Διαζυγιο

Διάφορα Θέματα που δεν μπορούν να είναι σε άλλη κατηγορία

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Διαζυγιο

Δημοσίευση από smarti »

Διαβαζοντας σημερα καποια πραγματα ,για το γαμο(Η επνευση μου ηρθε απο τον Ηλια)σκεφτηκα,οι χριστανοι κανει να χωριζουν?Αν χωρισουν εχουν διαπραξη σοβαρη αμαρτια?Τελικα τι ειναι σωστο?Να εισαι με καποιον μαζι επι χρονια και να μην εισαι ευτυχισμενος η να χωρισεις και να βρεις την ευτυχια.Ποιο ειναι το σωστο? :roll: :roll:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
panosgreece
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2941
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 07, 2008 5:00 am

Δημοσίευση από panosgreece »

το να βρεις την ευτιχια ειναι αλλο .....
το να χωρισεις γιατι δεν παει αλλο ναι

βασικο σε αυτα ειναι οχι να μην κοροιδευεις τον αλλον
αλλα τον ιδιο σου τον εαυτο .
«Άγιοι της ημέρας, πρεσβεύσατε υπέρ ημών»
alex
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Παρ Φεβ 09, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από alex »

Πρώτα απʼ όλα, ανεξάρτητα τι είδους άποψη έχει κάποιος περί του διαζυγίου είναι σημαντικό να θυμηθούμε τις λέξεις της Βίβλου, από το Μαλαχία 2:16α: “Διότι ο Κύριος, ο Θεός του Ισραήλ, λέγει ότι μισεί το διαζύγιο.” Σύμφωνα με τη Βίβλο, το σχέδιο του Θεού είναι ότι ο γάμος είναι αφοσίωση/δέσμευση καθ΄όλη την διάρκεια της ζωής. “Eπομένως δεν είναι δύο, αλλά μια σάρκα. Eκείνο, λοιπόν, που ο Θεός ζευγάρωσε ο άνθρωπος να μην το χωρίζει” (Ματθαίου 19:6). Λαμβάνοντας υπʼ όψιν ότι ο γάμος συνίσταται από δύο αμαρτωλά άτομα , ο Θεός ξέρει ότι μπορεί να επέλθει ως αποτέλεσμα και το διαζύγιο. Στην Παλαιά Διαθήκη, Εκείνος έθεσε κάποιους νόμους για να προστατέψει τα δικαιώματα των διαζευγμένων, ιδιαίτερα τα δικαιώματα των γυναικών. (Δευτερονόμιο 24:1-4). Ο Ιησούς επισήμανε ότι αυτές οι εντολές δόθηκαν εξαιτίας της σκληροκαρδίας των ανθρώπων και όχι επειδή ήθελε έτσι ο Θεός (Ματθαίον 19:8).

Η αμφισβήτηση γύρω από αυτό, αν το διαζύγιο και ο νέος γάμος επιτρέπονται σύμφωνα με την Βίβλο, στρέφεται γύρω από τα λόγια του Ιησού στο κατά Ματθαίον 5:32 and 19:9. Η φράση “έγγαμη απιστία ( μοιχεία)” είναι μοναδική στην Αγία Γραφή με την οποία πιθανών δίνεται άδεια του Θεού για το διαζύγιο και τον νέο γάμο. Πολλοί ερμηνευτές κατανοούν αυτή την φράση "εξαίρεση " σαν να αναφέρεται στην "έγγαμη απιστία" κατά την διάρκεια της περιόδου "λογοδοσίας". Κατά την εβραϊκή συνήθεια, ο άνδρας και η γυναίκα θεωρούνταν παντρεμένοι ακόμη και κατά την διάρκεια του αρραβώνα δηλαδή της “λογοδοσίας.” Η ανηθικότητα κατά την διάρκεια αυτής της "λογοδοσίας" περιόδου θα ήταν ο μόνος βάσιμος λόγος για διαζύγιο.
Koyk
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 10, 2008 5:00 am

Δημοσίευση από Koyk »

Ο Απόστολος των εθνών smarti νομίζω πως μπορει να σου δώσει την απάντηση. Α' Κορινθίους 10-17.
Διάβασε το και έλα να μου πεις τι κατάλαβες.

Κάποτε ένας πνευματικός μου (αγιασμένος και φωτισμένος άνθρωπος) έλεγε πως όταν έχουμε κάποια απορία ή πρόβλημα να ανοίγουμε τον Λόγο του Θεού και θα βρούμε απάντηση.

