2007 11:21 am
από nicdi
Λίγα ακόμη αγιογραφικά.

Πῶς ἀποφασίστηκε τὸ ταξεῖδι - προσκύνημα.

Ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης στὸ Βιβλίο του Γυμνάσματα Πνευματικά (Μελέτη κβ΄: Εἰς τὴν προσκύνησιν καὶ ὁδοιπορίαν τῶν μάγων) ἀναφέρει πολλὲς ἐνδιαφέρουσες πληροφορίες γιὰ τὴν προσκύνησι τῶν μάγων, ἀπ’ ὅπου σταχυολογοῦμε μερικές παρακάτω:

Σὲ ναὸ τῆς Ἥρας, κτισμένο ἀπὸ τὸν Κῦρο, προσέφυγε ὁ τότε βασιλέας τῶν Περσῶν Μιθροβάδης, γιὰ νὰ λάβη χρησμὸ ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς τῶν εἰδώλων, πάνω σὲ κάποια πολὺ ἀσυνήθιστα ὄνειρα ποὺ εἶχε δῆ στὸν ὕπνο του.
Ἐκεῖ τὸν πληροφόρησε ὁ ἱερέας Προύπιος γιὰ τὰ ἐξίσου ἀσυνήθιστα γεγονότα, ποὺ εἶχαν λάβει χώρα τὸ ἴδιο βράδυ μέσα στὸ ναὸ αὐτό. Συγκεκριμένα, ὁ Προύπιος διηγήθηκε, ὅτι εἶχε παρακολουθήσει τὰ εἴδωλα νὰ χορεύουν καὶ νὰ φιλονεικοῦν μεταξύ των, λέγοντα ἄλλα μὲν περὶ τῆς θεᾶς Ἥρας, καὶ ἄλλα δὲ περὶ τῆς Πηγῆς ὅτι συνέλαβε καὶ ἔχει νὰ γεννήση ζωήν.
Ἐν ὅσῳ ὁμιλοῦσαν οἱ δύο ἄνδρες, ὁ βασιλεύς καὶ ὁ ἱερεύς, συνέβησαν τὰ ἑξῆς θαυμαστά (ὅ.π. σ. 168 κ.ἑ.) :
ἄνοιξεν ἡ σκέπη τοῦ ναοῦ καὶ κατέβη ἓν ἄστρον λαμπρὸν καὶ ἐστάθη ἐπάνω εἰς τὸν ἀνδριάντα τῆς Πηγῆς, καὶ ἠκούσθη καὶ φωνὴ τοιαύτη:
"Δέσποινα Πηγή, ὁ μέγας ἥλιος μὲ ἀπέστειλε νὰ σοῦ μηνύσω ἐν ταὐτῷ καὶ νὰ ὑπηρετήσω τὰ πρέποντα εἰς τὴν γέννησιν, φανερώνων εἰς ἐσὲ γάμον ἀμίαντον, ἡ ὁποία ἔγινες μήτηρ τοῦ πρώτου ἀπὸ ὅλα τὰ τάγματα, καὶ εἶσαι νύμφη τοῦ τρισυποστάτου μόνου Θεοῦ· τὸ δὲ ἄσπορον βρέφος ὅπου ἔχει νὰ γεννηθῆ ἀπὸ λόγου σου καλεῖται ἀρχὴ καὶ τέλος· ἀρχὴ μὲν σωτηρίας, τέλος δὲ ἀπωλείας. Καὶ εὐθὺς ὅπου ἠκούσθη αὐτὴ ἡ φωνή, ὅλα τὰ εἴδωλα ἔπεσαν κατὰ πρόσωπον κάτω εἰς τὸ ἔδαφος τοῦ ναοῦ, καὶ μόνη ἡ Πηγὴ ἐστάθη (...)".
Στὴ συνέχεια, ὁ βασιλεύς συνεκάλεσε συμβούλιο τῶν σοφῶν τοῦ κράτους, ἐντὸς τοῦ ἰδίου ναοῦ, γιὰ νὰ ἑρμηνεύσουν τὰ σημεῖα. Πραγματικά, οἱ σοφοὶ τῶν Περσῶν ἀπεφάνθησαν ὅτι:
"ἐφύτρωσε ῥίζα ἔνθεος καὶ βασιλική, ἥτις ἔχει χαρακτῆρα οὐρανίου καὶ ἐπιγείου Βασιλείας (...). Βασιλεῦ, στεῖλαι τώρα ἀνθρώπους εἰς τὰ Ἱεροσόλυμα, καὶ ἐκεῖ θέλεις εὕρει τὸν Υἱὸν τοῦ Παντοκράτορος Θεοῦ γεννηθέντα μετὰ σώματος, βασταζόμενον ἀπὸ γυναικείας ἀγκάλας."
Κατὰ τὴ διάρκειά τοῦ συμβουλίου, ὁ ἀστὴρ ἐστέκετο ἐπάνω ἀπὸ τὴν Πηγή, καὶ ὅταν ἀπεφασίσθη ἡ ἀποστολὴ τῶν τριῶν μάγων, Κάσπαρ, Μελχιόρ, καὶ Βαλτάσαρ πρὸς προσκύνησι τοῦ τεχθέντος Βασιλέως, ὁ ἀστὴρ ξεκίνησε μαζί τους καὶ τοὺς ὁδηγοῦσε.
Τὴν ἴδια νύκτα, ἐμφανίστηκε στὸ ναὸ ὁ θεὸς Διόνυσος, λέγων:
"ἀπὸ τώρα καὶ στὸ ἑξῆς μέλλομεν νὰ ἐλεγχώμεθα ὡς ψευδεῖς ἀπὸ ἕνα πρόσωπον πραγματικὸν ὅπου μέλλει νὰ κάμῃ πολλὰς ἐνεργείας καὶ θαύματα. Ὅσα φαντάσματα ἐκάμαμεν ἕως τώρα, ἐκάμαμεν, καὶ πλέον δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ κάμωμεν· ὅ,τι ἐκυριεύσαμεν, ἐκυριεύσαμεν, καὶ πλέον δὲν κυριεύομεν (...)"

