Σελίδα 4 από 5

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 7:16 am
από Byzantine_Spirit
Teri έγραψε:Ποια είναι λοιπόν η θέση της Ορθοδοξίας απέναντι στην υιοθεσία;
Απάντηση:
Όποια είναι και η θέση του Χριστού.

Δεν είπε ο Χριστός να αγαπάμε τον πλησίον;
Δεν είπε να προσφέρουμε σε φτωχούς, εγκαταλελειμένους, κατατρεγμενους κ.λ.π.;
Πόσο μάλλον να πάρουμε ένα παιδάκι απο το ορφανοτροφείο που δεν έχει στον ήλιο μοίρα και να του προσφέρουμε ένα σπίτι, φαγητό, στοργή και αγάπη.
Τι καλύτερη πράξη απο αυτή;
Μα θέλει και ρώτημα;
Η θέσεις της Ορθοδοξίας εννοείται πως ακολουθούν τις θέσεις του Χριστού.
Τι άλλο θα μπορούσαν να ακολουθούν;

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 7:28 am
από eleimon
Teri έγραψε:
eleimon έγραψε: Λαθος υπαρχει και αυτη η κατηγορια γονιων κι εχω παραδειγμα με γονεις που υιοθετησαν παιδι απλα για τον περιγυρο...για να μη τους λυπουνται...και εφτασαν σε σημειο να το πεταξουν στα αζητητα...τρομερο μεν πραγματικο δε
Ένα παράδειγμα δεν μπορεί να αποτελέσει αφορμή για γενικεύσεις. Μπορεί όπως λες να υπάρχει "και αυτή η κατηγορία γονιών" αλλά περιλαμβάνει πολύ περισσότερους βιολογικούς γονείς που έκαναν και μεγαλώνουν παιδιά για τους εντελώς λάθος λόγους, και ελάχιστους θετούς.
Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι θετοί γονείς είναι ΓΟΝΕΙΣ με όλη τη σημασία της λέξεως. Είναι άνθρωποι με περίσσευμα αγάπης και μεγάλη ανιδιοτέλεια. Δεν τους αξίζουν τέτοιες γενικεύσεις.
Ποσες φορες πανω σε θεματα δεν εχουμε αναφερθει σε παραδειγματα κοιταζουμε παντα ποια ειναι η πλειοψηφεια???....λεμε απλα οτι υπαρχει κι αυτη η κατηγορια,δε καταλαβαινω τωρα για ποιο πραγμα εχουμε αντιπαραθεση...συμφωνω μαζι σου ως προς το οτι οι περισσοτεροι θετοι γονεις ειναι καλυτεροι απ τους πραγματικους αλλα απλα κανουμε και μια αναφορα σε καποιους που δεν αξιζουν να λεγονται ανθρωποι οχι γονεις με τις πραξεις τους..
Τελος παντων επειδη δεν εχω σκοπο να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν αν κατι προσβαλλει καποιον ας το αφαιρεσει..

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 7:32 am
από panosgreece
Ότι δε γίνεται ανθρωπίνως να το αναθέτουμε στο Θεό. Είναι εγωιστικό να επιμένουμε.

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 7:39 am
από eleimon
panosgreece έγραψε:Ότι δε γίνεται ανθρωπίνως να το αναθέτουμε στο Θεό. Είναι εγωιστικό να επιμένουμε.
Γιατι βρε Πανο μου το λες αυτο?...δεν ειναι ευλογια Θεου να δωσεις μια οικογενεια σ αυτα τα αθωα πλασματακια?...δε το βλεπω εγωιστικο συγγνωμη που το λεω,αλλα εχω παντα κατα νου και το τι ελεγε ο παππουλης μας....δεν ηταν αρνητικος στο θεμα της υιοθεσιας

Ό Θεός σε πολλούς δεν δίνει παιδιά, λέει ο γέροντας Παίσιος, για να αγαπήσουν τα παιδιά όλου του κόσμου σαν δικά τους και να βοηθήσουν για την πνευματική τους αναγέννηση.

