Σελίδα 1 από 2

Χρόνια πολλά

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2008 5:46 am
από smarti
Χριστος ανεστη.Χρονια πολλα σε ολο το forum.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2008 8:06 am
από DOMINIQUE
Aληθώς ανέστη.Χρόνια πολλά σε όλους σας. >:D< >:D<

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2008 10:43 am
από Teri
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ
Καλό κι ευλογημένο Πάσχα σε όλους!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2008 12:39 pm
από mariagr
ΑΛΗΘΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ
Ευτυχια ειρήνη, υγεια, και γαλήνη σε όλους

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2008 12:59 pm
από strumfi
Αληθώς Ανέστη!!!
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα, με αγάπη για την Αγάπη!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2008 5:23 pm
από theodosis79
Αληθώς Ο Κύριος! Ευχομαι το φως της Αναστάσεως να λαμπρύνει τις καρδιες και τις ζωές όλων! Ο Αναστάς Κύριος να χαριζει πλούσια τα ελέη και την ευλογια του σε όλους και στους οικείους σας! Χρόνια πολλά και ευλογημενα! Καλή φώτιση σε όλους μας!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 27, 2008 6:38 pm
από iliasgr
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ,ΑΔΕΛΦΟΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 29, 2008 7:14 am
από despinael
Aληθως ο Κυριος ,Χρονια πολλα σε ολους με υγεια ,αγαπη και ψυχικη γαληνη!!! :lol:

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 29, 2008 10:35 am
από Cordelia
Χρόνια πολλά & καλά και από εμένα !!

(έστω και λίγο καθυστερημένα :oops:)

Ας μας φωτίζει όλους ο Θεός γιατί μάλλον το χρειαζόμαστε :)
Να έχουμε πάντα αγάπη και φως στην καρδιά μας.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 30, 2008 6:21 pm
από aposal
Αληθώς ο Κύριος!
Καλόν αγώνα αδέλφια!
Αυτός ο πονηρός δεν παίρνει άδεια, ούτε το Πάσχα!