ΖΗΤΩ ΣΥΝΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΓΩΝ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 23, 2007 12:01 pm
από Harrys1934
Πολύ μα πολύ συγνώμη φίλε μου δεν είναι δυνατόν για εμένα να διαβάσω αυτόν τον τύπο της γραφής γιαυτό δεν θα μπορέσω να σου απάντίσω. Άν και η συνέχεια αρχινάει από αύριο, που θα είναι όλοι νομίζω, παρόν. Άν εσύ ξέρεις τι λέει αυτό το κομμάτι πέστο με δικά σου λόγια. Με συνχωρα με αλλά αυτό δεν έχει καμία σκοπιμότητα, αλλά ωφείλω να σου πω ότι είμαι ο πιο αγράμματος στην ελλεηνική γλώσσα Μόνο λίγο προχωρημένος είμαι στα γράμματα των Γραφών. Το έχω ξανά πει αλλά μία φορά ακόμη δεν κάνει κακό. μ Ευχαριστώ.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 23, 2007 4:09 pm
από tomR
Αγαπητέ χαρυ ( η απάντηση αυτή και στο άλλο σου μήνυμα που έσβησες ) όποια ερμηνεία και να δώσουμε είναι σωστή , αφού δεχτούμε κάποια δεδομένα ως ( στανταρ ) και αυτό γιατί η περιγραφή δεν γίνετε με ακρίβεια λεπτού.

Παρατηρούμε πως στο κατά Λουκά δεν γίνετε λόγος για τους Μάγους , και η λεπτομέρεια που μπερδεύει πολλούς είναι ότι μετά την υπαπαντή , ο Ιωσήφ επέστρεψε πίσω στην Ναζαρέτ (κατά Λουκά ), και άρα πως είναι δυνατών οι μάγοι να τον προσκύνησαν στην Βηθλεεμ όπως λέει ο Ματθαίος ή αν το έκαναν αυτό πως είναι δυνατόν ο Χριστός να πήγε στον ναό μετά αφού έπρεπε να έχει φύγει προς την έρημο. . . κτλ είναι νομίζω το συμπέρασμα πάνω στο οποίο θα μπορούσε να στηριχθεί το ερώτημα σου .