Κάποιος δεν είχε παιδιά, αλλά, όταν έβγαινε από το σπίτι του, όλα τα παιδιά της γειτονιάς έτρεχαν κοντά του και τον περιτριγύριζαν με πολλή αγάπη. Δεν τον άφηναν να πάει στην δουλειά του. Βλέπετε, ό Θεός δεν του έδωσε δικά του παιδιά, αλλά του χάρισε την ευλογία να τον αγαπούν σαν πατέρα όλα τα παιδιά της γειτονιάς του και με τον τρόπο του να τα βοηθάει πνευματικά. Τα κρίματα του Θεού είναι άβυσσος.
Άλλοτε πάλι ό Θεός δεν δίνει παιδιά, για να βολεύεται και κανένα ορφανό.

Είχα γνωρίσει κάποτε έναν καλό Χριστιανό, που εξασκούσε το επάγγελμα του δικηγόρου. Όταν πέρασα μια φορά από την πόλη που έμενε, τον επισκέφτηκα και ή πολλή καλοσύνη του με έκαμψε να παραμείνω και να φιλοξενηθώ μια μέρα στο σπίτι του. Γνώρισα και την σύζυγο του, που του έμοιαζε και αυτή στις αρετές. Και από μεν την σύζυγο έμαθα για την πνευματική ζωή του συζύγου, από δε τον σύζυγο για την πνευματική κατάσταση της συζύγου. Αργότερα έμαθα γι' αυτούς και από πολλούς Χριστιανούς, που τους γνώριζαν, γιατι τους είχαν ευεργετήσει.

Ο άνθρωπος αυτός του Θεού εξασκούσε τίμια το επάγγελμα του δικηγόρου. Εάν έβλεπε ότι κάποιος ήταν απατεώνας, όχι μόνο δεν αναλάμβανε την υπόθεση, αλλά και τον ήλεγχε αυστηρά, για να συνέλθει. Εάν έβλεπε ένοχο, αλλά μετανοιωμένο, προσπαθούσε να συμβιβάσει κάπως τα πράγματα ή να ελαττωθεί ή ποινή. Εάν έβλεπε φτωχό αδικημένο, δεν έπαιρνε καθόλου χρήματα και προσπαθούσε στην δίκη να δικαιωθεί. Ζούσε πολύ απλά, και έτσι τα λίγα χρήματα που έβγαζε του έφθαναν, ακόμη και για να βοηθάει φτωχές οικογένειες. Το σπίτι του πιστού δικηγόρου ήταν μια πραγματική πνευματική όαση μέσα στην Σαχάρα της πόλεως. Εκεί μαζεύονταν άνθρωποι πονεμένοι, φτωχοί, άνεργοι, με οικογενειακά προβλήματα, στους οποίους συμπαραστεκόταν σαν καλός πατέρας. Είχε και γνωστούς σε διάφορες θέσεις και, όποιον έπαιρνε τηλέφωνο, για να εξυπηρέτηση κάποιον για καμιά δουλειά, για αρρώστιες κλπ., κανείς δεν του έλεγε «όχι», γιατί όλοι τον αγαπουσαν και τον εκτιμούσαν.
Με τον ίδιο τρόπο εργαζόταν και ή γυναίκα του. Βοηθούσε φτωχά παιδιά ή νέους που είχαν δυσκολίες στις σπουδές τους. Σαν μάνα την είχαν.

Κάποια στιγμή όμως μου εξέφρασε ένα παράπονο. «Όταν παντρεύτηκα, πάτερ, μου είπε, αμέσως παραιτήθηκα από καθηγήτρια, γιατί είπα να γίνω μια καλή μητέρα. Ζητούσα από τον Χριστό να μου δώσει ακόμη και είκοσι παιδιά, αλλά δυστυχώς ούτε ένα δεν μου έδωσε».

