Η παρακάτω επιστολή έχει σταλθεί στη εφημερίδα "Καθημερινή" και πιθανώς να δημοσιευθεί και στο περιοδικό "ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΙΚΗΝ" καθώς και "Η ΔΡΑΣΙΣ ΜΑΣ". Και αφορά για το σάλο που προκλήθηκε στα δικαστήρια για την τέλεση του αγιασμού!
κ. Διευθυντά,
Στην έγκριτη εφημερίδα σας και συγκεκριμένα στη στήλη των αναγνωστών, δημοσιεύτηκε την 23/9/2006 επιστολή του Επίτιμου Πρόεδρου του Άρειου Πάγου κ. Στέφ. Ματθία με την οποία ζωηρά επιδοκίμαζε κι επικροτούσε, την έγγραφη αντίσταση, όπως χαρακτηριστικά ανέγραφε, των τριάντα (30) δικαστών του Συμβούλιου της Επικρατείας, που δήλωσαν ότι δεν θα παραστούν στη γραφική τελετή του «αγιασμού», που επανήλθε και πάλι μετά από οκταετή διακοπή κατά τη φετινή έναρξη του δικαστικού έτους από την νέα ηγεσία του Σ. τ Ε. Τούτο κατά την άποψη του, σηματοδοτούσε ενέργειες και πράξεις για μη ισότιμη αντιμετώπιση των οπαδών (sic!) όλων των δογμάτων στη χώρα μας.
Επειδή οι εξαιρετικά περιορισμένες γνώσεις μου περί τα νομικά, δεν με βοηθούν να αντικρούσω με μία επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση τις αιτιάσεις του παραπάνω τ. ανώτατου δικαστή , όπως δηλαδή αυτή της επίκλησης του Συντάγματος κατά οποίο η επικρατούσα θρησκεία στην Πατρίδα μας είναι αυτή της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, ούτε περισσότερο βέβαια να επικαλεστώ τις διακηρύξεις όλων ανεξαίρετα των Εθνοσυνελεύσεων των Ελλήνων αμέσως μετά την Επανάσταση του’21, η ακόμη να κάνω χρήση αποσπασμάτων από τα απομνημονεύματα του Γέρου του Μοριά ή τις επιστολές από τα « οράματα και θάματα » του Στρατηγού Μακρυγιάννη, περιορίζομαι να διατυπώσω συνοπτικά ως απλός πολίτης, τις παρακάτω σκέψεις και τα ερωτήματα ενός κοινού νου, που γεννήθηκαν κατά την ανάγνωση της εν λόγω επιστολής :
1. Είναι δυνατόν οι οικονομικοί μετανάστες που οι περισσότεροι τους δεν είναι νόμιμοι και φιλοξενούνται στη χώρα μας,- των οποίων η συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου είναι όντως αξιομνημόνευτη –αντί να σέβονται και να τιμούν τη χώρα που τους φιλοξενεί και τους τρέφει, να προσπαθούν – αν όντως πράγματι συμβαίνει τούτο - να επιβάλλουν στους Έλληνες τα δικά τους ήθη, έθιμα, παραδόσεις, θρησκεία κ.λ.π. και μάλιστα κατά τις επίσημες εκδηλώσεις του Ελληνικού Κράτους ; Δεν είναι θεσμικά κατοχυρωμένοι τόσο η ανεξιθρησκία και η ελεύθερη άσκηση των θρησκευτικών καθηκόντων των Πολιτών της και, οι διακριτοί ρόλοι Πολιτείας και Εκκλησίας στο Σύνταγμα της Πατρίδας μας ;
2. Είναι δυνατόν ο Πρόεδρος Δημοκρατίας που πρόσφατα μάλιστα παρέστη (3.10.06) στην σχετική τελετή που έγινε στο κτίριο της Παλιάς Βουλής προς τιμή του προστάτη του Δικαστικού Σώματος Αγ. Διονυσίου του Αρεοπαγίτη, να απόφευγε να συμμετάσχει, επειδή πιθανόν θα συγκρούονταν με τα θρησκευτικά αισθήματα μιας μερίδας Πολιτών του Κράτους του, πού πρεσβεύουν άλλη θρησκεία ;
3. Είναι δυνατόν στους εκλεγμένους αντιπροσώπους της νομοθετικής εξουσίας, τη Βουλή των Ελλήνων – που θεσπίζει τους νόμους με τους οποίους δικάζονται οι πολίτες, Έλληνες και μη – ή στην εκτελεστική εξουσία δηλ. τη Κυβέρνηση, να απαγορεύεται η επιτέλεση της συμβολικής πράξης του αγιασμού ή η ορκωμοσία τους , επειδή θεσπίζουν και εφαρμόζουν νόμους που απευθύνονται και σε πιστούς άλλων θρησκειών η δογμάτων ; Μήπως εκ του λόγου τούτου προέκυψε, καμία διάκριση σε βάρος των ξένων μεταναστών που ζουν στην χώρα μας ; Υπενθυμίζω τη πρόσφατη ακόμη ανακοίνωση της κας. Υπουργού Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων, για την χρηματοδότηση κατασκευής, Μωαμεθανικού Τεμένους, ως Δημόσιου Ιδρύματος ,στον Ελαιώνα της Αθήνας , με το ποσό των 15.000.000,00 € .