Θα πρέπει λοιπόν να συμπεράνουμε πως είτε η επίσκεψη των Μάγων έγινε αργότερα , σε κάποιοι μελλοντική επίσκεψη του Ιωσήφ προς την Βηθλεεμ ( ίσως να ξεχρεώσει για το σπίτι που έμενε στην διάρκεια της απογράφης κτλ ) είτε ότι οι μάγοι τον βρήκαν στην Ναζαρέτ κτλ , γιατί ο Ηρώδης και οι Μάγοι μάθανε για την Βηθλεεμ από τους γραμματείς ως τόπο γεννήσεως , ενώ μετά διαβάζουμε πως οι μάγοι βγαίνοντας από την Ιερουσαλήμ βρήκαν ξανά τον Αστέρα όπου και ακολούθησαν , για να βρουν το σπίτι , μπορούμε να υποθέσουμε πως ΙΣΩΣ να χάσανε τον αστέρα την διάρκεια της μετακινήσεως του Ιωσήφ από την βηθλεεμ προς την Ναζαρέτ, και ΙΣΩΣ αυτό γιατί αφού ο Ιωσήφ ήταν σε διαρκή κίνηση δεν ήταν δυνατόν να τους οδηγήσει προς αυτόν ,. . . .και μετά που ο Ιωσήφ εγκαταστάθηκε στο σπίτι εμφανίστηκε πάλι για να τους οδηγήσει εκεί . . .πάντα ίσως .

Όπως και στην αρχή μας λέει ότι όταν γεννήθηκε ο Χριστός στην βηθλεεμ μάγοι από ανατολας πήγαν στα Ιεροσόλυμα ( ΟΧΙ στην Βηθλεεμ ) και εκεί τους είπαν οι Γραμματείς ότι το γεγονός αυτό έπρεπε να γίνει στην Βηθλεεμ και άρα ο Χριστός πρέπει να ήταν εκεί , πράγμα όμως που δεν είναι δεσμευτικό γιατί βγαίνοντας οι Μάγοι δεν εκτέλεσαν της εντολές των γραμματέων αλλά ακολούθησαν το αστέρι πάλι που τους πήγε στο σπίτι του Χριστού , όταν αυτοί είχαν πάρει δηλ. τον δρόμο προς την Βηθλεεμ , τότε ξανά το αστέρι εμφανίστηκε και τους οδήγησε στον Χριστό , λογικά εάν πηγαίνανε σωστά δεν χρειαζόταν και πάλι το αστέρι, ΙΣΩΣ ο δρόμος προς την Βηθλεεμ να ήταν πλέον λανθασμένος (και ΙΣΩΣ γι αυτό εμφανίστηκε πάλι για να τους οδηγήσει στο σπίτι . . .( και ίσως γι΄ αυτό γράφεται ότι δοκιμάσαν μεγάλη χαρά όταν ξαναεμφανίστηκε πράγμα που σημαίνει πως ήταν ο μοναδικός ασφαλής οδηγός τους, ) , που όμως δεν αναφέρετε σε ποιον τόπο ήταν . . Ίσως στην Βηθλεεμ , ίσως στην Ναζαρέτ κτλ . . . )δεν γίνετε λόγος ότι πήγαν στην Βηθλεεμ , αλλά ότι είχαν πάρει τον δρόμο προς αυτήν έως που το αστέρι και πάλι τους καθοδήγησε . . .οπότε φεύγοντας εκείνοι θα μπορούσε μετά να ανέβει ο Ιωσήφ στον ναό . . . .απο την Ναζαρετ , και να επιστρεψει . και μετά να φύγει προς την Αίγυπτο ή να επισκέφτηκαν τον Χριστό πολύ μετά τα 40 και στην Ναζαρετ ή . . .. .κτλ η να είχε ανεβεί ο Ιωσήφ στον ναό ποιο πριν . . . .η να είχε φύγει το πρώτο 10ημερο από την Βηθλεεμ . . . .όλες οι υποθέσεις είναι σωστές . . .και αυτό γιατί δεν έχουν σχέση οι Μάγοι στο Κατά Ματθαιον , με τους Βοσκούς στο κατά Λουκαν .

Εγώ προσωπικά πιστεύω πως η σειρά έχει ως :

Εμφάνιση του αστέρα με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου , οι μάγοι συσκέπτονται και ξεκινάνε το ταξίδι , ΑΛΛΑ ακόμα και με την γέννηση να εμφανίστηκε θα μπορούσανε να φτάσουν σε αυτόν την 35 ~ 45 ημέρα .