Τότε της είπα: «Εσύ, αδελφή, έχεις περισσότερα από πεντακόσια παιδιά, και ακόμη παραπονιέσαι; Ο Χριστός είδε την αγαθή σου προαίρεση και θα σε ανταμείψει γι' αυτήν. Τώρα που βοηθάς για την πνευματική αναγέννηση τόσων παιδιών, γίνεσαι καλύτερη μητέρα από πολλές μητέρες και ξεπερνάς και όλες τις πολύτεκνες μητέρες. Θα έχεις και μεγαλύτερο μισθό, γιατί με την πνευματική αναγέννηση εξασφαλίζονται τα παιδιά πνευματικά στην αιώνια ζωή».


Είχαν εν τω μεταξύ υιοθετήσει μια κοπέλα και της είχαν γράψει την περιουσία τους. Αυτή τους γηροκόμησε και, όταν αναπαύτηκαν, πήγε σε Μοναστήρι - αν και το σπίτι τους ήταν σαν Μοναστήρι, γιατί διαβάζονταν όλες οι Ακολουθίες.

Στον Εσπερινό και στο Απόδειπνο είχαν και άλλους εν Χριστώ αδελφούς" Μεσονυκτικό και Όρθρο τα διάβαζαν οι τρεις. Οι ευλογημένες αυτές ψυχές πολλές ψυχές πονεμένων ανέπαυσαν. Ό Θεός να ανάπαυση και αυτούς.
Γι' αυτό λέω ότι ό μεγαλύτερος και καλύτερος πολύτεκνος είναι ό άνθρωπος που αναγεννήθηκε πνευματικά και βοηθάει για την πνευματική αναγέννηση των παιδιών όλου του κόσμου, για να εξασφαλίσουν τις ψυχές τους στον Παράδεισο.
Μερικοί, Γέροντα, που δεν μπορούν να κάνουν παιδιά, σκέφτονται να υιοθετήσουν κάποιο παιδάκι.
Ναι, καλύτερα να υιοθετήσουν. Δεν πρέπει όμως να επιμένουν. Αυτό που θέλει ό άνθρωπος δεν είναι πάντοτε και το θέλημα του Θεού.
Γέροντα, οι θετοί γονείς πρέπει σε κάποια ηλικία να πουν στο παιδί ότι το έχουν υιοθετήσει;
Ε, το καλύτερο είναι να το πουν στο παιδί σε κάποια ηλικία. Άλλα αυτό που έχει σημασία είναι να αγαπούν πολύ και σωστά το παιδί. Υπάρχουν παιδιά που ζουν με τους πραγματικούς γονείς τους και αγαπούν άλλους ανθρώπους πιο πολύ, γιατί οι γονείς τους δεν έχουν αγάπη.

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 10:46 am
από fosterer
panosgreece έγραψε:Ότι δε γίνεται ανθρωπίνως να το αναθέτουμε στο Θεό. Είναι εγωιστικό να επιμένουμε.
Υπάρχει περίπτωση να θέλει ο Θεός να μην αποκτήσει κάποιος παιδί? Και αν ναι,για ποιον λόγο?
Υπάρχει περίπτωση να θέλει ο Θεός να αποκτούν παιδιά,παιδεραστές,ανώμαλοι και βίαιοι άνθρωποι?
Απλά ο καθένας μας παλεύει για την ευτυχία του όπως μπορεί και μαζί με την Θεία θέληση ή τα καταφέρνει ή αποτυγχάνει!

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 11:23 am
από vasilikirimp
Με προσοχή διάβασα τις τοποθετήσεις των μελών είναι ένα θέμα που θέλει τόλμη για συζήτηση
θέλει υπέρβαση του εαυτού μας
σωστές οι τοποθετήσεις και αντιγραφές άλλων αλλά αν τέθηκε το θέμα προς συζήτηση σημαίνει ότι κουβεντιάζουμε μεταξύ μας .... ξεκινώντας απο τη δική μας άποψη ..... δύσκολο εγχείρημα.......

καταθέτοντας βέβαια και τη θέση της ορθοδοξίας .....

