Περι Ορθοδόξων, Κ.Ο.Χ. και Γ.Ο.Χ.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 20, 2007 8:25 am
Το κείμενο αυτό το έγραψα εχθές ως απάντηση σε θέμα που ως συνήθως κλειδώθηκε. Θεωρώ προσωπικά πως ξεφεύγει κατα πολύ απο την προσωπική του διάσταση και γι΄αυτό ανοίγω νέα δημοσίευση, θεωρώντας ότι αφορά και άλλους.
Δεν επιθυμώ να μπεί ξανά, χωρίς να ερωτηθώ καν, στο κλειστό forum. Δεν καθόμαστε να φάμε τις ώρες μας, για να μετατιθέμεθα με ένα πάτημα όπου ο καθε συντονιστής νομίζει. Αν ήθελα να γράψω γι΄αυτό στο κλειστό forum, θα συνέχιζα να το γράφω στο κλειστό forum.
Δεν επιθυμώ να μπεί ξανά, χωρίς να ερωτηθώ καν, στο κλειστό forum. Δεν καθόμαστε να φάμε τις ώρες μας, για να μετατιθέμεθα με ένα πάτημα όπου ο καθε συντονιστής νομίζει. Αν ήθελα να γράψω γι΄αυτό στο κλειστό forum, θα συνέχιζα να το γράφω στο κλειστό forum.