Γέννηση του Χριστού και προσκύνηση από τους Βοσκούς ,
Λόγω ότι η Θεοτόκος ήταν ( Λεχώνα ) , λογικά οι κάτοικοι της παραχώρησαν σπίτι με το Ιωσήφ οπού και μένανε . Την 40η ~ 45η μέρα τον επισκέπτονται οι μάγοι , οπού και αφού έχει σαραντίσει η Θεοτόκος ξεκινάνε μαζί προς την Ιερουσαλήμ,( ίσως οι μάγοι να συζήτησαν με τον Ιωσήφ την επιθυμία του Ηρώδη να τιμήσει τον Χριστό , Ίσως ο Ιωσήφ να τους είπε ότι και αυτός πρέπει να πάει στον ναό στην Ιερουσαλήμ , και ίσως οι Μάγοι και ο Ιωσήφ να ταξιδεύανε μαζί προς τα εκεί , Ίσως να είχανε αποφασίσει να τον παρουσιάσουν εκείνοι στον Ηρώδη . . .κτλ ) έξω από την Ιερουσαλήμ και σε πιθανή στάση για ξεκούραση οι μάγοι αλλάζουν δρόμο ξαφνικά λόγω εντολής από άνωθεν και ο Ιωσήφ μπαίνει μόνος του στην Ιερουσαλήμ , επισκέπτεται τον Ναό , και στην συνέχεια επιστρέφει προς την Ναζαρέτ , στην επόμενη στάση ( υποθέτουμε με διαφορά μιας με δυο μέρες με αυτήν που οι Μάγοι αλλάξανε πορεία , λαμβάνει και ο Ιωσήφ εντολή να φύγει για την Αίγυπτο . . . . . .3 με 10 μέρες μετά λογικά μαθαίνει ο Ηρώδης ,ίσως από τα κατά τόπους στρατιωτικά κλιμάκια – φρουρές κτλ ότι αυτοί που είχαν έρθει από την ανατολή έχουν πλέον φύγει από την περιοχή του, με κατεύθυνση προς ανατολας , εξοργίζετε που τον εξαπάτησαν και μη γνωρίζοντας πως ο Χριστός είναι βρέφος , αλλά μόνο τον χρόνο εμφάνισης του αστέρα που κατά τους μάγους έγινε περί τον 1 χρόνο πριν , σφάζει τα 2 ετών και κάτω για σιγουριά εξαντλώντας το όριο προς τα επάνω , και από την άλλη είναι και λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι από 9 έως 15 μηνών τα νεογέννητα λίγες σωματικές διαφορές έχουν ενώ από 2 ετών και πάνω η διαφορές είναι αισθητές , π.χ άλλα περπατάνε στον 8ο άλλα στον 9ο άλλα στον 14ο αλλά στον δεύτερο χρόνο σίγουρα περπατάνε π.χ. και από την άλλη η σφαγή αυτή δεν έγινε οργανωμένα δηλ . δεν εξέτασε πρώτα τα δημοτολόγια ή δεν κάλεσε αυτούς που είχαν παιδί μέχρι και 1 έτους να του το πάνε να το σφάξει κτλ καταλαβαίνεις τι εννοώ , αλλά ούτε και οι στρατιώτες ήταν μαμές για να γνωρίζουν με ακρίβεια εξ παρατηρήσεως τα βρέφη των 9 μηνών από εκείνα των 12 κτλ , και αρα . . .είπε 2 . . για να είναι μέσα. Πράγμα όμως που δεν μας δεσμεύει για την ηλικία του Χριστού , άλλο το ένα άλλο το άλλο .

Αγαπητέ ΧΑΡΥ ,Ζητώ συγνώμη αν φαίνομαι λίγο απότομος , δεν σε είπα ψεύτη είπα ότι σε συγκεκριμένο συμπέρασμα σου είπες ψέματα ,και αυτό γιατί θεώρησες πως και αυτό γράφεται στην Κ.Δ. αν έλεγες ότι αυτό πιστεύεις εσύ, θα σου έλεγα ότι πιστεύεις λανθασμένα .( κατ. Εμένα πάντα ότι το κάνεις αυτό ) αλλά και πάλι συγνώμη .

ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΓΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΓΕΝΝΙΘΕΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟ;;;;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 24, 2007 3:56 am
από Harrys1934
ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΓΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΓΕΝΝΙΘΕΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟ; Αγαπητε φίλε Τέλος καλό όλα καλά. Άς εργαστουμε αντάμα για δόξα Θεού, Ευχαριστώ.
¨Εχω μία απορία δεν έχει καθόλου κακό νου μέσα. Το πρωϊ πάντα πριν φίγω για δουλιές ρίχνω μια ματιά άν εχω κανένα μίνημα. Η ώρα αυτήν την στιγμή για εσάς είναι ξημερόματα μεταξύ 4-7-πρωϊ πως εσύ είδες το γραυτό μου και απάντησες κι' όλας; Εκτός και είσαι νυχτοφύλακας
Και πίσω στο ζητούμενο από μία ερμηνεία που έχω από τον Θεοφύλακτο Αρχιεπισκόπου Βουλγαρίας που έχει γράψει πολλά για την πίστη μας.
Και ελθών κατώκησε εις την π-όλιν Ναζρετ. Και πως ο Λουκάς λέγει ότι ωσάν εγέννήθει επλήρωσε τας -40-ημέρας και βασταχθείς υπό του Συμεών, επήγε επήγεν εις Ναζαρέτ; Και εδώ ο Ματθαίος, λέγει, ότι όταν εγύρησαν από την Αίγυπτο, επήγεν εις την Ναζρετ;;;Ήξευρε λοιπόν ότι εκείνα όπου δεν είπεο Ματθαίος, τα είπε ο Λουκάς. Δηλαδή ωσάν εγενήθη ετελείωσε τις -40-ημέρες και τότε επήγε εις την Ναζαρέτ, ότι έφυγε εις Αίγυπτον, και πάλι εγύρησε από την Αίγυπτο εις την Ναζαρέτ, αυτά λέγει ο Λουκάς. Ο δε Ματθαίος τα υστερότερα όχι πως εναντιούται ό ένας του άλλου, αλλά ο μεν Λουκάς λέγει την κατάβαση από την Βηθλεέμ εις την Ναζαρέτ, ο δε Ματθαίοςτην ανάβασιν από την Αίγυπτο εις την Ναζαρέτ

ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΓΟΙ ΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΓΕΝΝΙΘΕΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟ;;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 24, 2007 1:55 pm
από Harrys1934
Μία άλλη ερμηνεία που έχουμε είναι η εξής.
Ο Λουκάς εις το Ευαγγέλιο του -Γ-1-αναφέρει ότι ο Πρόδρομος εξήλθε εις τον Ιορδάνη ποταμό εν έτει δέκατο πέμπτον της ηγεμονίας Τιβερίου Καίσαρος. Ως πρώτον έτος της ηγεμονίας του Τιβερίου εθεώρησε ο Διονύσιος Μικρός την ημερομηνία της -19 Αυγούστου-767- από κτίσεως Ρώμης, ότε απέθανε ο Αύγουστος Οκτάβιος αυτοκράτωρ Ρώμης. Αφαιρούμε εξ' αυτών -14-πλήρη ετών ερχόμαστε εις το έτος -753-από κτίσεως Ρώμης. Επομένως ο Δεκέμβριος του -753- είναι το-1=προ Χριστού, και 0 Ιανουάριος του -754- είναι το -1- μετά Χριστό.
Ο Εβραίος ιστορικός Ιώσηππος σύγχρονος του Χριστού και του Ηρώδη αναφέρει, ΄οτι ο Ηρώδης απέθανε προ μιας Εκλείψεως της σελήνης, η οποία κατά τους αστρονομικούς υπολογισμούς συνέπεσε ολίγον ματά το Πάσχα του -750= από κτίσεως Ρώμης. Επομένως ο Ηρώδης απέθανε και κατ' άλλας εξηκριβωμένας πληροφορίας το πάσχα του -750=από κτίσεως ρώμης, ενώ ο Χριστός εγεννίθη το =748=49--από κτίσεως Ρώμης. Δηλαδή ο Χριστός ήταν δύο ετών κατά την σφαγή των νηπίων
Φίλοι μου αν βρώ άλλα στοιχία θα σας τα δώσω. Μέχρι τότε αν μπορείται να βγάλεται ένα θετικότερο συμπέρασμα που να συμφωνούν οι περισσότεροι, τότε κάναμε καλή δουλειά
ΚΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 24, 2007 3:41 pm
από Ierodiakonos
Συγχωρήστε με αλλά ποίος ό λόγος και ποία η σημασία του πού πήγαν οι Μάγοι με τα δώρα? Συγνώμη δια την αφέλεια της ερώτησις απλά δε βρίσκω κάποια ουσία σε αυτό. Έχει σημασία το πού βρήκαν τον Χριστό οι Μάγοι?

ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΓΟ ΤΟΝ ΓΕΝΝΙΘΕΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟ;;;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 24, 2007 3:51 pm
από Harrys1934
Καλέ μας φίλε τα πάντα έχουν την δική τους σημασία. Στην περίπτωση μας εδώ η μιά μεριά είναι η πνευματική, και η άλη η ιστορική. Υπάρχει ότι και δίποτε χωρίς την ιστορική του μορφή; Εδώ τι γίνεται οι Ευαγγελισται τι μας λένε, ότι γεννίθηκε ένας Χριστός και τρέχα γίρεβε; Δεν είναι ιστορικά γεηονότα όλλα αυτά; Άν έχεις κάτι άλο που θα ήθελες να πεις και μπερδεύτηκες δεν παρεξηγούμε όπως και να είναι η ερώτηση

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 24, 2007 3:59 pm
από Ierodiakonos
Σε απασχολεί δηλαδή το που πήγαν οι μάγοι? Συγχωρέστε με αλλά δια έμε δεν έχει σημασία αυτό αλλά το ότι οι μάγοι πάνε να συναντήσουν τον Ενανθρωπήσαντα Θεό! Αυτό ομολογώ ως Χριστιανός και ουχί το πού οι Μάγοι πήγαν! Αναλλώνουμε τις σκέψεισ σε δεξιούς λογισμούς αδελφοί μου αυτό βλέπω! Εφόσον πιστεύεις Χριστό, ομολογείς Χριστό τότε έχεις και Χριστό και εφόσον έχεισ Χρίστο τότε ουδείς δεν θα αμφισβητήσει τα πιστεύω σου που έχουν σαν βάση τον Λόγο Του ο οποίος βρίσκεται μέσα στα Ευαγγέλια! Δε μπορώ λοιπόν να καταλάβω το διατί εφόσον δεν συντρέχουν λόγοι νομοκανονικοί ούτε Πατρολογικοί αλλά ούτε και ιστορικοί περί του πώς πού! Εύχεσθαι!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 24, 2007 5:21 pm
από tomR
Αγαπητέ Χαρρυ νομίζω Πως κάνεις και πάλι ένα λάθος , γιατί το έτος -1π.χ. έως 1 π.χ. δεν υπολογίζεται στο χρονολογιο μας ως δυο έτη αλλά ως ένα έτος.

Δηλ δεν υπάρχει το έτος 0 χρονολογικά και άρα από το -1 πάμε στο 1 ( νομίζω )

Και από την άλλη βλέπεις ότι ενώ από την μια κάνεις ερωτήσεις δηλώνοντας άγνοια, από την άλλη αναφέρεσαι συνεχώς σε ιστορικά δεδομένα ( δηλ …..μη με ρωτάτε που πηγαίνω . . . .μα . . . . μην με ρωτάτε δεν θέλω να σας πω ότι πάω εκεί . . .
) για να μας πεις τι ?


Πρέπει να καταλάβεις πως είναι δεδομένο ότι και οι Μάγοι προσκύνησαν τον Χριστό , και τα νήπια τα έσφαξε ο Ηρώδης και όλα όσα γράφονται στα ευαγγέλια είναι σωστά και χωρίς να αλληλοαναιρούνται κτλ .

Είναι κουραστικό ( κατ εμένα ) αυτό που κάνεις , Γιατί κανείς δεν διαφώνησε, μόνο εσύ εξέφρασες κάποιο είδος διαφωνίας ως προς την πορεία των μάγων στηρίζοντας την σε αδύναμα επιχειρήματα και στην συνέχεια αισθάνεσαι ότι όλοι πρέπει να συμφωνήσουμε μαζί σου ,σε κάτι όμως που μόνο εσύ αμφισβήτησες . . . .

H προσκύνηση των Μάγων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 28, 2011 12:07 pm
από smarti
nasos έγραψε: Ο Γέροντας Εφραίμ στήν υπό συνεχή επισκευή Σκήτη τού Αγίου Ανδρέου



Ο Χριστός ήταν περίπου δύο χρονών όταν έφτασαν οι Μάγοι στη Βηθλεέμ. Τότε η Παναγία ήταν 18 χρονών περίπου. Βρισκόταν με τον Χριστό σε σπίτι στη Βηθλεέμ τότε, όχι στο σπήλαιο της φάτνης.
Τι εννοεί με αυτό ο γέροντας? :7 :7 :7 :7 :7