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 11:57 am
από yiorgos31
...Στις περιπτώσεις όμως όπου η μη αποδοχή του θείου θελήματος της ατεκνίας θέτει σε κίνδυνο την ενότητα του ζεύγους, προτείνεται η λύση της υιοθεσίας (Γιούλτση 1999). Η υιοθεσία ορφανών, απόρων και εγκαταλελειμμένων παιδιών είναι μια λύση που προβάλλεται, για να ικανοποιηθεί η φυσική επιθυμία απόκτησης τέκνων από τα στείρα ζευγάρια. Έρευνες εξάλλου έχουν δείξει ότι το 40% των ζευγαριών που είναι σε λίστα αναμονής για εξωσωματική γονιμοποίηση, έχουν κάνει αίτηση για υιοθεσία (Hazetline and Mazure 1985). Εάν η λύση της υιοθεσίας για ποικίλους και ειδικούς λόγους δεν είναι εφικτή, στα πλαίσια της ποιμαντικής αντιμετώπισης της στειρότητας, θα μπορούσε να υιοθετηθεί από την εκκλησία η ομόλογη εξωσωματική γονιμοποίηση, με βασική προϋπόθεση τον οφειλόμενο σεβασμό στο κάθε έμβρυο (Παρασκευαΐδη 1988).
Από την ιστοσελίδα της Εκκλησίας της Ελλάδας

Γενικά πού είναι το κακό στην υιοθεσία ακόμα δεν το έχω καταλάβει... στο ότι μερικοί μπορεί να μην αποδειχτούν αντάξιοι των προσδοκιών? γιατί οι φυσικοί γονείς είναι καλύτεροι...? η αγάπη προέρχεται από την καθαρή καρδιά κι όχι από τη βιολογική ανάγκη και επιταγή...

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 12:58 pm
από panosgreece
eleimon έγραψε:
panosgreece έγραψε:Ότι δε γίνεται ανθρωπίνως να το αναθέτουμε στο Θεό. Είναι εγωιστικό να επιμένουμε.
Γιατι βρε Πανο μου το λες αυτο?...δεν ειναι ευλογια Θεου να δωσεις μια οικογενεια σ αυτα τα αθωα πλασματακια?...δε το βλεπω εγωιστικο συγγνωμη που το λεω,αλλα εχω παντα κατα νου και το τι ελεγε ο παππουλης μας....δεν ηταν αρνητικος στο θεμα της υιοθεσιας

Ό Θεός σε πολλούς δεν δίνει παιδιά, λέει ο γέροντας Παίσιος, για να αγαπήσουν τα παιδιά όλου του κόσμου σαν δικά τους και να βοηθήσουν για την πνευματική τους αναγέννηση.

Κάποιος δεν είχε παιδιά, αλλά, όταν έβγαινε από το σπίτι του, όλα τα παιδιά της γειτονιάς έτρεχαν κοντά του και τον περιτριγύριζαν με πολλή αγάπη. Δεν τον άφηναν να πάει στην δουλειά του. Βλέπετε, ό Θεός δεν του έδωσε δικά του παιδιά, αλλά του χάρισε την ευλογία να τον αγαπούν σαν πατέρα όλα τα παιδιά της γειτονιάς του και με τον τρόπο του να τα βοηθάει πνευματικά. Τα κρίματα του Θεού είναι άβυσσος.
Άλλοτε πάλι ό Θεός δεν δίνει παιδιά, για να βολεύεται και κανένα ορφανό.

Είχα γνωρίσει κάποτε έναν καλό Χριστιανό, που εξασκούσε το επάγγελμα του δικηγόρου. Όταν πέρασα μια φορά από την πόλη που έμενε, τον επισκέφτηκα και ή πολλή καλοσύνη του με έκαμψε να παραμείνω και να φιλοξενηθώ μια μέρα στο σπίτι του. Γνώρισα και την σύζυγο του, που του έμοιαζε και αυτή στις αρετές. Και από μεν την σύζυγο έμαθα για την πνευματική ζωή του συζύγου, από δε τον σύζυγο για την πνευματική κατάσταση της συζύγου. Αργότερα έμαθα γι' αυτούς και από πολλούς Χριστιανούς, που τους γνώριζαν, γιατι τους είχαν ευεργετήσει.

