Από το βιβλίο « Η Αγία Μυροφόρος Μαγδαληνή και τα θαύματά της στην Σκόπελο της Μυτιλήνης »
Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Ευστρ. Χατζηστυλιανού
Αρχιερατικού Επιτρόπου Γέρας
Σκόπελος - Μυτιλήνης
“ Την είδα ολοζώντανη την Αγία Μαγδαληνή “
Ονομάζομαι Αλεξάνδρα Φιλιππίδου, το γένος Κωστοπούλου και ζω στις Καμάρες Πατρών.
α ) Πριν από μερικά χρόνια ήλθα στην Μυτιλήνη για να προσκυνήσω τους Αγίους της και συμπτωματικά βρέθηκα στις 22 Ιουλίου στον Σκόπελο της Γέρας όπου με έφεραν για να προσκυνήσω και την Αγία Μαγδαληνή . Ήταν η μέρα της γιορτής μου. Αφού προσκύνησα την αγία εικόνα και τα Άγια Λείψανά της κατέβηκα και στις κατακόμβες της και ενθουσιάσθηκα για αυτά που είδα , αλλά και από την μεγάλη κοσμοσυρροή κατά την ημέρα της γιορτής της. Έφυγα από το νησί ενθουσιασμένη και με βαθειά την πίστη μέσα μου για όλα όσα αξιώθηκα να δω.
Την πρώτη βραδιά που κοιμήθηκα στο σπίτι μου βλέπω στον ύπνο μου την Αγία Μαγδαληνή , όπως ακριβώς είναι στην εικόνα της , αλλά με ολόξανθα μαλλιά που έπεφταν και έφταναν μέχρι τους γοφούς της και έλαμπε ολόκληρη. Εγώ αμέσως δακρυσμένη της λέγω να με βοηθήση ,και εκείνη μου απάντησε: « Όχι τώρα, γιατί δεν είσαι έτοιμη » . Ξύπνησα και ήταν σαν να την έβλεπα ακόμη. Αλλά σε λίγο και αφού έκανα την σχετική προετοιμασία, εκείνη με βοήθησε και δέχθηκα , χωρίς να το περιμένω , άφθονη την βοήθειά της. Για αυτό την ευχαριστώ και την δοξάζω.
β ) Την άλλη χρονιά ήλθε η γιορτή της και εγώ δεν την θυμήθηκα… Αυτή την ημέρα μαζί με μια φίλη μου περπατούσαμε στον δρόμο. Ξαφνικά μπροστά μου παρουσιάστηκε μια καλόγρια και όταν γύρισα και την κοίταξα ήταν ίδια με την Αγία Μαγδαληνή η μορφή της , μόνο τα ρούχα της ήταν διαφορετικά. Συγκλονίστηκα. Δεν ήξερα τι να κάνω. Προχώρησα και εκείνη προχώρησε δίπλα μου και άρχισε να με ακολουθεί αρκετό δρόμο, χωρίς να μου μιλά. Μόνο με κοίταξε. Και ξαφνικά, χάθηκε από μπρος μου. Εξαφανίστηκε. Με μεγάλη ταραχή γύρισα στο σπίτι μου, αφού διηγήθηκα στην φίλη μου τί ακριβώς συνέβη και βλέποντας το ημερολόγιο διαπίστωσα ότι είχε ημερομηνία 22 Ιουλίου, η ημέρα της γιορτής της, την οποία εγώ, παρά τις υποσχέσεις μου προς την Αγία, είχα ξεχάσει. Από τότε την έχω Αγία μου , την παρακαλώ και επικαλούμαι την χάρη της και την ευχαριστώ που με αξίωσε να την ιδώ δύο φορές και στον ύπνο μου και στην πραγματικότητα , ζωντανή. Δοξάζω το όνομά της και τακτικά διηγούμαι το μεγάλο θαύμα της.
Αποσπάσματα από το βιβλίο Η Αγ.Μυροφόρος Μαγδαληνή και τα θα
Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
[ Άρρωστη αλλά όχι αμαρτωλή
Αλλά ποτέ δεν μπορούμε να ισχυρισθούμε όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται σε κοσμικά βιβλία , ότι η Μαρία ήταν αμαρτωλή και αιτία των δαιμονίων που την τυραννούσαν ήταν οι αμαρτίες της. Αυτή είναι μία μεγάλη παρερμηνεία των περικοπών του Ιερού μας Ευαγγελίου , από ορισμένους συγγραφείς , ακόμη και εκκλησιαστικούς , στο οποίο Ιερό Ευαγγέλιο, σε πολλά μέρη αναφέρεται το γεγονός της θεραπείας της. « αφ ʽ ης εκβεβλήκει επτά δαιμόνια » ( Μαρκ. ΙΣΤʼ 9 ) και ( Λουκ. Ηʼ 2 ) , « δαιμόνια επτά εξελελήθει… »,και τις οποίες περικοπές τις παρερμήνευσαν και συκοφάντησαν την Μυροφόρο του Χριστού ,ότι υπήρξε αμαρτωλή. Πιθανόν να ταύτισαν την Μαρία με την αμαρτωλή γυναίκα του Ιερού Ευαγγελίου, η οποία όπως χαρακτηριστικά αναφέρει « και γυνή εν τη πόλει ήτις ην αμαρτωλός… » ( Λουκ. Ζʼ 37 ) και περιγράφει τα σχετικά με την μετάνοιά της και τον τρόπο που πλησίασε τον Χριστό, τα δάκρυα που έχυσε , τα μύρα που έπλυνε τα πόδια του, τα οποία και εσκούπισε με τα μαλλιά της θέλοντας να δείξη την συντριβή της και τον σπαραγμό της ψυχής της , αφού τελειώνει τη διήγηση της αμαρτωλής αυτής πόρνης γυναίκας , χωρίς να αναφέρει καθόλου το όνομά της , το οποίο πιθανόν να μην γνώριζε ο Ευαγγελιστής, συνεχίζει ονομαστικά για τη Μαρία την Μαγδαληνή , στο επόμενο κεφάλαιο του Ιερού Ευαγγελίου του ( Κεφ. Ηʼ 2 ) και λέγει ότι από αυτήν « δαιμόνια επτά εξελελύθει » ( Λουκ. Ηʼ 2 ) . Αν ήταν η ίδια η Μαγδαληνή η αμαρτωλή αυτή γυναίκα, τότε θα την ανέφερε με το όνομά της και όχι σαν « γυνή αμαρτωλός » μόνον… ]
Από το βιβλίο « Η Αγία Μυροφόρος Μαγδαληνή και τα θαύματά της στην Σκόπελο της Μυτιλήνης »
Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Ευστρ. Χατζηστυλιανού
Αρχιερατικού Επιτρόπου Γέρας
Σκόπελος - Μυτιλήνης
Αλλά ποτέ δεν μπορούμε να ισχυρισθούμε όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται σε κοσμικά βιβλία , ότι η Μαρία ήταν αμαρτωλή και αιτία των δαιμονίων που την τυραννούσαν ήταν οι αμαρτίες της. Αυτή είναι μία μεγάλη παρερμηνεία των περικοπών του Ιερού μας Ευαγγελίου , από ορισμένους συγγραφείς , ακόμη και εκκλησιαστικούς , στο οποίο Ιερό Ευαγγέλιο, σε πολλά μέρη αναφέρεται το γεγονός της θεραπείας της. « αφ ʽ ης εκβεβλήκει επτά δαιμόνια » ( Μαρκ. ΙΣΤʼ 9 ) και ( Λουκ. Ηʼ 2 ) , « δαιμόνια επτά εξελελήθει… »,και τις οποίες περικοπές τις παρερμήνευσαν και συκοφάντησαν την Μυροφόρο του Χριστού ,ότι υπήρξε αμαρτωλή. Πιθανόν να ταύτισαν την Μαρία με την αμαρτωλή γυναίκα του Ιερού Ευαγγελίου, η οποία όπως χαρακτηριστικά αναφέρει « και γυνή εν τη πόλει ήτις ην αμαρτωλός… » ( Λουκ. Ζʼ 37 ) και περιγράφει τα σχετικά με την μετάνοιά της και τον τρόπο που πλησίασε τον Χριστό, τα δάκρυα που έχυσε , τα μύρα που έπλυνε τα πόδια του, τα οποία και εσκούπισε με τα μαλλιά της θέλοντας να δείξη την συντριβή της και τον σπαραγμό της ψυχής της , αφού τελειώνει τη διήγηση της αμαρτωλής αυτής πόρνης γυναίκας , χωρίς να αναφέρει καθόλου το όνομά της , το οποίο πιθανόν να μην γνώριζε ο Ευαγγελιστής, συνεχίζει ονομαστικά για τη Μαρία την Μαγδαληνή , στο επόμενο κεφάλαιο του Ιερού Ευαγγελίου του ( Κεφ. Ηʼ 2 ) και λέγει ότι από αυτήν « δαιμόνια επτά εξελελύθει » ( Λουκ. Ηʼ 2 ) . Αν ήταν η ίδια η Μαγδαληνή η αμαρτωλή αυτή γυναίκα, τότε θα την ανέφερε με το όνομά της και όχι σαν « γυνή αμαρτωλός » μόνον… ]
Από το βιβλίο « Η Αγία Μυροφόρος Μαγδαληνή και τα θαύματά της στην Σκόπελο της Μυτιλήνης »
Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Ευστρ. Χατζηστυλιανού
Αρχιερατικού Επιτρόπου Γέρας
Σκόπελος - Μυτιλήνης
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
[ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ
Αλλά και η Εκκλησία μας , εις το αναστάσιμο της τροπάριο του πλαγίου Βʼ ήχου, μας λέγει: « και ίστατο Μαρία εν τω τάφω ζητούσα το άχραντον σου Σώμα… υπήντησας τη παρθένω δωρούμενος την ζωήν… » . Ποια ήταν η παρθένος που συνάντησε ο aναστάς Κύριος; Η ίδια ακριβώς που στεκόταν κοντά στον τάφο του Ιησού , η Μαρία η Μαγδαληνή η παρθένος ήταν ,στην οποία ο ίδιος ο Κύριος έκανε τη μεγάλη τιμή να φανερωθή πρώτα σε αυτήν και πρώτη εκείνη να ακούση την Αγία Του φωνή, να σκύψη να Τον προσκυνήση και να φιλήση τα άχραντά Του πόδια, τα σημαδεμένα από τη σταυρική δοκιμασία , αμέσως μετά από την ανάσταση , και ακόμη να την στείλη να μεταφέρη το αναστάσιμο μήνυμα στους φοβισμένους μαθητές Του…
Δεν ήταν λοιπόν , οι αμαρτίες της, η αιτία που υπέφερε από την αρρώστια αυτή των επτά δαιμονίων , η Μαρία η Μαγδαληνή , την οποία την είχε από μικρή ηλικία ή ακόμη και από γενετής. Αλλά, όπως χαρακτηριστικά και άλλοτε ο Κύριος μας είχε αναφέρει όταν τον ρώτησαν για το νέο δαιμονιζόμενο οι μαθητές Του ,για το ποιος έσφαλε αυτός ή οι γονείς του και υποφέρει, Εκείνος απάντησε ότι ούτε εκείνος έσφαλε , αλλά ούτε και οι γονείς του. Αλλά έγινε έτσι από τον Θεό, για να τον θεραπεύση ο Υιός του και να δοξασθή. Κάτι σχετικό θα συνέβη και στην Μαρία την Μαγδαληνή , για να θεραπευθή από τον Διδάσκαλο και Σωτήρα Χριστό μας και Εκείνος να δοξασθή, εκείνη δε να γίνη μαθήτριά Του στην αρχή, διακόνισσά Του αργότερα, η μυροφόρος στην συνέχεια και κήρυκας τέλος της πίστεως του Διδασκάλου Της. ]
Από το βιβλίο « Η Αγία Μυροφόρος Μαγδαληνή και τα θαύματά της στην Σκόπελο της Μυτιλήνης »
Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Ευστρ. Χατζηστυλιανού
Αρχιερατικού Επιτρόπου Γέρας
Σκόπελος - Μυτιλήνης
Αλλά και η Εκκλησία μας , εις το αναστάσιμο της τροπάριο του πλαγίου Βʼ ήχου, μας λέγει: « και ίστατο Μαρία εν τω τάφω ζητούσα το άχραντον σου Σώμα… υπήντησας τη παρθένω δωρούμενος την ζωήν… » . Ποια ήταν η παρθένος που συνάντησε ο aναστάς Κύριος; Η ίδια ακριβώς που στεκόταν κοντά στον τάφο του Ιησού , η Μαρία η Μαγδαληνή η παρθένος ήταν ,στην οποία ο ίδιος ο Κύριος έκανε τη μεγάλη τιμή να φανερωθή πρώτα σε αυτήν και πρώτη εκείνη να ακούση την Αγία Του φωνή, να σκύψη να Τον προσκυνήση και να φιλήση τα άχραντά Του πόδια, τα σημαδεμένα από τη σταυρική δοκιμασία , αμέσως μετά από την ανάσταση , και ακόμη να την στείλη να μεταφέρη το αναστάσιμο μήνυμα στους φοβισμένους μαθητές Του…
Δεν ήταν λοιπόν , οι αμαρτίες της, η αιτία που υπέφερε από την αρρώστια αυτή των επτά δαιμονίων , η Μαρία η Μαγδαληνή , την οποία την είχε από μικρή ηλικία ή ακόμη και από γενετής. Αλλά, όπως χαρακτηριστικά και άλλοτε ο Κύριος μας είχε αναφέρει όταν τον ρώτησαν για το νέο δαιμονιζόμενο οι μαθητές Του ,για το ποιος έσφαλε αυτός ή οι γονείς του και υποφέρει, Εκείνος απάντησε ότι ούτε εκείνος έσφαλε , αλλά ούτε και οι γονείς του. Αλλά έγινε έτσι από τον Θεό, για να τον θεραπεύση ο Υιός του και να δοξασθή. Κάτι σχετικό θα συνέβη και στην Μαρία την Μαγδαληνή , για να θεραπευθή από τον Διδάσκαλο και Σωτήρα Χριστό μας και Εκείνος να δοξασθή, εκείνη δε να γίνη μαθήτριά Του στην αρχή, διακόνισσά Του αργότερα, η μυροφόρος στην συνέχεια και κήρυκας τέλος της πίστεως του Διδασκάλου Της. ]
Από το βιβλίο « Η Αγία Μυροφόρος Μαγδαληνή και τα θαύματά της στην Σκόπελο της Μυτιλήνης »
Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Ευστρ. Χατζηστυλιανού
Αρχιερατικού Επιτρόπου Γέρας
Σκόπελος - Μυτιλήνης