Χαίρε
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Δηλαδη ,πεςτε οτι εγω χωριζω με τον αντρα μου για λογους, διαφορα χαρακτηρα η οτιδηποτε αλλι εκτος μοιχεια .Εχω πραξει αμαρτια? Ο ιερεας αν θελω να κοινωνησω μετα ,μετα απο ποσο καιρο ,θα με αφησει?Η μπορει και να μην με αφησει να μεταλαβω καθολου,εαν δεν μετανιωσω για τιποτα?
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Koyk έγραψε:Ο Απόστολος των εθνών smarti νομίζω πως μπορει να σου δώσει την απάντηση. Α' Κορινθίους 10-17.
Διάβασε το και έλα να μου πεις τι κατάλαβες.

Κάποτε ένας πνευματικός μου (αγιασμένος και φωτισμένος άνθρωπος) έλεγε πως όταν έχουμε κάποια απορία ή πρόβλημα να ανοίγουμε τον Λόγο του Θεού και θα βρούμε απάντηση.

Χαίρε
Ευχαριστω πολυ ,θα το κανω!!!!!!!! :) :)

Υ.Σ Δεν θελω να νομισετε οτι η ερωτηση αφορα εμενα. :roll: Γενικα μιλαω ,με αυτα που συμβαινουν γυρο μου και μου ηρθε αυτη η απορια.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Ματθαίος ΙΘ΄ 3-12:

3. "Και προσήλθον αυτώ οι Φαρισαίοι πειράζοντες αυτόν και λέγοντες αυτώ· ει έξεστιν ανθρώπω απολύσαι την γυναίκα αυτού κατά πάσαν αιτίαν;
4. ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς· ουκ ανέγνωτε ότι ο ποιήσας απ΄ αρχής άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς και είπεν,
5. ένεκεν τούτου καταλήψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και κολληθήσεται τη γυναικί αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν;
6. ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά σαρξ μία. ο ουν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω.
7. λέγουσιν αυτώ· τι ουν Μωσής ενετείλατο δούναι βιβλίον αποστασίου και απολύσαι αυτήν;
8. λέγει αυτοίς· ότι Μωσής προς την σκληροκαρδίαν υμών επέτρεψεν υμίν απολύσαι τας γυναίκας υμών· απ΄ αρχής δε ου γέγονεν ούτω.
9. λέγω δε υμίν ότι ος αν απολύση την γυναίκα αυτού μη επί πορνεία και γαμήση άλλην, μοιχάται· και ο απολελυμένην γαμήσας μοιχάται.
10. λέγουσιν αυτώ οι μαθηταί αυτού· ει ούτως εστίν η αιτία του ανθρώπου μετά της γυναικός, ου συμφέρει γαμήσαι.
11. ο δε είπεν αυτοίς· ου πάντες χωρούσι τον λόγον τούτον, αλλ΄ οις δέδοται·
12. εισί γαρ ευνούχοι οίτινες εκ κοιλίας μητρός εγεννήθησαν ούτω. και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνουχίσθησαν υπό των ανθρώπων, και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνούχισαν εαυτούς δια την βασιλείαν των ουρανών. ο δυνάμενος χωρείν χωρείτω"
Koyk
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 10, 2008 5:00 am

Δημοσίευση από Koyk »

smarti έγραψε:Δηλαδη ,πεςτε οτι εγω χωριζω με τον αντρα μου για λογους, διαφορα χαρακτηρα η οτιδηποτε αλλι εκτος μοιχεια .Εχω πραξει αμαρτια? Ο ιερεας αν θελω να κοινωνησω μετα ,μετα απο ποσο καιρο ,θα με αφησει?Η μπορει και να μην με αφησει να μεταλαβω καθολου,εαν δεν μετανιωσω για τιποτα?
Αρχικά να σου πω πως κάποια πράγματα, το πότε και πως θα κοινωνήσεις εγκειται στην κρίση του πνευματικού.

Μην μπερδεύεις ομως μια αμαρτία (ειδικά σαρκική) με το αν θα κοινωνήσεις ή οχι.