4. Είναι δυνατόν να πιστέψει κανείς ότι οι Δικαστές της ανεξάρτητης Ελληνικής Δικαιοσύνης που βρίσκονται στην έδρα υπό το βλέμμα της εικόνας του Ιησού - και που όντως ορκίζονται ενώπιον του Ευαγγελίου , όπως πιστεύω ότι έχει πράξει κατά το παρελθόν και ο συγκεκριμένος τ. ανώτατος δικαστής - να μην
απονέμουν δικαιοσύνη στους αλλοδαπούς συμπολίτες μας, επειδή πρεσβεύουν άλλη θρησκεία από αυτή που επικρατεί στη χώρα μας ;
‘Όλοι μας όμως γνωρίζουμε, ότι ο δικαστής δικάζει με βάση τους
Νόμους του Κράτους, την κρίση και τη συνείδησή του.
Μήπως η Χριστιανική Κοσμοθεωρία που αγκαλιάζει όλο τον κόσμο , του
υπαγορεύει λόγους διαφορετικής μεταχείρισης –έξω από τους νόμους του
Κράτους - σε βάρος των ετερόδοξων, των ετερόθρησκων και των άθεων ;
Είναι δυνατόν να δικάζει αντίθετα με το πνεύμα και τις αρχές της
πίστης του και να βρίσκεται διαρκώς σε πλήρη αντιδιαστολή με τις
διακηρύξεις, τις διδαχές και τις προτροπές του κορυφαίου του Απόστολου
των Εθνών Παύλου που μιλάει για « Η αγάπη τω πλησίον κακόν ούκ
εργάζεται πλήρωμα ούν νόμου η αγάπη »( προς Ρωμαίους κεφ. ιγ΄-10 ) ή
ετέρα « Οπου ουκ ένι Έλλην και Ιουδαίος , βάρβαρος , Σκύθης ,δούλος,
ελεύθερος » ( προς Κολασσαείς κεφ. γ ΄11), ή «ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ… » ( προς Γαλάτας Επιστολή κεφ. γ΄ 28)
Μήπως τέλος δημιουργείται μείζον πρόβλημα και τίθεται θέμα πλέον
αναψηλάφησης και επανεξέτασης των μέχρι σήμερα διεξαχθεισών δικών
από τους δικαστές εκείνους που λάμβαναν μέρος σε αυτές τις γραφικές
τελετές « αγιασμού » ; Γιατί τόσα χρόνια δεν ακούστηκε το παραμικρό και
δεν καταγγέλθηκε η απονομή μίας τέτοιας δικαιοσύνης ;
5. Έχει διαπιστώσει κανείς καμία διάκριση σε βάρος Ελλήνων πολιτών, Ρωμαιοκαθολικών , Ευαγγελικών, Ιουδαίων , Μωαμεθανών , που υπηρετούν στις Ένοπλες Δυνάμεις και πολλών παιδιών αλλόθρησκων πολιτών που φοιτούν σε Δημόσια σχολεία που χρηματοδοτεί η Ελληνική Πολιτεία ;
Έχει δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα με τον αγιασμό κατά την
έναρξη της σχολικής περιόδου παρόντων και των ξένων μαθητών; Έχει
ακουστεί κανένα παράπονο εθνικού ή θρησκευτικού ρατσισμού από τη
συμπεριφορά του ταπεινού και σεμνού ¨Έλληνα δάσκαλου που βάζει όλη την
δύναμη της ψυχής του ;
Ο ίδιος ο Κύριος είναι γνωστό ότι δεν έκανε καμία διάκριση στους προσερχομένους στις ομιλίες και τα κηρύγματά του ανθρώπους, πράγμα που φάνηκε καθαρά όταν υποδέχτηκε τους Έλληνες εθνικούς και αναφώνησε το γνωστό «ελήλυθεν η ώρα να δοξασθή ο Υιός του ανθρώπου (κατά Ιωάννη κεφ. ιβ΄-23)» ; Είναι δυνατόν κάποιος που πρεσβεύει και υπακούει σε αυτά που διακηρύσσει ξεκάθαρα η Χριστιανική θρησκεία να αντιμετωπίζει διαφορετικά τους συνανθρώπους του και να προβαίνει σε διακρίσεις με βάση τη θρησκεία ,το χρώμα ή την εθνικότητα τους ;
Θέλω να πιστεύω ειλικρινά ότι η ατυχής φράση του κ. τέως Προέδρου του Αρείου Πάγου, δε σημαίνει σε καμία περίπτωση προσβλητική η υποτιμητική συμπεριφορά προς την τροφό Εκκλησία – πράγμα ξένο προς τα ήθη της Δημοκρατίας μας - και ότι κάποιες λέξεις που μεταχειρίζεται μέσα σε εισαγωγικά, όπως περί «ευλογίας» και «φώτισης» είναι προϊόν βεβιασμένης απόφασης, μη ορθής ενημέρωσης, κακής πληροφόρησης και σε καμία περίπτωση εκτιμώ αποτέλεσμα συνειδητής και ηθελημένης συμπεριφοράς .
Αθήνα 14/10/2006
Κοραή 4 10564
Με τιμή
ΑΝΔΡΕΑΣ Θ. ΜΑΝΤΗΣ
ΔΙΠΛ. ΜΗΧ/ΓΟΣ – ΗΛ/ΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ε.Μ.Π.
Η τέλεση του Αγιασμού στα Δικαστήρια!!! (Ανδρέας Θ. Μάντης)
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
-
Intergallactic
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 151
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 10, 2006 5:00 am
- Επικοινωνία: