Πώς μπορεί κάποια ψυχή εκ του Άδη να μεταβεί στον Παράδεισο;

Εδώ τίθενται Πνευματικά Ερωτήματα.

Συντονιστής: Συντονιστές

vfilip
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 695
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 21, 2006 5:00 am

Πώς μπορεί κάποια ψυχή εκ του Άδη να μεταβεί στον Παράδεισο;

Δημοσίευση από vfilip »

Δευτέρα Παρουσία - Θεικός Νυμφώνας -Πως μπορεί κάποια ψυχή εκ του Αδη να μεταβεί στον Παράδεισο ?

Απαντάει ο γ. Εφραίμ από τη σκήτη του Αγ. Ανδρέα Καρυών αγίου όρους
WHEEL
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Δευ Σεπ 03, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Μεσσηνία

Δημοσίευση από WHEEL »

Σχετικά με την αλλαγή της θέσης της ψυχής υπάρχει το παράδειγμα της ασκήτριας, Οσίας Αναστασίας, η οποία μετά από δύο 40ήμερα νηστείας και συνεχούς προσευχής κατάφερε να "αλλάξει " την θέση της ψυχής του αδελφού της ο οποίος είχε αυτοκτονήσει μετά από μέθη και η οποία βρισκόταν σε πολύ ασχημη κατάσταση( τον είχε οραματιστεί αλυσοδεμένο και γεμάτο αίματα).
Μπρείτε να το βρείτε γραμμένο στο βιβλίο του πατρός Σεραφείμ Ρόουζ
"Η ΨΥΧΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ".
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Το κατα πόσο όλες αυτές οι ιστορίες είναι αληθινές ή φέρουν ενδεχομένως ακόμα και ψήγματα παραδόσεων περι "καθαρτηρίου πυρός" είναι μεγάλο ζήτημα.

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΦΡΟΝΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥ

Κατα Λουκάν

κεφάλαιο ΙΣΤ΄

19. Άνθρωπος δε τις ην πλούσιος, και ενεδιδύσκετο πορφύραν και βύσσον ευφραινόμενος καθ΄ ημέραν λαμπρώς.
20. πτωχός δε τις ην ονόματι Λαζαρος, ος εβέβλητο προς τον πυλώνα αυτού ηλκωμένος
21. και επιθυμών χορτασθήναι από των ψιχίων των πιπτόντων από της τραπέζης του πλουσίου· αλλά και οι κύνες ερχόμενοι απέλειχον τα έλκη αυτού.
22. εγένετο δε αποθανείν τον πτωχόν και απενεχθήναι αυτόν υπό των αγγέλων εις τον κόλπον Αβραάμ· απέθανε δε και ο πλούσιος και ετάφη. 23. και εν τω άδη επάρας τους οφθαλμούς αυτού, υπάρχων εν βασάνοις, ορά τον Αβραάμ από μακρόθεν και Λάζαρον εν τοις κόλποις αυτού.
24. και αυτός φωνήσας είπε· πάτερ Αβραάμ, ελέησόν με και πέμψον Λάζαρον ίνα βάψη το άκρον του δακτύλου αυτού ύδατος και καταψύξη την γλώσσάν μου, ότι οδυνώμαι εν τη φλογί ταύτη.
25. είπε δε Αβραάμ· τέκνον, μνήσθητι ότι απέλαβες συ τα αγαθά σου εν τη ζωή σου, και Λάζαρος ομοίως τα κακά· νυν δε ώδε παρακαλείται, συ δε οδυνάσαι·
26. και επί πάσι τούτοις μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται, όπως οι θέλοντες διαβήναι ένθεν προς υμάς μη δύνωνται, μηδέ οι εκείθεν προς ημάς διαπερώσιν.
27. είπε δε· ερωτώ ουν σε, πάτερ, ίνα πέμψης αυτόν εις τον οίκον του πατρός μου·
28. έχω γαρ πέντε αδελφούς· όπως διαμαρτύρηται αυτοίς, ίνα μη και αυτοί έλθωσιν εις τον τόπον τούτον της βασάνου.
29. λέγει αυτώ Αβραάμ· έχουσι Μωϋσέα και τους προφήτας· ακουσάτωσαν αυτών.
30. ο δε είπεν· ουχί, πάτερ Αβραάμ, αλλ΄ εάν τις από νεκρών πορευθή προς αυτούς, μετανοήσουσιν.
31. είπε δε αυτώ· ει Μωϋσέως και των προφητών ουκ ακούουσιν, ουδέ εάν τις εκ νεκρών αναστή πεισθήσονται.

Δεν λέω, δεν γνωρίζω τα Μυστήρια του Ουρανού και εν πάσει περιπτώσει ο Θεός έχει τα απόλυτα σκήπτρα και όπου βούλεται γενικά νικάται η τάξις.

Αλλά; Μπορούμε να δεχόμαστε ελαφρά τη καρδία απόψεις όταν υπάρχει απέναντί τους σοβαρότατη Γραφική επισήμανση;

Το θέτω ως προβληματισμό.

Κωνσταντίνος
Άβαταρ μέλους
panos0
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 28, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από panos0 »

Υπαρχει ενας μπουσουλας, αλλα το ποιος μπορει να μεταβει, απο την κολαση στον παραδεισο δεν το ξερουμε, και ειναι ενα δυσκολοτατο θεμα.
....ουκ αφεθήσεται αυτω ούτε εν τω νυν αιώνι ούτε εν τω μέλλοντι.
Ομιλει ο Κυριος και βλεπουμε καθαρα οτι υπαρχουν αμαρτιες που συγχωρουνται ΚΑΙ ΜΕΤΑ θανατον.
Ας θυμησω τα περιστατικα με τον Αγιο Γρηγοριο τον Διαλογο και τον Τραιανο(?) στον οποιο Αγιο εμφανιστηκε "μετα εορτης" ο Κυριος και του εκανε την παρατηρηση (αφου βεβαια ειχε γινει το...καλο) να μην ξαναδεηθει για ασεβη, και το ομοιο του με την Θεοδωρα(?).
(δεν ειμαι σιγουρος για τα ονοματα)
Γινετε κατι τετοιο παντως, ισως πολυ σπανια.

Ο Κυριος οχι μονο ακουει την δεηση των αγιων αλλα και κατι παραπανω,
"και νυν εασον με(αφησε με) και θυμωθεις οργη εις αυτους εκτριψω αυτους" λεει ο Κυριος στον Μωυση.
Γιατι να μην βαλει ενας Αγιος και καποιον στον Παραδεισο?

Ο Κυριος Ιησους Χριστος ειναι ο κριτης και κατεχει τα κλειδια του Αδου και του θανατου, και λεει"....ελεησω ον αν ελεω και οικτιρησω ον αν οικτιρω....." δεν θα αδικησει κανενα, το ακρως αντιθετο μαλιστα ευκαιρια ζηταει για να βαλει το πλασμα του στον Παραδεισο.

Εδω να σημειωσω οτι ΔΕΝ υπαρχει καθαρτηριο πυρ, προκειτε για μια γελοια θα ελεγα αποψη, που δεν εχει λογικη, δειχνει την νομικιστικη αντιληψη των Παπικων, και ειναι και επικινδυνη απο πανω, γιατι μπορει να πει κανεις ενταξει, με 10 χρονακια στο πυρ θα παω στον Παραδεισο, δεν υπαρχει τριτη κατασταση πουθενα στην Γραφη, εαν θελει ο Κυριος να σωσει καποιον, τον σωζει αμεσως δεν χρειαζετε κ.πυρ, δεν θα ευχαριστηθει ο Κυριος με το κ.πυρ, δεν ειναι εκδικητικος, και τι ειδους φωτια ειναι αυτη που θα καει την ψυχη?
Dimokratis
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από Dimokratis »

konstantinoupolitis έγραψε: 26. και επί πάσι τούτοις μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται, όπως οι θέλοντες διαβήναι ένθεν προς υμάς μη δύνωνται, μηδέ οι εκείθεν προς ημάς διαπερώσιν.
Ο συγκεκριμένος λόγος του Αβραάμ έχει μεγάλο νόημα.
Από την στιγμή που ο άνθρωπος θα κολαστεί είναι εντελώς αδύνατον να μεταβεί μόνος του στον παράδεισο.Και εκεί βάζει τελεία ο Αβραάμ.
Στην παράκληση του πλουσίου να στείλει τον Δίκαιο Λάζαρο προς ενημέρωση των αδελφών του, ο Αβραάμ απέρριψε το αιτημά του γιατί οι άνθρωποι στην γη έχουν τον Μωυσή και τους προφήτες και ξέρουν τι πρέπει να κάνουνε για να σώσουν την ψυχή τους.Και φυσικά αν δεν τους ακολουθήσουνε ούτε και έναν δίκαιο θα ακολουθήσουνε.
Σκεπτόμενος τα παραπάνω λέω οτί αν η ζωή μου δεν είναι Χριστοκεντρική και
ξέρω τον Νόμο τι νόημα θα έχει τότε να μου στείλει ο Θεός κάποιον Άγιο εφόσον αρνούμαι να ακολουθήσω το Άγιο θελημά Του;
Δεν θα αρνηθώ την περίπτωση ο Θεός να στείλει έναν Δίκαιο για να με αφυπνίσει έστω και που ξέρω τι πρέπει να κάνω και δεν το κάνω.Ο Θεός προκειμένου να σώσει μία και μόνο μία ψυχή καταδέχετε επίσης να εμφανιστεί ο ίδιος.