Εννοείται -και αυτό πιστεύουμε σαν Ορθόδοξοι- ότι εφόσον ο άνθρωπος μετανοήσει για μιά του αμαρτία, μυστηριακώ τω τρόπω, οι αμαρτίες του σβήνονται, άσχετα με το πότε θα κοινωνήσει.
Αλλα η "ρετσινιά" της σαρκικής αμαρτίας παραμένει για να μας θυμίζει την πτώση μας. Μόνο στην σαρκική αμαρτία συμβαίνει αυτό.
Γι αυτό και βλέπετε οτι πρωην πορνοι και μοιχοι δεν μπορουν να γίνουν ιερείς όσο και ενάρετοι να είναι.
Ε πές μου δεν είναι κρίμα να κουβαλάς μια ζωή "μια πληγή" για να μήν κάνεις υπομονή?? Μιλάμε για την περίπτωση της διαφοράς χαρακτήρα κ.τ.λ.
Αλλα πάλι ,και εφόσον δεν γίνετε διαφορετικά, πολλοί πνευματικοί δίνουν ευλογία για έναν 2ο γάμο (δια την σκληροκαρδία υμων).
Ε, μετα χρειάζονται έργα μετανοίας για να εξαλειφθεί η αποτυχία μας.
Πάντως με λίγα λόγια έχε τον πνευματικό σου κοντά, έστω και μετά απο μια τέτοια υπόθεση, και δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.

Χαίρε.

Υ.Γ. Σμαρω απαντω σε 1ο πρώσοπο γιατι εσύ έκανες την ερώτηση και για κανέναν άλλο λόγο.
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Λουκά Ι΄, 2-12

2. "και προσελθόντες οι Φαρισαίοι επηρώτων αυτόν ει έξεστιν ανδρί γυναίκα απολύσαι, πειράζοντες αυτόν.
3. ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς· τι υμίν ενετείλατο Μωϋσής;
4. οι δε είπον· επέτρεψε Μωϋσής βιβλίον αποστασίου γράψαι και απολύσαι.
5. και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς· προς την σκληροκαρδίαν υμών έγραψεν υμίν την εντολήν ταύτην·
6. από δε αρχής κτίσεως άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς ο Θεός·
7. ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και τη μητέρα και προσκοληθήσεται προς την γυναίκα αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν.
8. ώστε ουκ έτι εισί δύο, αλλά μία σαρξ· 9. ο ουν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω.
10. και εις την οικίαν πάλιν οι μαθηταί περί τούτου επηρώτων αυτόν,
11. και λέγει αυτοίς· ας αν απολύση την γυναίκα αυτού και γαμήση άλλην, μοιχάται επ΄ αυτήν·
12. και εάν γυνή απολύσασα τον άνδρα γαμηθή άλλω, μοιχάται.
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Κανένας πνευματικός δεν είναι σε θέση να δώσει ευλογία για δεύτερο ή τρίτο Γάμο. Οι Λόγοι του Κυρίου, οι Λόγοι της Γραφής, οι Λόγοι των Κανονικών Οικουμενικών Συνόδων είναι ακατάλυτοι.

Απο τον Απόστολο Παύλο δίδεται η δυνατότητα τελέσεως 2ου Γάμου στις χήρες και με προτροπή να μην προχωρήσουν σε 2ο Γάμο. Και αυτό προφανώς απο τη δυσκολία επαγγελματικής αποκατάστασης της γυναικός κατα την αρχαιότητα.

Στην πορεία παρατύπως επετράπη η σύναψη 3ου Γάμου και αργότερα και 4ου Γάμου τη βοηθεία των Παπικών, το τελευταίο ευτυχώς δεν επικράτησε. Οι καινοτομίες αυτές έγιναν, ώστε οι τότε Αυτοκράτορες να παντρευτούν τις φιλεναδίτσες τους μιας και είχαν κάνει και άλλους Γάμους ενώ οι νόμιμες Αυγούστες, συχνά Αγίες της Εκκλησίας, μάθαιναν ότι .....θα κήρονταν μονάζουσες.. Η Εκκλησία τότε δημιούργησε σχίσματα σε αντίδραση των καινοτομιών αυτών.

Εμνήσθην ημερών αρχαίων.......

Αυτό που σήμερα έχει παγιωθεί, έχει νομιμοποιήσει και εκκλησιαστικά, μα όχι Ουράνια, την συστηματική τέλεση μοιχείας.

Όσο για το 2ο Γάμο οι Κανόνες απαγορεύουν την παρουσία επισκόπου στο Μυστήριο και την παρουσία ιερέα γενικώς στπ γλέντι. Ψιλά γράμματα.

Φυσικά και ο Γάμος με ετερόδοξο απαγορεύεται όπως και η ύπαρξη μοναχικής κουράς.Ψιλά επίσης πράγματα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα Θέματα”