Ο άνθρωπος αυτός του Θεού εξασκούσε τίμια το επάγγελμα του δικηγόρου. Εάν έβλεπε ότι κάποιος ήταν απατεώνας, όχι μόνο δεν αναλάμβανε την υπόθεση, αλλά και τον ήλεγχε αυστηρά, για να συνέλθει. Εάν έβλεπε ένοχο, αλλά μετανοιωμένο, προσπαθούσε να συμβιβάσει κάπως τα πράγματα ή να ελαττωθεί ή ποινή. Εάν έβλεπε φτωχό αδικημένο, δεν έπαιρνε καθόλου χρήματα και προσπαθούσε στην δίκη να δικαιωθεί. Ζούσε πολύ απλά, και έτσι τα λίγα χρήματα που έβγαζε του έφθαναν, ακόμη και για να βοηθάει φτωχές οικογένειες. Το σπίτι του πιστού δικηγόρου ήταν μια πραγματική πνευματική όαση μέσα στην Σαχάρα της πόλεως. Εκεί μαζεύονταν άνθρωποι πονεμένοι, φτωχοί, άνεργοι, με οικογενειακά προβλήματα, στους οποίους συμπαραστεκόταν σαν καλός πατέρας. Είχε και γνωστούς σε διάφορες θέσεις και, όποιον έπαιρνε τηλέφωνο, για να εξυπηρέτηση κάποιον για καμιά δουλειά, για αρρώστιες κλπ., κανείς δεν του έλεγε «όχι», γιατί όλοι τον αγαπουσαν και τον εκτιμούσαν.
Με τον ίδιο τρόπο εργαζόταν και ή γυναίκα του. Βοηθούσε φτωχά παιδιά ή νέους που είχαν δυσκολίες στις σπουδές τους. Σαν μάνα την είχαν.

Κάποια στιγμή όμως μου εξέφρασε ένα παράπονο. «Όταν παντρεύτηκα, πάτερ, μου είπε, αμέσως παραιτήθηκα από καθηγήτρια, γιατί είπα να γίνω μια καλή μητέρα. Ζητούσα από τον Χριστό να μου δώσει ακόμη και είκοσι παιδιά, αλλά δυστυχώς ούτε ένα δεν μου έδωσε».

Τότε της είπα: «Εσύ, αδελφή, έχεις περισσότερα από πεντακόσια παιδιά, και ακόμη παραπονιέσαι; Ο Χριστός είδε την αγαθή σου προαίρεση και θα σε ανταμείψει γι' αυτήν. Τώρα που βοηθάς για την πνευματική αναγέννηση τόσων παιδιών, γίνεσαι καλύτερη μητέρα από πολλές μητέρες και ξεπερνάς και όλες τις πολύτεκνες μητέρες. Θα έχεις και μεγαλύτερο μισθό, γιατί με την πνευματική αναγέννηση εξασφαλίζονται τα παιδιά πνευματικά στην αιώνια ζωή».


Είχαν εν τω μεταξύ υιοθετήσει μια κοπέλα και της είχαν γράψει την περιουσία τους. Αυτή τους γηροκόμησε και, όταν αναπαύτηκαν, πήγε σε Μοναστήρι - αν και το σπίτι τους ήταν σαν Μοναστήρι, γιατί διαβάζονταν όλες οι Ακολουθίες.