Όταν όμως προσεύχεται ένας Άγιος εν ζωή για μία κολασμένη ψυχή τότε ο Θεός από αγάπη προς αυτόν ''κάνει υπακοή'' κατά κάποιο τρόπο και τον βγάζει από την κόλαση.Οι περιπτώσεις;Αμέτρητες.
Γέροντας Παίσιος,Γ.Εφραίμ Κατουνακιώτης,Γ.Ιωσήφ ησυχαστής,Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ κ.τ.λ.
Επομένως άλλη η περίπτωση της παραβολής του πλουσίου και άλλη η περίπτωση όταν ένας δίκαιος ή Άγιος εν ζωή προσεύχεται για έναν κολασμένο.Στην μεν πρώτη ο άνθρωπος δεν μπορεί να μετακινηθεί από την θέση του στην δε δεύτερη ο άνθρωπος μπορεί εφόσον ένας δίκαιος ή Άγιος θα προσευχηθεί για αυτόν.

Επίσης πιστεύω οτί δεν πρόκειται περί ιστοριών που κάποιος δίκαιος ή Άγιος εν ζωή έβγαλε από την κόλαση κάποιον άνθρωπο αλλά περί ζωντανών γεγονότων.Τέλος όλα αυτά τα γεγονότα δεν έχουν καμία σχέση με την πλανεμένη διδασκαλία των παπικών περί καθαρτηρίου πυρός.
lovebird
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 30, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από lovebird »

καλα ολα αυτα που λετε....αλλα προχτες ακουσα εναν παπα στον χαρδαβελα να αναφερει ενα βιβλιο ενος ρωσου μοναχου που λεει μεσα οτι οι ψυχες που πεθαινουν δεν εχουν παει ακομη στον παραδεισο ή την κολαση,αλλα βρισκονται σε αναμονη;
ερωτημα......
αν βρισκονται σε αναμονη...τοτε πώς γινεται να προσεχευτε καποιος για εναν πεθαμενο που ακομα δεν εχει κριθει;
ο ενας λεει οτι ειναι στην κολαση και με την προσευχη παει στον παραδεισο.....και ο αλλος οτι οι ψυχες βρισκονται εν αναμονη....... :roll:
PerlMaster
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 20, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Τρίτος πλανήτης από τον Ήλιο

Δημοσίευση από PerlMaster »

ο ενας λεει οτι ειναι στην κολαση και με την προσευχη παει στον παραδεισο.....και ο αλλος οτι οι ψυχες βρισκονται εν αναμονη.......
H δευτέρα παρουσία δεν έχει γίνει ακόμα lovebird οπότε δεν έχει γίνει κρίση και οι ψυχές δεν πάνε στο παράδεισο ή στην κόλαση .
Μέχρι τότε βρίσκονται σε αναμονή και μετά τον τελωνισμό πάνε σε ένα προσωρινό τόπο μέχρι να γίνει η δευτέρα παρουσία . Το μέρος δεν είναι κοινό για όλους , και οι ψυχές προγεύονται τον Παράδεισο ή τη κόλαση αναλόγως . Υπάρχουν πολλά μέρη εκεί . Άλλα είναι σκοτεινά και ο Θεός είναι μακριά , και άλλα είναι λουσμένα από το φως του Θεού .
Η θέση των ψυχών μπορεί να καλυτερέψει πολύ , ακόμα και να φύγει από τα σκοτεινά μέρη . Για αυτό το λόγο είναι και τα μνημόσυνα , η Εκκλησία δε κάνει κάτι περιττό . Για αυτό το λόγο είναι και οι προσευχές και οι ελεημοσύνες των συγγενών .
Αυτή η μετακίνηση της ψυχής σε αυτό το προσωρινό μέρος ίσως και να προοιωνίζει ανάλογη μετακίνηση και κατά τη τελική κρίση
lovebird
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 30, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από lovebird »

τί εννοεις οταν λες τελωνισμο;
περνανε τελωνειο οι ψυχες; :roll: :roll: :roll:
PerlMaster
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 20, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Τρίτος πλανήτης από τον Ήλιο

Δημοσίευση από PerlMaster »

ναι , την τρίτη μέρα μετά τη κοίμηση
lovebird
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 30, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από lovebird »

κατι ελεγε ο χαρδαβελας χτες βραδυ......οτι μετρηθηκε με οργανα οτι η ενεργεια-ψυχη(;) φευγει απο το σωμα ολοκληρωτικα σε 1-5 ημερες...με συνηθη χρονο τις τρεις ημερες................. :roll:

και οταν λες τελωνειο.......τί ακριβως θα κανουμε στο τελωνειο;
θα πληρωσουμε δασμους για οτι κουβαλει η ψυχουλα μας; 8O
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικά Ερωτήματα”