Στον Εσπερινό και στο Απόδειπνο είχαν και άλλους εν Χριστώ αδελφούς" Μεσονυκτικό και Όρθρο τα διάβαζαν οι τρεις. Οι ευλογημένες αυτές ψυχές πολλές ψυχές πονεμένων ανέπαυσαν. Ό Θεός να ανάπαυση και αυτούς.
Γι' αυτό λέω ότι ό μεγαλύτερος και καλύτερος πολύτεκνος είναι ό άνθρωπος που αναγεννήθηκε πνευματικά και βοηθάει για την πνευματική αναγέννηση των παιδιών όλου του κόσμου, για να εξασφαλίσουν τις ψυχές τους στον Παράδεισο.
Μερικοί, Γέροντα, που δεν μπορούν να κάνουν παιδιά, σκέφτονται να υιοθετήσουν κάποιο παιδάκι.
Ναι, καλύτερα να υιοθετήσουν. Δεν πρέπει όμως να επιμένουν. Αυτό που θέλει ό άνθρωπος δεν είναι πάντοτε και το θέλημα του Θεού.
Γέροντα, οι θετοί γονείς πρέπει σε κάποια ηλικία να πουν στο παιδί ότι το έχουν υιοθετήσει;
Ε, το καλύτερο είναι να το πουν στο παιδί σε κάποια ηλικία. Άλλα αυτό που έχει σημασία είναι να αγαπούν πολύ και σωστά το παιδί. Υπάρχουν παιδιά που ζουν με τους πραγματικούς γονείς τους και αγαπούν άλλους ανθρώπους πιο πολύ, γιατί οι γονείς τους δεν έχουν αγάπη.


Μερικοί, Γέροντα, που δεν μπορούν να κάνουν παιδιά, σκέφτονται να υιοθετήσουν κάποιο παιδάκι.
Ναι, καλύτερα να υιοθετήσουν. Δεν πρέπει όμως να επιμένουν. Αυτό που θέλει ό άνθρωπος δεν είναι πάντοτε και το θέλημα του Θεού.


ΕΣΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ

ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ;;


ΜΕ ΑΥΤΟ [ Ότι δε γίνεται ανθρωπίνως να το αναθέτουμε στο Θεό. Είναι εγωιστικό να επιμένουμε.]

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ;

ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ COPY \ PASTE ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΛΕΩ ...........

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 2:36 pm
από eleimon
panosgreece έγραψε:[Μερικοί, Γέροντα, που δεν μπορούν να κάνουν παιδιά, σκέφτονται να υιοθετήσουν κάποιο παιδάκι.
Ναι, καλύτερα να υιοθετήσουν. Δεν πρέπει όμως να επιμένουν. Αυτό που θέλει ό άνθρωπος δεν είναι πάντοτε και το θέλημα του Θεού.


ΕΣΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ

ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ;;


ΜΕ ΑΥΤΟ [ Ότι δε γίνεται ανθρωπίνως να το αναθέτουμε στο Θεό. Είναι εγωιστικό να επιμένουμε.]

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ;

ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ COPY \ PASTE ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΛΕΩ ...........
Το ξερω οτι το λες με αγαπη.....ειδα τι εγραψα... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Αν δεν ειναι εκ Θεου να αποκτησεις ενα παιδακι ειτε φυσιολογικα ειτε με υιοθεσια ειτε με αλλες ιατρικες παρεμβασεις....δεν αποκτας.Εξαντλεις ομως καθε ανθρωπινη δυνατοτητα..οταν θελεις κατι τοσο πολυ. :wink:

Re: Ορθοδοξία και υιοθεσία

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 23, 2009 2:45 pm
από panosgreece
eleimon έγραψε:
panosgreece έγραψε:[Μερικοί, Γέροντα, που δεν μπορούν να κάνουν παιδιά, σκέφτονται να υιοθετήσουν κάποιο παιδάκι.
Ναι, καλύτερα να υιοθετήσουν. Δεν πρέπει όμως να επιμένουν. Αυτό που θέλει ό άνθρωπος δεν είναι πάντοτε και το θέλημα του Θεού.


ΕΣΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ

ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ;;


ΜΕ ΑΥΤΟ [ Ότι δε γίνεται ανθρωπίνως να το αναθέτουμε στο Θεό. Είναι εγωιστικό να επιμένουμε.]

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ;

ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ COPY \ PASTE ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΟ ΛΕΩ ...........
Το ξερω οτι το λες με αγαπη.....ειδα τι εγραψα... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Αν δεν ειναι εκ Θεου να αποκτησεις ενα παιδακι ειτε φυσιολογικα ειτε με υιοθεσια ειτε με αλλες ιατρικες παρεμβασεις....δεν αποκτας.Εξαντλεις ομως καθε ανθρωπινη δυνατοτητα..οταν θελεις κατι τοσο πολυ. :wink:


:wink: :wink: :wink: